• yaay, nadat ik een half jaar tot een jaar op zoek was naar het boek heb ik hem vandaag eindelijk gekocht :')
    Het boek heet House of Leaves en het is een soort horror/liefdes verhaal waarin een sfeer gecreëerd wordt. Zo zijn er bladzijdes in het boek die er zo uit zien:



    Dus het gaat nog wel een tijdje duren voordat ik hem uit heb, maar het lijkt me een geweldig boek :3

    Samenvatting: "Ze zouden helemaal opnieuw beginnen. Maar wanneer een jonge familie haar intrek neemt in een huis op Ash Tree Lane ontdekken ze dat er iets vreselijk mis is. Hun huis is aan de binnenkant groter dan aan de buitenkant. Veel, veel groter. Een blinde oude man, een jonge bediende in een tattoowinkel, en een krankzinnige vrouw die rondwaart in de zalen van een psychiatrische inrichting... ze vertellen het verhaal van een familie die wordt geconfronteerd met een constant veranderende reeks gangen in hun huis, totdat ze uiteindelijk oog in oog komen te staan met de verschrikkelijke duisternis die in het binnenste verborgen zit."

    Wat is jullie laatst gekochte boek, of welk boek vinden jullie nou echt raar en daarom juist leuk (of niet)?


    As travars

    Merida schreef:
    Zo'n soort boek heb ik ook :Y)



    &



    &



    + héél veel foto's :'D En op 't einde zo'n filmboekje-idee.


    woow die is ook vet! Welk boek is dat? :3


    As travars

    Incredibly close and extremely loud.

    P.S. ik wil dat boek van jou
    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    Incredibly close and extremely loud.

    P.S. ik wil dat boek van jou
    :Y)


    oooh echt? Dat boek wil ik ook nog lezen, maar wist niet dat ie er zo uitzag hahah

    Dan moet je hem kopen bij Selexyz, daar heb ik hem tenminste vandaan lol (krul)


    As travars

    Oh fucking vet :].

    Bij mij staan
    - Ivans War op het verlanglijstje en
    - Leven en Lot van Vassili Grossman.

    En tsja, denk niet dat die boeken echt raar te noemen zijn, maar ik ken weinig anderen die mijn interesse voor de oorlog en voornamelijk het oostfront delen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Eirenion schreef:
    wow lijkt me echt een kei mooi boek!
    en aan de binnenkant groter dan aan de buitenkant komt me echt heel erg bekend voor >__<''

    en ik heb voor het laatst het boek erebos gekocht en het is echt een super boek!(heb hem al helemaal uit)


    hahaha ja daar moet ik ook steeds aan denken als ik het lees. Ik zei ook echt zo tegen m'n zus: "It's bigger on the inside hehehe"


    As travars

    Awesome ;d
    Ik koop echt geen boeken XD -nu nog niet-
    Ik lees boeken meestal maar 1 keer.. -er zijn uitzonderingen-
    + de bieb is lekker dichtbij.. dus daar ga ik meestal heen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat ziet er echt geweldig uit. Ik heb niets met horror maar zo'n inhoud trekt me echt heel erg aan. Alleen daarom zou ik hem willen(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat is best vreemd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.