• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    Plaatje



    Plattegrond


    Ware grootte.

    Verhaal

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    Rollen
    Let op: 2 rollen per account, 1 jongen, 1 meisje per plaats.

    Plaats 1.
    -Rose Murle - Meisje - CallyJunior
    -

    Plaats 2.
    -Gereserveerd door HurtedHeart - Meisje.
    -

    Plaats 3.
    -Gereserveerd door Souza - Meisje.
    -

    Plaats 4.
    -Madeleine Star - Meisje - BeSlytherinn
    -Philip TéntesJongenGoogleIt

    Plaats 5.
    -Kyara LoxerosMeisjexSomewhere
    -

    Plaats 6.
    -Lucy Creanto - Meisje - CallyJunior
    -IralJongenDiapal

    Plaats 7.
    -Alianne Demore - Meisje - Dashed
    -Lucas Green - Jongen - BeSlytherinn

    Plaats 8.
    -Cecilia BakerMeisjechocolatwolf
    -

    Plaats 9.
    -Joahanna KloparosMeisje - PeetaMallark
    -

    Plaats 10.
    -Irina BrandonMeisjeScotch
    -Scarlet Smith - Jongen - Luunn

    -Loren - Jongen/Stylist - Cressida

    Plaats 11.
    -Valeria Blake - Meisje - Cressida
    -Xavier GonzalezJongenPeetaMallark

    Plaats 12.
    -Moon Cavanaugh - Meisje - AnnieCresta
    -Gereserveerd door HurtedHeart - Jongen.

    Plaats 13.
    -Kim BuckleyMeisjeshewerewolf
    -Jason Coorspruy - Jongen - Renoster

    -Gereserveerd door GoogleIt - Styliste.

    Plaats 14.
    -Annelyn SkyMeisjexDesire
    -Diël - Jongen - Diapal

    Paspoort

    Naam:
    Leeftijd (12 t/m 18):
    Plaats:
    Geslacht:
    Geheim die je moet doorlopen:
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:


    Regels

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    RPG

    One


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Naam: Joahanna Anastasia Cristiana Lena Kloparos
    Leeftijd (12 t/m 18): 16
    Plaats: 9
    Geslacht: Vrouw
    Geheim die je moet doorlopen: Zij heeft vroeger mensen opgelicht door oneerlijke ruilhandel te maken en door dingen te stelen
    Uiterlijk (foto+beschrijving): [url]http://static.photaki.com/vrouwen-mooie-meisjes-in-een-boerderij-vlak-op-een-zonnige-dag_255770.jpg
    [/url]. Joahanna moet soms hard werken waardoor ze er niet al te best uit ziet maar als ze op de foto gaat is ze heel modellerig.
    Innerlijk: Zij is geduldig en helpt veel mensen maar niet altijd eerlijk.
    Familie: Zij heeft zolang ze zich kan herrineren geen vader ze is opgevoed door haar moeder die ook niet al te eerlijk was zij heeft haar vader vermoordt waardoor ze niks van haar vader hoort ze praat er ook niet liever over.
    Extra: Ze is heel slim en heel lenig waardoor ze snel weg kan komen

    Naam: Xavier Julio Gonzalez
    Leeftijd (12 t/m 18): 18
    Plaats: 9
    Geslacht: Man
    Geheim die je moet doorlopen: Hij is loverboy geweest en heeft tientallen meisjes in de zeik genomen hij doet het nog steeds.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): [url]http://1.bp.blogspot.com/_VW-gZK02qSs/TCIkUF8UGEI/AAAAAAAAB9U/sXcUzchxNII/s1600/mr-alex-pettyfer-3-alex-rider-5366841-1100-916.jpg
    [/url]Innerlijk: Hij is geen lieverdje hij is super kwaadaardig en springt snel uit zijn vel
    Familie: Hij is opgevoed door zijn oma omdat zijn ouders vroeger zijn overleden door een val in een ravijn.
    Extra: Hij is goed in messenwerpen en kan goed omgaan met een zwaard

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 11:52 ]


    Mijn geheim is geheim

    PeetaMallark schreef:
    Naam: Joahanna Anastasia Cristiana Lena Kloparos
    Leeftijd (12 t/m 18): 16
    Plaats: 9
    Geslacht: Vrouw
    Geheim die je moet doorlopen: Zij heeft vroeger mensen opgelicht door oneerlijke ruilhandel te maken en door dingen te stelen
    Uiterlijk (foto+beschrijving): [url]http://static.photaki.com/vrouwen-mooie-meisjes-in-een-boerderij-vlak-op-een-zonnige-dag_255770.jpg
    [/url]. Joahanna moet soms hard werken waardoor ze er niet al te best uit ziet maar als ze op de foto gaat is ze heel modellerig.
    Innerlijk: Zij is geduldig en helpt veel mensen maar niet altijd eerlijk.
    Familie: Zij heeft zolang ze zich kan herrineren geen vader ze is opgevoed door haar moeder die ook niet al te eerlijk was zij heeft haar vader vermoordt waardoor ze niks van haar vader hoort ze praat er ook niet liever over.
    Extra: Ze is heel slim en heel lenig waardoor ze snel weg kan komen

    Naam: Xavier Julio Gonzalez
    Leeftijd (12 t/m 18): 18
    Plaats: 9
    Geslacht: Man
    Geheim die je moet doorlopen: Hij is loverboy geweest en heeft tientallen meisjes in de zeik genomen hij doet het nog steeds.
    Uiterlijk (foto+beschrijving): [url]http://1.bp.blogspot.com/_VW-gZK02qSs/TCIkUF8UGEI/AAAAAAAAB9U/sXcUzchxNII/s1600/mr-alex-pettyfer-3-alex-rider-5366841-1100-916.jpg
    [/url]Innerlijk: Hij is geen lieverdje hij is super kwaadaardig en springt snel uit zijn vel
    Familie: Hij is opgevoed door zijn oma omdat zijn ouders vroeger zijn overleden door een val in een ravijn.
    Extra: Hij is goed in messenwerpen en kan goed omgaan met een zwaard


    Ik ben bang dat één van de twee van plaats moeten wisselen, dus of Xavier naar een plaats naast plaats 9 óf Joahanna moet van plaats wisselen (:


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    CallyJunior schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat één van de twee van plaats moeten wisselen, dus of Xavier naar een plaats naast plaats 9 óf Joahanna moet van plaats wisselen (:


    Is goed wissel Xavier maar naar plaats 11

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 15:45 ]


    Mijn geheim is geheim

    CallyJunior schreef:
    (...)

    Nee, het zijn geen districten, het zijn verschillende plaatsen (:. En tuurlijk, ik reserveer je.

    oow jaa dom van me ik las het net!1
    heel erg bedankt!! hieronder komt mijn personage:


    if you love life, life wil love you back!!!

    Volledige Naam: Cecilia Baker
    Bijnaam:Ciel
    Achternaam:Baker
    District: 8
    Leeftijd:16
    Uiterlijk: Joss stone


    Karaktereigenschappen:Cecilia is een stoer meisje, ze is het liefst alleen. Soms kan ze wat gemeen uitvallen maar bedoelt ze het niet slecht. Ze is niet bepaald van plan om een bond te sluiten met een van de andere tributen, ze speelt dit spel zelf wel. Maar ze is zeker niet bang voor de andere tributen, ze is hardstikke sluw en ze kan zich goed verbergen.Ze is niet sterk maar zeker niet slap, en ze is heel lenig.
    Familie:haar moeder: Sylvia Baker, haar vader: Josh Baker.
    Vrienden:Het liefst is Cecilia alleen, maar ze kan het aardig vinden met een klasgenoot:Deborah,
    Specialiteiten: Ze heeft zichzelf geleerd om knopen te maken en ze kan dit aardig goed. Camouflage, zwaardvechten en haar favoriete wapen is een dolk.
    Extra:Cecilia levert elke hongerspelen rond de 5 boetes in, ze weet dat het ooit een keer haar beurt zal zijn. Daarom heeft ze in het geheim getraind in zwaarvechtten en speerwerpen, (met een dolk kon ze al aardig onderweg) dit jaar heeft ze meegespeeld met 8 boetes..... dit was haar fataal geworden.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 16:16 ]


    if you love life, life wil love you back!!!

    oow ja geheim dat ze moet doorlopen ofzoiets: ze heeft last van bindings angst


    if you love life, life wil love you back!!!

    Naam: Kim Buckley
    Leeftijd (12 t/m 18): 16
    Plaats: 13 (L)
    Geslacht: Vrouw
    Geheim die je moet doorlopen: Bang in donker
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Kim heeft lang, donkerrood haar en aparte, goude ogen. Daardoor is haar gezicht speciaal en mooi. Haar kleding is stijlvol, geeft haar een slank gelaat en in de winter natuurlijk warmte.
    Innerlijk: Ze is vriendelijk en zacht. Behulpzaam, aantrekkelijk en liefdevol. Heeft een grote liefde voor dieren en de winter en natuurlijk sneeuw.
    Familie: Ze woont bij haar vader. Ze heeft een oudere broer , 1 jaar ouder en een kleiner broertje, tien jaar jonger.
    Extra: Ze is onzeker over zichzelf en haar angst voor het donker is heel groot.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik reserveer een jongen voor in Plaats 6. (A)
    Het paspoort komt er zo aan. (lol)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mag ik plaats 14?

    Naam: Annelyn Arianda Sky (Roepnaam: Annelyn)
    Leeftijd (12 t/m 18): 16
    Plaats: 14
    Geslacht: Vrouw
    Geheim die je moet doorlopen: Bang voor vuur
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Plaatje 2; http://tinypic.com/view.php?pic=qx0ytk&s=5

    Annelyn heeft ontzettend lang, donkerbruin/rood achtig haar dat vlak boven haar heupen hangt en azuurblauwe ogen met een vleugje bosgroen erin. Ze heeft een zachte huid en volle lippen.
    Innerlijk: Afwachtend, betrouwbaar, strijdlustig -als het erop aankomt-, eerlijk, en kan goed vechten en is goed overweg met een mes.
    Familie: Haar zus is overleden aan hongersnood, daarnaast is ook haar vader overwerkt en daardoor overleden. Ze woont dus met haar moeder thuis.
    Extra: Annelyn heeft een goede kans omdat ze basis overlevings technieken kent. Zei en haar moeder moesten een tijdje over straat zwerven en uit de buurt van bewakers blijven omdat ze én niet werkten, én geen geld of huis hadden.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:29 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Naam:Iral
    Leeftijd (12 t/m 18): 15
    Plaats: 6
    Geslacht: Mannelijk
    Geheim die je moet doorlopen: Hij is claustrofobisch.
    Uiterlijk (foto+beschrijving):


    Iral heeft blonde krullen en een serieus gezicht. Ook harde, grijsgroene ogen. Vanaf de onderkant van zijn linkeroor loopt een litteken dat hij ooit heeft opgelopen door tot aan zijn kaak.
    Innerlijk: Iral kijkt altijd serieus en lacht nooit. Zijn ogen staan altijd hard, hij kent geen medelijden. Hij praat niet veel, alleen als het moet. Misschien heeft hij wel een leukere jongen in zich, maar dat laat hij niet gauw naar buiten komen.
    Familie: Een broertje van negen jaar en een vader en moeder.
    Extra: -


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    {ik wil graag plaats 5; meisje reserveren, beschrijving komt eraan!}


    Tijd voor koffie.

    Mogen er ook styliste komen? Zoja, reserveer Plaats 13, en zoiezo de jongen voor plaats 4

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 19:25 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kun je me bytheway waarschuwen als het RPG topic is aangemaakt? ;3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Kun je me bytheway waarschuwen als het RPG topic is aangemaakt? ;3

    Ja, wil je dat ook bij mij doen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    Ja, wil je dat ook bij mij doen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel