• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    Plaatje



    Plattegrond


    Ware grootte.

    Verhaal

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    Rollen
    Let op: 2 rollen per account, 1 jongen, 1 meisje per plaats.

    Plaats 1.
    -Rose Murle - Meisje - CallyJunior
    -

    Plaats 2.
    -Gereserveerd door HurtedHeart - Meisje.
    -

    Plaats 3.
    -Gereserveerd door Souza - Meisje.
    -

    Plaats 4.
    -Madeleine Star - Meisje - BeSlytherinn
    -Philip TéntesJongenGoogleIt

    Plaats 5.
    -Kyara LoxerosMeisjexSomewhere
    -

    Plaats 6.
    -Lucy Creanto - Meisje - CallyJunior
    -IralJongenDiapal

    Plaats 7.
    -Alianne Demore - Meisje - Dashed
    -Lucas Green - Jongen - BeSlytherinn

    Plaats 8.
    -Cecilia BakerMeisjechocolatwolf
    -

    Plaats 9.
    -Joahanna KloparosMeisje - PeetaMallark
    -

    Plaats 10.
    -Irina BrandonMeisjeScotch
    -Scarlet Smith - Jongen - Luunn

    -Loren - Jongen/Stylist - Cressida

    Plaats 11.
    -Valeria Blake - Meisje - Cressida
    -Xavier GonzalezJongenPeetaMallark

    Plaats 12.
    -Moon Cavanaugh - Meisje - AnnieCresta
    -Gereserveerd door HurtedHeart - Jongen.

    Plaats 13.
    -Kim BuckleyMeisjeshewerewolf
    -Jason Coorspruy - Jongen - Renoster

    -Gereserveerd door GoogleIt - Styliste.

    Plaats 14.
    -Annelyn SkyMeisjexDesire
    -Diël - Jongen - Diapal

    Paspoort

    Naam:
    Leeftijd (12 t/m 18):
    Plaats:
    Geslacht:
    Geheim die je moet doorlopen:
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:


    Regels

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    RPG

    One


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Please? ;(


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik reserveer meisje plaats 12


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik wil wel iets reseveren als dat kan heb even geen tijd meer om iets intevullen (meisje plaats 4 en jongen plaats 7)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik reserveer jongen in 12 meisje voor 2


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Moon Ramona Cavanaugh. Haar ouders hebben haar Moon genoemdt, omdat ze de schoonheid van de maan heeft.
    Leeftijd: 16
    Plaats: Plaats 12
    Geslacht: Female, ze is dus van vrouwelijk geslacht.
    Geheim die je moet doorlopen: Moon heeft iemand vermoord, ze was bezeten en vermoordde een goeie vriend van haar.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Moon heeft donkerbruine haren die haast zwart lijken, ze heeft een bleke huid en grijze ogen. Haar haren vallen op haar schouders, maar vroeger waren ze heel lang, haar haar kwam toen tot haar middel. Moon's lichaam kan heel goed tegen hitte, maar ook tegen kou ze is nogal warmbloedig, ze kan een hele winter in de kou overleven. Moon is niet heel lang, ze is maar 1.67 m en lijkt heel onschuldig, maar ze is dodelijk. Ze is slank en haar rondingen hebben een normale grootte.
    Innerlijk: Moon vertrouwt niemand en belooft niks, ze wil niet bij anderen in het krijt komen en dan vooral niet bij personen wie ze haat. Ze laat zich niet makkelijk kennen, ze doet zich voor als een meid die nergens in geïntreseerd is en niet veel praat, maar in feite praat ze bijna nooit omdat ze bang is iets te zeggen over de moor die ze had gepleegd. Moon is eigenlijk heel lief als ze je vertrouwt, maar niemand kent die kant want ze vertrouwt niet echt iemand. Ze is heel slim en heeft een overlevinginstinct. Ze is ook een doorzetter.
    Familie:[/b. Ze is enigst kind en kent alleen haar vader, haar moeder is dood. Moon en haar vader kunnen het goed vinden, ze zeggen bijna nooit iets en hebben niet echt behoefte aan elkaars gezelschap. 
    Extra: Moon is erg goed in jagen en omgaan met een pijl en boog.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 21:54 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AnnieCresta schreef:
    Naam: Moon Ramona Cavanaugh. Haar ouders hebben haar Moon genoemdt, omdat ze de schoonheid van de maan heeft.
    Leeftijd: 16
    Plaats: Plaats 13
    Geslacht: Female, ze is dus van vrouwelijk geslacht.
    Geheim die je moet doorlopen: Moon heeft iemand vermoord, ze was bezeten en vermoordde een goeie vriend van haar.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Moon heeft donkerbruine haren die haast zwart lijken, ze heeft een bleke huid en grijze ogen. Haar haren vallen op haar schouders, maar vroeger waren ze heel lang, haar haar kwam toen tot haar middel. Moon's lichaam kan heel goed tegen hitte, maar ook tegen kou ze is nogal warmbloedig, ze kan een hele winter in de kou overleven. Moon is niet heel lang, ze is maar 1.67 m en lijkt heel onschuldig, maar ze is dodelijk. Ze is slank en haar rondingen hebben een normale grootte.
    Innerlijk: Moon vertrouwt niemand en belooft niks, ze wil niet bij anderen in het krijt komen en dan vooral niet bij personen wie ze haat. Ze laat zich niet makkelijk kennen, ze doet zich voor als een meid die nergens in geïntreseerd is en niet veel praat, maar in feite praat ze bijna nooit omdat ze bang is iets te zeggen over de moor die ze had gepleegd. Moon is eigenlijk heel lief als ze je vertrouwt, maar niemand kent die kant want ze vertrouwt niet echt iemand. Ze is heel slim en heeft een overlevinginstinct. Ze is ook een doorzetter.
    Familie:[/b. Ze is enigst kind en kent alleen haar vader, haar moeder is dood. Moon en haar vader kunnen het goed vinden, ze zeggen bijna nooit iets en hebben niet echt behoefte aan elkaars gezelschap. 
    Extra: Moon is erg goed in jagen en omgaan met een pijl en boog.


    Is het een meisje van plaats 13 of 12? Want je hebt op 12 gereserveerd, hihi


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Kun je het meisje uit plaats 3 voor me reserveren?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CallyJunior schreef:
    (...)

    Is het een meisje van plaats 13 of 12? Want je hebt op 12 gereserveerd, hihi



    Sorreh typefout, het is een meisje uit plaats 12.
    Ik wijzig het ff.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    dankje voor het reseveren


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Valeria Blake
    Leeftijd (12 t/m 18): 17
    Plaats: 11
    Geslacht: F
    Geheim die je moet doorlopen: Ze is jarenlang mishandeld door haar vader, ook seksueel.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Ze is een lang meisje met donkere haren en donkere ogen maar een bleke huid. Ze ziet er zwak en breekbaar uit, fragiel eigenlijk maar iets in haar blik verteld je dat ze dat absoluut niet is.


    Innerlijk: Ze ziet in bijna alles iets negatiefs en de nadelen wegen altijd zwaarder dan de voordelen voor haar. Haar realisme zorgt ervoor dat ze niet gaat zweven en over dingen makkelijk kan nadenken. Het feit dat ze heel koelbloedig is zorgt ervoor dat ze in de meest rare en schokkende situaties rustig en beheerst kan handelen. Ze is geen fan van emoties uiten en houdt haar gezicht ook makkelijk in de plooi.
    Familie: Haar familie is dood, er is niemand meer van over.
    Extra: Ze is snel en kan goed klimmen maar wapens en moorden zijn niet haar favoriete ding alhoewel dat daar wel eens makkelijk zou kunnen veranderen, ze zal er alles aan doen om te overleven zelfs als dat moorden inhoudt.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:42 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn personen:

    Naam: Rose Murle.
    Leeftijd (12 t/m 18): 16.
    Plaats: 1.
    Geslacht: Vrouw/meisje.
    Geheim die je moet doorlopen: Angst voor donkerheid.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Rose heeft lichtbruine haren met een bronzen tint. Ze heeft meestal altijd een vlecht in, waar die ook zit, dat maakt niet uit. Ze heeft blauwe ogen, wat bijzonder is met lichtbruine haren en bronzen tint. Ze heeft goede kleding voor in de wildernis.
    Innerlijk: Rose is een lieve, zorgzame maar harde meid. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden en familie. Rose probeert alles waar ze aan mee doet te overwinnen, maar aan de andere kant is ze heel onschuldig.
    Familie: Rose heeft een vader, Terrell, een moeder, Evangeline, een kleiner zusje van 6, Cynthia, en een oudere broer van 28.
    Extra: Ze is erg goed in boogschieten en met verschillende andere wapens ook.

    Naam: Lucy Creanto.
    Leeftijd (12 t/m 18): 13.
    Plaats: 6.
    Geslacht: Vrouw/meisje.
    Geheim die je moet doorlopen: Kan niet tegen bloed, dus dat kan misschien een probleem worden.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Lucy heeft een onschuldig uiterlijk. Ze heeft donkerbruin, stijl haar tot haar middel en heeft die vaak in een vlecht of een staart. Meestal ligt die vlecht/staart dan over haar schouder. Ze heeft chocoladebruine ogen.
    Innerlijk: Lucy is erg onschuldig en is behulpzaam tegenover haar plaats. Ze is aardig, maar kan ook erg boos of gevoelig zijn.
    Familie: Ze heeft alleen nog een moeder, Linne.
    Extra: Ze kan goed boogschieten.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Ik zou graag een meisje willen reserven :D alleen ik kan hem pas morgen invullen want kzit nu op mobiel xD


    On wednesdays we wear black

    In plaats 7 ^^


    On wednesdays we wear black

    ik wil graag het meisje van plaats 8 reseveren, is dat btw district 8?
    maar ik vul het morgen in want nu zit ik op een ipod :)


    if you love life, life wil love you back!!!

    chocolatwolf schreef:
    ik wil graag het meisje van plaats 8 reseveren, is dat btw district 8?
    maar ik vul het morgen in want nu zit ik op een ipod :)


    Nee, het zijn geen districten, het zijn verschillende plaatsen (:. En tuurlijk, ik reserveer je.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 7:33 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.