• Weten jullie een goede aso-school? Ik wil namelijk veranderen (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Flemish schreef:
    Nouja, ik zit in de Josefienen ASO Brugge.
    (Sint-Jozef Humaniora Brugge)
    Het is een kleine school -nog geen 700 leerlingen- (in het jaar 5 & 6 accepteren ze geen nieuwe leerlingen meer)
    We hebben richtingen: wetenschappen, economie, latijn, grieks...
    Het niveau is hoog, dat is wel zeker,
    en we doen verschillende activiteiten: schooluitstappen (o.a. naar het buitenland) buitenschoolse activiteiten, bij de 100 dagen is er een show, een talentenjacht, een 'ontgroening'

    Voor de algemene richtingen in Brugge heb je anders nog Sint-Franciscus-Xaveriusinstituut, de Frères...

    Je mag me altijd een PB'je sturen.


    deze school dus, een van de beste volgens mij

    Flemish schreef:
    Nouja, ik zit in de Josefienen ASO Brugge.
    (Sint-Jozef Humaniora Brugge)
    Het is een kleine school -nog geen 700 leerlingen- (in het jaar 5 & 6 accepteren ze geen nieuwe leerlingen meer)
    We hebben richtingen: wetenschappen, economie, latijn, grieks...
    Het niveau is hoog, dat is wel zeker,
    en we doen verschillende activiteiten: schooluitstappen (o.a. naar het buitenland) buitenschoolse activiteiten, bij de 100 dagen is er een show, een talentenjacht, een 'ontgroening'

    Voor de algemene richtingen in Brugge heb je anders nog Sint-Franciscus-Xaveriusinstituut, de Frères...

    Je mag me altijd een PB'je sturen.


    Een vriendin zit op de frères en daar wil ik niet naartoe, haha (: als ik hoor over dat kaarten systheem enzo, buh


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)

    Een vriendin zit op de frères en daar wil ik niet naartoe, haha (: als ik hoor over dat kaarten systheem enzo, buh


    bedoel je het kaartensysteem voor het middageten?

    Lynnx schreef:
    (...)

    bedoel je het kaartensysteem voor het middageten?

    Nee vanaf je iets vergeten bent of eens teveel babbelt krijg je een punt en bij drie punten heb je strafstudie. & ik vergeet best wel vaak dinge enzo, haha (:


    all I want is the taste that your lips allow

    ahn, bij mij Sint-Jozef humaniora is dat niet. Bij ons is het als je je vergeet krijg moet je schrijven van die leerkracht, en hoeveel kansen je hebt hang dan af van die leerkracht. En als je te veel babbelt, zeggen ze dat je moet zwijgen

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:10 ]

    Lynnx schreef:
    ahn, bij mij Sint-Jozef humaniora is dat niet. Bij ons is het als je je vergeet krijg moet je schrijven van die leerkracht, en hoeveel kansen je hebt hang dan af van die leerkracht. En als je te veel babbelt, zeggen ze dat je moet zwijgen


    Waar ik nu zit, Emmaüs in Aalter, is dat ook ongeveer zo & komt dat op je attitude rapport één keer in de maand. Vind ik minder erg, haha (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)

    Waar ik nu zit, Emmaüs in Aalter, is dat ook ongeveer zo & komt dat op je attitude rapport één keer in de maand. Vind ik minder erg, haha (:

    bij ons is het een keer per trimester attitude rapport, maar dat staat daar dan niet echt op, dat is meer van op te tijd te komen in de lessen, je materiaal mee hebben, huiswerken op tijd indienen

    Wandering schreef:
    Brugge! Dat is uit zo'n boek van Thea Beckman. Maar nee, sorry :')

    Haha, sorry, maar dat vind ik best een grappige opmerking. xd Brugge is een gewone stad, hoor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je hoort het van Bo. Attitude telt nietmee voor punten en wij gebruiken een ouderwets systeem met pen, s
    papier en stempels
    Qua straffen vallen we goe mee, zeker vergeleken met de freres en maricolen.nl Ze houden rekening met als je te laat bent door bussen, maar je moet je wel gedragen, ja.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tempesta schreef:
    (...)
    Haha, sorry, maar dat vind ik best een grappige opmerking. xd Brugge is een gewone stad, hoor.


    Haha, dat begrijp ik. Maar ik ken Brugge echt helemaal niet, ik ken hem alleen van naam vanwege dat boek :').


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een vriendin van me zit op het Sint-Franciscus-Xaveriusinstituut. Oh, en één van mijn beste vrienden zit op het Sint-Jozefshumaniora. (bloos)