• ik weer eens voorlichting heb over profielkeuze


    Ik heb namelijk geen idee wat ik wil doen en daarom dit nummer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Coin schreef:
    Ik ga C&M doen met economie en filosofie :Y) Iets voor jou?

    Wij hebben geen Filosofie, anders zou ik dat zeker overwegen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    (...)
    Wij hebben geen Filosofie, anders zou ik dat zeker overwegen


    Wij weer wel en bij ons op school kan je Duits én Frans kiezen als je wilt, en je hebt volgens mij twee keuzevakken (C&M drie).
    Maar ik weet dus ook niet zeker wát ik wil doen, maar ik denk toch wel dat ik ga voor de Luchtmacht omdat ik dat heel graag wil. Of Marechaussee. Doe gewoon wat jij leuk vind.


    The odds are néver in our favor.

    Dat liedje is leuk, ik heb hem vroeger platgedraaid.
    Lotgenoot. Ik weet het ook nog niet en alle vakken die ik uberhaupt leuk vind, zijn sowieso verplicht (Nederlands, Engels, wiskunde). Dus daar heb ik niets aan! Alle andere vakken vind ik gewoon niet leuk en/of zijn (te) moeilijk.
    Ik kan echt niet kiezen - ik weet wat ik niet wil worden, maar ik weet niet wat ik wel wil worden.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik heb mijn profiel al gekozen; E&M met Frans, Maatschappijwetenschappen, Aardrijkskunde en Wiskunde A. Ik moet nu gaan bedenken wat ik wil gaan studeren, ook een heel gedoe (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik moet aankomend jaar een profiel kiezen.
    Ik mag kiezen uit:
    Landbouw
    Zorg en welzijn
    economie
    en techniek

    Maar het maakt voor je vervolg opleiding bij ons toch niks uit dus ik ga kijken welk profiel de vakken heeft die ik wil gaan volgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cadentium schreef:
    (...)

    Wij weer wel en bij ons op school kan je Duits én Frans kiezen als je wilt, en je hebt volgens mij twee keuzevakken (C&M drie).
    Maar ik weet dus ook niet zeker wát ik wil doen, maar ik denk toch wel dat ik ga voor de Luchtmacht omdat ik dat heel graag wil. Of Marechaussee. Doe gewoon wat jij leuk vind.
    '
    Dat doe ik ook, ik kan ook Spaans kiezen, maar dat doe ik niet.
    Ik wil graag met kinderen gaan werken.
    Nu lijkt het mij erg leuk om docent in het speciaal onderwijs te worden. En daa heb ik niks speciaals voor nodig. Alhoewel ik wel overweeg om dan de module Communicatie nog te kiezen omdat dat me wel handig lijkt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil architect worden, maar ik kies EM met natuurkunde. Zo kan ik én architect worden én mn lievelingsvakken houden. Ik zou NT makkelijk aankunnen, maar ik zou het gwn doodsaai en heel vervelend vinden, dus minder mn best doen uiteindelijk.
    Kies vooral als je niets weet een profiel waarmee je alle wegen zegmaar open kunt houden. Bijv. als mijne, of CM met bio/sch/nat, of NG met eco/m&o, ligt eraan waar je echt geïnteresseerd in bent. Uiteindelijk kun je er echt wel wat meer worden.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben pas 13, en wij mogen kiezen aan het einde van de derde.
    Maar het leek mij leuk om zoiets als huisarts te worden. Maar ik kan niet zo goed tegen bloed...
    Ik wil eigenlijk niks doen met wiskunde en natuur. Dat zijn echt vakken die ik haat. Talen kan ik wel goed, behalve Spaans, maar dat ik gewoon een kuttaal. Ik wil wel iets worden waar ik rijk van kan worden! En misschien later in Amerika, naar de universiteit. Maar dan moet ik wel zorgen dat ik een beetje goede cijfers ga halen...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat herken ik heel erg. :'D


    wth.

    Paylor schreef:
    (...)
    ik haat talen
    ik vind leuk
    Scheikunde
    Aardrijkskunde
    Geschiedenis
    Economie
    maar ik weet niet of ik daar later iets mee wil doen
    dan zou ik, als ik jou was, em doen met scheikunde (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...) dan zou ik, als ik jou was, em doen met scheikunde (:

    Dat ben ik ook van plan, maar dan met biologie. En dan Duits, Wiskunde A en M&O


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    (...)
    Dat ben ik ook van plan, maar dan met biologie. En dan Duits, Wiskunde A en M&O
    ik zit ook in mij kiesjaar, en t is dat ik ng ga doen, maar M&O lijkt me zo vet!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Meestal nemen ze bij alle opleidingen mensen met alle vier de profielen aan tenzij het echt een specifieke opleiding is. Dus ik zou zeggen, doe het profiel dat het beste bij jou past en die jij ook wel leuk vind


    Physics is awesome

    Snor schreef:
    (...) ik zit ook in mij kiesjaar, en t is dat ik ng ga doen, maar M&O lijkt me zo vet!

    Ik wou eerst ook NG ga doen, maar bij EM zitten veel meer vakken die ik leuk vindt eigenlijk. Geschiedenis, economie, M&O


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maar @Snor, je kan toch M&O als keuzevak kiezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one