• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten

    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Romi - Sluipvoet - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Ebenezer - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen - nummer?
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen - nummer?
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Sarita - Ridder
    - Nicoline - Winterwerp
    - Jalissa - Fantasia
    - Esther - Adler - Vanuit Amesfoort
    - Annemiek - Wandering- Vanuit Groningen
    - Sebastian - Lycaon
    - Louisa - Louisaaa
    - Kirsten - Jonsu
    - Evren - TOMLINSONx
    - Sterre - Paylor - Vanuit Zeeland, via Rotterdam
    - Sarah - ALTERMOON
    - Esmee - ZilverenSnor
    - Amber - Comeau
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Ellen - Starkiller - Vanuit Den Bosch
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam
    - Jennifer - xGuitarHerox + Kenji - Vanuit Waddinxveen


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=57803&productId=119366

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 15:50 ]

    Cherokees schreef:
    (...)
    Neehee, de mensen door wie de mensen zich bedreigd voelen! Die ga ik vloeren.


    Kun je een walrus vloeren? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil wel eens de grond proeven in Utrecht =D

    En kan je een slak vloeren? =D


    Ligt and Darkness are both very different..

    Discord schreef:
    (...)

    Kun je een walrus vloeren? (cat)

    Ik kan jou vloeren, als dat is wat je bedoelt. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zit in de derde klas van het vwo(voelt zich dom met alle gymnasium en tweetalig mensejs) en ik houd van lezen, schrijven, dichten en mijn kat knuffelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    Ik zit in de derde klas van het vwo(voelt zich dom met alle gymnasium en tweetalig mensejs) en ik houd van lezen, schrijven, dichten en mijn kat knuffelen
    Ik kan er zo al 3 opnoemen die soieso komen, waaronder ik zelf, met havo/hbo [:
    Het gaat er toch niet om hoe slim of dom, of hoe jong of oud je bent? :S

    Paylor schreef:
    Ik zit in de derde klas van het vwo(voelt zich dom met alle gymnasium en tweetalig mensejs) en ik houd van lezen, schrijven, dichten en mijn kat knuffelen


    Ahh joh, dat maakt toch niets uit? VWO is nog steeds hartstikke hoog. Mij maakt het sowieso niet ui wat voor niveau iemand heeft, en ik denk dat dat voor vrijwel iedereen hier geldt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Krullerd schreef:
    (...)Ik kan er zo al 3 opnoemen die soieso komen, waaronder ik zelf, met havo/hbo [:
    Het gaat er toch niet om hoe slim of dom, of hoe jong of oud je bent? :S

    Nee, naturlijk niet.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sorry, maar TTO is bij ons gewoon VWO, alleen dan met een aantal vakken in het Engels. Niet erg bijzonder dus...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij hebben geen TTO anders had ik het waarschijnlijk wel gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cherokees schreef:
    (...)
    Ik kan jou vloeren, als dat is wat je bedoelt. (cat)


    Vloer me maar op een bed en doe je naam eer aan, Batsie :Y)

    Ik snap niet wat mensen zo bijzonder vinden aan TTO en gymnasium. Gymnasium betekent alleen maar dat je latijn of grieks doet in plaats vn duiits of frans, en TTo betekent dat sommige lessen in het engels zijn. Beiden zitten gewoon op hetzelfde niveau als VWO hoor.


    quidquid excusatio prandium pro

    Paylor schreef:
    Ik zit in de derde klas van het vwo(voelt zich dom met alle gymnasium en tweetalig mensejs) en ik houd van lezen, schrijven, dichten en mijn kat knuffelen


    Mag ik eerlijk zeggen dat ik vwo'ers en gymnasiumers en al dat soort stuff vaak juist dom vind? Althans dat was wel op mijn school, en I can know it, want ik zat een jaartje in VWO -_-


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Mag ik eerlijk zeggen dat ik vwo'ers en gymnasiumers en al dat soort stuff vaak juist dom vind? Althans dat was wel op mijn school, en I can know it, want ik zat een jaartje in VWO -_-


    Nederlands VWO FTW! :3 Hoewel ik het beter had gevonden als alles in het Engels was. G>A, want twee extra talen is niet slim imao :3

    Cherokees schreef:
    (...)
    Neehee, de mensen door wie de mensen zich bedreigd voelen! Die ga ik vloeren.


    Als iemand anders dan Sarita zich door mij bedreigd voelt gaat er iets goed mis. Tenzij er nog meer mensen bang zijn voor lange personen :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Oe het valt mij nu pas op dat er nog een Sterre bij de misschien lijst staat. Dat heb ik niet vaak, dat ik iemand zie met dezelfde naam als mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    Oe het valt mij nu pas op dat er nog een Sterre bij de misschien lijst staat. Dat heb ik niet vaak, dat ik iemand zie met dezelfde naam als mij

    Ik ken nog twee mensen die Sterre heten:Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Discord schreef:
    (...)

    Vloer me maar op een bed en doe je naam eer aan, Batsie :Y)

    Ik snap niet wat mensen zo bijzonder vinden aan TTO en gymnasium. Gymnasium betekent alleen maar dat je latijn of grieks doet in plaats vn duiits of frans, en TTo betekent dat sommige lessen in het engels zijn. Beiden zitten gewoon op hetzelfde niveau als VWO hoor.

    Op gymnasium doe je toch nog steeds Frans en Duits? Alleen geen techniek en pex, bij ons tenminste.


    You've cat to be kitten me right meow.