• Ik heb een verslag gemaakt, maar niet opgeslagen. Ik heb hem wel geknipt, maar daarna weer wat geknipt. Nu ben ik het dus helemaal kwijt, maar is er niet ergens een knipgeschiedenis of zo? IM DESPERATE!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nope, volgens mij alleen het laatste wat je geknipt hebt. Doe even Ctrl+V


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, niet dat ik weet.(cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    "Er zitten een aantal nadelen aan het klembord. Als eerste kan er slechts één item per keer opgeslagen worden. Elke keer als iets nieuws wordt toegevoegd wordt het oude verwijderd. Ook blijven de gegevens van het klembord niet bewaard tussen verschillende sessies, en is het niet mogelijk om de informatie die op het klembord opgeslagen staat gemakkelijk te bekijken."

    Alleen op Linux is 't mogelijk :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saph schreef:
    Nope, volgens mij alleen het laatste wat je geknipt hebt. Doe even Ctrl+V
    Nee, want hier komt het laatste wat ik heb geknipt.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Heb je het in Word gedaan en staat het document nog open? Anders kan je CTRL + Z proberen?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 18:59 ]

    Het document staat niet open. Oke, heb het gewoon verknalt.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Het document staat niet open. Oke, heb het gewoon verknalt.


    I think so.
    En eerder had je hem ook niet opgeslagen?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 19:08 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je moet tussendoor ook altijd opslaan, dat is algemeen bekend, dus eigenlijk is het gewoon je eigen schuld en zal je gewoon opnieuw moeten beginnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.