• Hooi! Ik en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten

    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Romi - Sluipvoet - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Ebenezer - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen - nummer?
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen - nummer?
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Sarita - Ridder
    - Nicoline - Winterwerp
    - Jalissa - Fantasia
    - Esther - Adler - Vanuit Amesfoort
    - Annemiek - Wandering- Vanuit Groningen
    - Sebastian - Lycaon
    - Louisa - Louisaaa
    - Kirsten - Jonsu
    - Evren - TOMLINSONx
    - Sterre - Paylor - Vanuit Zeeland, via Rotterdam
    - Sarah - ALTERMOON
    - Esmee - ZilverenSnor
    - Amber - Comeau
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Ellen - Starkiller - Vanuit Den Bosch
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam
    - Jennifer - xGuitarHerox + Kenji - Vanuit Waddinxveen


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=57803&productId=119366

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 15:50 ]

    Discord schreef:
    (...)

    Vloer me maar op een bed en doe je naam eer aan, Batsie :Y)

    Ik snap niet wat mensen zo bijzonder vinden aan TTO en gymnasium. Gymnasium betekent alleen maar dat je latijn of grieks doet in plaats vn duiits of frans, en TTo betekent dat sommige lessen in het engels zijn. Beiden zitten gewoon op hetzelfde niveau als VWO hoor.

    Shut up. Dat gaat nooit gebeuren. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Narwhals schreef:
    (...)
    Op gymnasium doe je toch nog steeds Frans en Duits? Alleen geen techniek en pex, bij ons tenminste.


    Als je wilt. Ik heb latijn genomen in plaats van frans of duits. Je moet een taal kiezen op het Vwo (of 2 als je CM doet) en dat kan ook latijn of grieks zijn. Als je een van die twee kiest zit je op gymnasium, anders op vwo. Groot verschil he? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Narwhals schreef:
    (...)
    Ik ken nog twee mensen die Sterre heten:Y)

    :( vroeger was mijn naam nog een beetje origineel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    (...)
    :( vroeger was mijn naam nog een beetje origineel

    Hahaha. I know how you feel.
    I hate my name


    You've cat to be kitten me right meow.

    Discord schreef:
    (...)

    Als je wilt. Ik heb latijn genomen in plaats van frans of duits. Je moet een taal kiezen op het Vwo (of 2 als je CM doet) en dat kan ook latijn of grieks zijn. Als je een van die twee kiest zit je op gymnasium, anders op vwo. Groot verschil he? xD


    Uhm... misschien moet je er even bij zeggen dat er een verschil is tussen onderbouw en bovenbouw :Y)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    Uhm... misschien moet je er even bij zeggen dat er een verschil is tussen onderbouw en bovenbouw :Y)


    Niet bij mij. Behalve dat gymnasium in de 1e tot 3e klas latijn en grieks als extra vak heeft, maar dat was bij mij beide 1 uur per week. was


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Als je wilt. Ik heb latijn genomen in plaats van frans of duits. Je moet een taal kiezen op het Vwo (of 2 als je CM doet) en dat kan ook latijn of grieks zijn. Als je een van die twee kiest zit je op gymnasium, anders op vwo. Groot verschil he? xD

    Zeer groot verschil(cat)
    Bij ons ben je op gymnasium verplicht in latijn en grieks examen te doen, en je gaat dieper op de stof in ofzo. Nou ja, daarom heb ik het ook niet gekozen.
    English rules. Je kan bij ons ook kiezen voor tweetalig gymnasium, maar daar was ik te lui voor ;p


    You've cat to be kitten me right meow.

    .. Bij ons heb je op gymnasium minder wiskunde per week en daarvoor in de plaats grieks en latijn, geloof ik. Ook hebben de gymnasiasten kcv en havo+atheneum ckv. In de vierde mag je een klassieke taal laten vallen en je mag ook duits en frans laten vallen. Van mijn broer weet ik dat hij latijn en duits heeft gehouden.


    i put the fun in funeral

    Het mag niet. (no_chears)

    BUH, IK WIL JULLIE ZO GRAAG MEETEN!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Het mag niet. (no_chears)

    BUH, IK WIL JULLIE ZO GRAAG MEETEN!

    Ahhw :(
    Waarom niet als ik vragen mag?
    Geld?
    Alleen reizen?
    Zo lang reizen?
    Iets anders?

    Want qua geld kan je zo'n 16 euro kaart kopen, en als het gaat om alleen reizen, dan kan je moeder/vader je misschien met de auto naar bijv. Eindhoven ofzo brengen, naar een treinstation vanwaar iemand gaat reizen die ook komt, en dan kan je vanaf daar samenreizen. Ik bedenk ook maar wat.. :/

    Krullerd schreef:
    (...)
    Ahhw :(
    Waarom niet als ik vragen mag?
    Geld?
    Alleen reizen?
    Zo lang reizen?
    Iets anders?

    Want qua geld kan je zo'n 16 euro kaart kopen, en als het gaat om alleen reizen, dan kan je moeder/vader je misschien met de auto naar bijv. Eindhoven ofzo brengen, naar een treinstation vanwaar iemand gaat reizen die ook komt, en dan kan je vanaf daar samenreizen. Ik bedenk ook maar wat.. :/


    Ze vinden het risico groter dan het plezier.
    En ze willen het er niet meer over hebben..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Er is zeker niemand die lang Roosendaal komt?
    Want mijn ouders zien een beetje op tegen het feit dat ik moet overstappen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    Er is zeker niemand die lang Roosendaal komt?
    Want mijn ouders zien een beetje op tegen het feit dat ik moet overstappen

    Voor zover ik weet van een aantal mensen waar ze heen gaan, niet nee. Maar misschien weet ik het van iemand niet.
    Moet je overstappen in Breda dan? Daar was ik laatst nog. Als je echt in je eentje moet gaan overstappen, zou ik zeggen; zorg dat je ruim de tijd heb, neem desnoods een trein eerder vanaf huis, en dat je duidelijk weet van welk naar welk perron je moet, en kijk op de bordjes en/of vraag aan andere reizigers of je in de goede trein zit [:

    Krullerd schreef:
    (...)
    Voor zover ik weet van een aantal mensen waar ze heen gaan, niet nee. Maar misschien weet ik het van iemand niet.
    Moet je overstappen in Breda dan? Daar was ik laatst nog. Als je echt in je eentje moet gaan overstappen, zou ik zeggen; zorg dat je ruim de tijd heb, neem desnoods een trein eerder vanaf huis, en dat je duidelijk weet van welk naar welk perron je moet, en kijk op de bordjes en/of vraag aan andere reizigers of je in de goede trein zit [:


    En meestal staat er op de trein waar hij heen gaat :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    MissSharp schreef:
    (...)

    Ze vinden het risico groter dan het plezier.
    En ze willen het er niet meer over hebben..

    Hm, jammer. MAar ik kan het ook wel begrijpen. Wat vinden ze dan een te groot risico? Misschien eerst een meeting die wat dichter bij je in de buurt is [: