• Het gaat vandaag allemaal mis, buh. Het is een stomme dag vandaag en ik wil zo snel mogelijk naar zaterdag.
    Anyway, ik ben een beetje verliefd geworden op een klasgenoot... En vandaag kreeg ik op msn de schrik van mijn leven toen ik zag dat zijn ex-vriendin mij iets had toegestuurd.

    "Blijf van mijn vriendje af, of het zal je bezuren."

    Nou, lekker dan. Eerst was ze een gewone kennis en nu doet ze zo! Ze kwam erachter - denk ik - door haar beste vriendin die bij mij in de klas zit. En wij zijn ook vriendinnen, maar ik heb haar niets verteld. Waarschijnlijk heeft ze doorgehad dat ik soms wel een beetje te vaak lol met hem heb gehad. Ofzoiets. :W

    Hoe moet ik dit oplossen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chemist schreef:
    (...)

    Haha, ik heb nu een ontzettend leuke jongen zonder enige exen! Dat is pas eng, want hij is echt heeeeeeeeel leuk D:

    Heb je nog iemand voor me in de aanbieding, een leuke jongen zónder exen? Gimme!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Heb je nog iemand voor me in de aanbieding, een leuke jongen zónder exen? Gimme!


    De enige aan wie ik nu direct kan denken is Rudolf. Rood haar, sproeten, redelijk lang en misschien een beetje chubby. Aardige kerel trouwens. Lichtblauwe ogen. Goed gevoel voor humor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    De enige aan wie ik nu direct kan denken is Rudolf. Rood haar, sproeten, redelijk lang en misschien een beetje chubby. Aardige kerel trouwens. Lichtblauwe ogen. Goed gevoel voor humor.

    Ik val op jongens met bruin haar en bruine ogen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    dat slaat serieus nergens op o.o
    zij bepaald niet met wie hij of jij verkering neemt :')
    dat wijf moet dr bek houden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fluorescent schreef:
    Uitlachen en verder gaan met je leven :')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cherokees schreef:
    (...)
    Heb je nog iemand voor me in de aanbieding, een leuke jongen zónder exen? Gimme!

    mijn broer! :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Cherokees schreef:
    (...)
    Ik val op jongens met bruin haar en bruine ogen. ^^


    Ooh... Eventjes nadenken hoor... Jelle. Al heeft die groen-bruine ogen en heel donkerbruin haar. Vrij lichte huid, lang, slank, zit op wedstrijdzwemmen? Ik heb nog blond, blauw, rood, bruin, lichtbruin, zwart en platinablond in de aanbieding. Geen negers, trouwens. (Sorry, mocht je dat opvatten als scheldwoord. Zwarte mensen, oké, dat is beter).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Ooh... Eventjes nadenken hoor... Jelle. Al heeft die groen-bruine ogen en heel donkerbruin haar. Vrij lichte huid, lang, slank, zit op wedstrijdzwemmen? Ik heb nog blond, blauw, rood, bruin, lichtbruin, zwart en platinablond in de aanbieding. Geen negers, trouwens. (Sorry, mocht je dat opvatten als scheldwoord. Zwarte mensen, oké, dat is beter).

    Haha, grapjas! :'D
    Hmm, heeft hij brede schouders? :9~ Ik kick er op als een jongen geweldige, gespierde schouders heeft. ^^
    - kuch - Ik dwaal weer eens af. Het gaat zo makkelijk! D:
    Anyway, ik negeer haar gewoon en laat niet aan die vriendin zien dat ik hem leuk vind. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"