• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    Plaatje



    Plattegrond


    Ware grootte.

    Verhaal

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    Rollen
    Let op: 2 rollen per account, 1 jongen, 1 meisje per plaats.

    Plaats 1.
    -Rose Murle - Meisje - CallyJunior
    -

    Plaats 2.
    -Gereserveerd door HurtedHeart - Meisje.
    -

    Plaats 3.
    -Gereserveerd door Souza - Meisje.
    -

    Plaats 4.
    -Madeleine Star - Meisje - BeSlytherinn
    -Philip TéntesJongenGoogleIt

    Plaats 5.
    -Kyara LoxerosMeisjexSomewhere
    -

    Plaats 6.
    -Lucy Creanto - Meisje - CallyJunior
    -IralJongenDiapal

    Plaats 7.
    -Alianne Demore - Meisje - Dashed
    -Lucas Green - Jongen - BeSlytherinn

    Plaats 8.
    -Cecilia BakerMeisjechocolatwolf
    -

    Plaats 9.
    -Joahanna KloparosMeisje - PeetaMallark
    -

    Plaats 10.
    -Irina BrandonMeisjeScotch
    -Scarlet Smith - Jongen - Luunn

    -Loren - Jongen/Stylist - Cressida

    Plaats 11.
    -Valeria Blake - Meisje - Cressida
    -Xavier GonzalezJongenPeetaMallark

    Plaats 12.
    -Moon Cavanaugh - Meisje - AnnieCresta
    -Gereserveerd door HurtedHeart - Jongen.

    Plaats 13.
    -Kim BuckleyMeisjeshewerewolf
    -Jason Coorspruy - Jongen - Renoster

    -Gereserveerd door GoogleIt - Styliste.

    Plaats 14.
    -Annelyn SkyMeisjexDesire
    -Diël - Jongen - Diapal

    Paspoort

    Naam:
    Leeftijd (12 t/m 18):
    Plaats:
    Geslacht:
    Geheim die je moet doorlopen:
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:


    Regels

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    RPG

    One


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Naam: Madelaine Star
    Leeftijd (12 t/m 18): 14
    Plaats: 4
    Geslacht: vrouwelijk
    Geheim die je moet doorlopen: haar angst om andere te kwetsen
    Uiterlijk (foto+beschrijving): even een geschikte foto zoeken
    Innerlijk: ze is erg verlegen maar ze kan het meestal met iedereen heel goed vinden
    Familie: haar vader is toen ze klein overleden en haar moeder was zo iemand die altijd achter haar stond met welke keuzes ze ook maakte
    Extra: x

    Naam: Lucas Green
    Leeftijd (12 t/m 18): 15
    Plaats: 7
    Geslacht: mannelijk
    Geheim die je moet doorlopen: hij kan geen nee zeggen dus hij doet altijd alles ook tegen zijn eigen zin in
    Uiterlijk (foto+beschrijving): even zoeken
    Innerlijk: hij staat altijd voor alles en iedereen klaar
    Familie: zijn vader is onbekend voor hem en zijn moeder is een zangeres daardoor reizen ze heel veel
    Extra: hij heeft op een gegeven moment zijn spullen gepakt omdat hij eindelijk een goed leven had met vrienden en een vriendin en had geen zin meer om te reizen

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yeah, ik zit erin, ahah.

    Naam: Kaiya Seiko Sanako
    Leeftijd (12 t/m 18): 16
    Plaats: is er een plaats 15 ((;)? Anders kan ik nergens meer bij, aangezien overal een meisje of een meisje en een jongen bij zit.
    Geslacht: vrouwelijk
    Geheim die je moet doorlopen: Kaiya heeft een moeilijke jeugd gehad, haar familie zei dat ze niets kon, dat was ook haar moeders laatste zin voordat die doodging. Kaiya vindt het ergens niet erg om de spelen te doen, dan kan ze namelijk bewijzen dat ze wél iets kan, ook al kost het haar leven.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Klik. Klik2. Klik3. Kaiya heeft bruine krulle en een normaal tot slank postuur (lol, klinkt als Opsporing Verzocht), ze draagt bijna altijd sneakers.
    Innerlijk: Ze is niet graag alleen en laat ook niet zo snel iemand achter. Ze heeft een goed gevoel voor humor er maakt mensen aan het lachen als ze het nodig hebben. Ze is creatief en goed met de natuur.
    Familie: Haar vader heeft zelfmoord gepleegd nadat haar moeder is overreden door een taxi en dood is gegaan in het ziekenhuis. Zij woont alleen sinds haar veertiende, aangezien haar vader en haar moeder beide enig kind waren en haar grootouders allemaal dood zijn. Hierdoor weet ze goed voor zichzelf te zorgen en is samenwerken toch even moeilijk.
    Extra: Ze krijgt tijdens de RPG hopelijk verkering maar ik heb geen idee of het uitkomt. Ze heeft in haar leven pas één keer vriendschap gesloten en ook dat eindigde in een tragedie. Hierover meer in de RPG, als ik überhaupt nog mee kan doen (;

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:51 ]

    Naam: Alianne Demore
    Leeftijd : 17 jaar
    Plaats: 7
    Geslacht: vrouw
    Geheim die je moet doorlopen: Ze heeft een hekel aan het hele gebeuren om de dood,ze vindt het beangstigend
    Uiterlijk (foto+beschrijving):http://weheartit.com/entry/21054478
    alianne heeft heel mooi donker haar en bruine ogen,Ze heeft altijd een ketting om met een heel klein hartje ,die heeft ze van haar overleden moeder gekregen
    Innerlijk: Alianne is een heel lief meisje en durft op avontuur te gaan ,ze zorgt graag voor de mensen om haar heen en zou je nooit gebruiken voor haar eigen doelen. Dat kan nog weleens tegen haar gaan werken
    Familie: Alianna's moeder is overleden toen ze 5 was aan een auto ongeluk. Ze leeft nu bij haar oma ,vader heeft ze nooit gekent
    Extra:-


    On wednesdays we wear black

    Naam: Diël
    Leeftijd: 16
    Plaats: 14
    Geslacht: Mannelijk
    Geheim die je moet doorlopen: Angst voor bloedzoekers.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Felgroene ogen, bleke huid. Haar dat over voorhoofd hangt.
    Innerlijk: Diël blijft altijd kalm en rustig, in welke situatie dan ook, behalve als hij in bijzijn is van zijn angst. (zie boven)
    Diël kan goed klimmen.
    Familie: Een vader en een moeder, hij is enig kind.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 9:10 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Randomness schreef:
    Naam: Kaiya Seiko Sanako
    Leeftijd (12 t/m 18): 16
    Plaats: is er een plaats 15 ((;)? Anders kan ik nergens meer bij, aangezien overal een meisje of een meisje en een jongen bij zit.
    Geslacht: vrouwelijk
    Geheim die je moet doorlopen: Kaiya heeft een moeilijke jeugd gehad, haar familie zei dat ze niets kon, dat was ook haar moeders laatste zin voordat die doodging. Kaiya vindt het ergens niet erg om de spelen te doen, dan kan ze namelijk bewijzen dat ze wél iets kan, ook al kost het haar leven.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Klik. Klik2. Klik3. Kaiya heeft bruine krulle en een normaal tot slank postuur (lol, klinkt als Opsporing Verzocht), ze draagt bijna altijd sneakers.
    Innerlijk: Ze is niet graag alleen en laat ook niet zo snel iemand achter. Ze heeft een goed gevoel voor humor er maakt mensen aan het lachen als ze het nodig hebben. Ze is creatief en goed met de natuur.
    Familie: Haar vader heeft zelfmoord gepleegd nadat haar moeder is overreden door een taxi en dood is gegaan in het ziekenhuis. Zij woont alleen sinds haar veertiende, aangezien haar vader en haar moeder beide enig kind waren en haar grootouders allemaal dood zijn. Hierdoor weet ze goed voor zichzelf te zorgen en is samenwerken toch even moeilijk.
    Extra: Ze krijgt tijdens de RPG hopelijk verkering maar ik heb geen idee of het uitkomt. Ze heeft in haar leven pas één keer vriendschap gesloten en ook dat eindigde in een tragedie. Hierover meer in de RPG, als ik überhaupt nog mee kan doen (;


    Je zal een jongen voor een vrije plaats moeten maken om in deze RPG te mogen spelen, of je mag een stylist(e) invullen (:


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mag ik nog een styliste? (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cressida schreef:
    Mag ik nog een styliste? (A)


    Tuurlijk, in welke plaats?


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    CallyJunior schreef:
    (...)

    Tuurlijk, in welke plaats?


    10 (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Stylist

    Naam: Loren
    Leeftijd: 24
    Plaats: 10
    Geslacht: M
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Hij is knap maar toch een tikkeltje extravagant. Hij is niet heel erg lang, amper 1m70 maar dat stoort hem niet al te veel. Loren heeft olijfgroene ogen en donkerzwarte haren met een zweem van stoppels over zijn kin, die perfect geschoren en gestyled zijn.
    Innerlijk: Hij is heel creatief naar het extravagante toe en probeert altijd verrassend en vernieuwend uit de hoek te komen, niet alleen met zijn ontwerpen maar ook gewoon in zijn leven. Hij houdt ervan nieuwe dingen te proberen en dus soms ook eens hard te vallen. Loren is niet echt een emotioneel persoon en als hij ergens emotioneel van wordt zal hij het niet zo snel laten zien.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CallyJunior schreef:
    (...)

    Je zal een jongen voor een vrije plaats moeten maken om in deze RPG te mogen spelen, of je mag een stylist(e) invullen (:


    Aawh :[
    Wtf is een styliste? Ik ken de boeken niet, maar ik wil ze wel gaan lezen. :"]

    Randomness schreef:
    (...)

    Aawh :[
    Wtf is een styliste? Ik ken de boeken niet, maar ik wil ze wel gaan lezen. :"]


    Iemand die de kleren en haren van de spelers verzorgd etc hihi


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    CallyJunior schreef:
    (...)

    Iemand die de kleren en haren van de spelers verzorgd etc hihi

    Oh nty.

    Veer plezier met de RPG ^^

    heey wanneer start de RPG?


    if you love life, life wil love you back!!!

    chocolatwolf schreef:
    heey wanneer start de RPG?


    Is allang begonnen


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.