• ik weer eens voorlichting heb over profielkeuze


    Ik heb namelijk geen idee wat ik wil doen en daarom dit nummer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet wel wat ik ga doen. Ik wil kok worden. :D


    26 - 02 - '16

    Ik wil graag de VWO-cm doen, of iets dergelijks, want dan hoef ik Frans en Duits niet te laten vallen. ^^;
    Wat vind je dan allemaal leuk om te doen?

    Minsa schreef:
    Ik wil graag de VWO-cm doen, of iets dergelijks, want dan hoef ik Frans en Duits niet te laten vallen. ^^;
    Wat vind je dan allemaal leuk om te doen?

    ik haat talen
    ik vind leuk
    Scheikunde
    Aardrijkskunde
    Geschiedenis
    Economie
    maar ik weet niet of ik daar later iets mee wil doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Huisvrouw? :3


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Wat dacht je van een beroepskeuzetest? (:


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat dacht je van een beroepskeuzetest? (:

    Je bedoelt zo'n ding dat vind dat ik het onderwijs in moet, het leger of iets cultureels moet gaan doen?
    Geloof me ik krijg elke keer iets anders


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga nt/ng doen. Puur omdat ik niet slech ben in beta, ik dit aankan, en je er serieus alles mee kan doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Paylor schreef:
    (...)
    ik haat talen
    ik vind leuk
    Scheikunde
    Aardrijkskunde
    Geschiedenis
    Economie
    maar ik weet niet of ik daar later iets mee wil doen

    Noo D: talen zijn leuk 8D

    Maar wat dacht je van...
    -Geoloog
    -Econoom
    -Geschiedenisoloon lol
    -Wiskundige
    -Astronoom (!! :'D)
    -Astroloog
    -Wetenschapper
    -Natuurkundige
    -Mama
    -Kapster
    -Architect
    -Winkelier
    -Uitvinder
    -... Nua, nu zeg ik gewoon random dingen. Wel ja, dichten vind je leuk geloof ik, maar je haat talen, dus schrijver... weet niet of dat lekker bij je ligt. Heb je verder nog hobby's? Ik hou bijvoorbeeld erg van tekenen, dus ik zit te denken aan iets van de kunstacademie. Dat idee heb ik als sinds groep 6 of zo. Haha!

    Dubbelpost. e_e;

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:08 ]

    Minsa schreef:
    (...)
    Noo D: talen zijn leuk 8D

    Maar wat dacht je van...
    -Geoloog
    -Econoom
    -Geschiedenisoloon lol
    -Wiskundige
    -Astronoom (!! :'D)
    -Astroloog
    -Wetenschapper
    -Natuurkundige
    -Mama
    -Kapster
    -Architect
    -Winkelier
    -Uitvinder
    -... Nua, nu zeg ik gewoon random dingen. Wel ja, dichten vind je leuk geloof ik, maar je haat talen, dus schrijver... weet niet of dat lekker bij je ligt. Heb je verder nog hobby's? Ik hou bijvoorbeeld erg van tekenen, dus ik zit te denken aan iets van de kunstacademie. Dat idee heb ik als sinds groep 6 of zo. Haha!

    Ik hou niet van vreemde talen, die kan ik namelijk niet
    Ik zit nu toch een beetje te denken over het onderwijs en dan speciaal onderwijs. Ik denk dat ik Economie en Maatschappij ga kiezen met Aardrijkskunde of M&O , Wiskunde a en Scheikunde of Biologie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet het ook niet, totaal niet, eigenlijk vind ik niets leuk, elk idee waar iemand mee aankomt.. Beetje jammer dat ik in examenjaar zit.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga waarschijnlijk NT doen met bio. Of NG met natuurkunde.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Paylor schreef:
    (...)
    Ik hou niet van vreemde talen, die kan ik namelijk niet
    Ik zit nu toch een beetje te denken over het onderwijs en dan speciaal onderwijs. Ik denk dat ik Economie en Maatschappij ga kiezen met Aardrijkskunde of M&O , Wiskunde a en Scheikunde of Biologie

    Leraar op het speciaal onderwijs is een mooi beroep. (: Heb je veel inlevingsvermogen voor nodig, en best wat geduld. Niet alle leraren op het reguliere onderwijs kunnen ook het speciaal onderwijs doen, je moet er geloof ik ook voor doorstuderen, maar dat weet je denk ik wel.(: Mijn broertje zit zelf op het speciaal onderwijs, nu zelfs een speciale dagbehandeling. Ik ben daar wel eens geweest, de juffen daar zijn onwijs lief en zacht.

    Ik ga C&M doen met economie en filosofie :Y) Iets voor jou?


    To love is to destroy.

    Minsa schreef:
    (...)
    Leraar op het speciaal onderwijs is een mooi beroep. (: Heb je veel inlevingsvermogen voor nodig, en best wat geduld. Niet alle leraren op het reguliere onderwijs kunnen ook het speciaal onderwijs doen, je moet er geloof ik ook voor doorstuderen, maar dat weet je denk ik wel.(: Mijn broertje zit zelf op het speciaal onderwijs, nu zelfs een speciale dagbehandeling. Ik ben daar wel eens geweest, de juffen daar zijn onwijs lief en zacht.

    Mijn broer heeft het ook altijd gehad
    Ik wou altijd arts worden, maar ik ben gewoon niet zo slim
    DAarom zit ik te denken over zoiets


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one