• Wanneer de broer van [..] met zijn vrienden een plan maakt, om een van de leden van de band One Direction te ontvoeren, gaat alles op rolletjes. Totdat [..] er zelf in betrokken raakt. Ze bracht het lid eten en viel direct voor hem, en hij voor haar. Samen proberen ze een plan te maken om te ontsnappen, maar wanneer het ze dan eindelijk lukt, weten ze niet dat ze er nog lang niet vanaf zijn ..

    Doen/niet doen?
    Zo ja, Zayn of Harry?


    Zayn: |||| |||| |
    Harry: |||| |||| |

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 17:23 ]


    To infinity and beyond •

    Doen. Zayn. ^^


    Tell me about it, stud.

    SorayaBass schreef:
    Doen. Zayn. ^^


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Harry. (H)


    'Live your life today, cause no one promised you tomorrow.'

    Harry (H)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    ZAYN.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ZAYN(H)


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    Ik vind ze allebei leuk


    we danced all night to the best song ever.

    Waste schreef:
    Harry (H)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Doen, harry

    1D Direction. Bah. Maar ik snap het opzich wel want ik schrijf HP fanfics. En het is een goed verhaal. Dus; doen! :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    HARRY! En mijn mening telt voor 20985209475309475 (:

    I dont like One direction i dont like HP ik val hier een beetje buiten de boot

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 18:04 ]


    I'd wonder if i ever cross your mind

    xDesire schreef:
    1D Direction. Bah. Maar ik snap het opzich wel want ik schrijf HP fanfics. En het is een goed verhaal. Dus; doen! :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Doen, en Harry!
    Laat je weten als je begint? Ook als het Zayn is, dan lees ik het ook wel :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    doen and ik denk dat dit verhaal meer bij harry past (:


    i can't take it anymore.