• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Wat is... alles?" vraag ik voorzichtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Voor ik iets kan doen heeft Irial het propje al. Hij vouwt hem open en laat zijn blik naar twee footballers gaan, ik weet nieteens wat erop staat...
    "Irial, laat ze." Zucht ik en draai me weer naar mijn boeken toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Terwijl ik haar in de ogen blijf kijken haal ik mijn schouders op.
    Ik heb geen zin om er op te antwoorden omdat ik zelf niet weet wat alles inhoudt.
    Ik kijk terug in mijn boek en doe alsof ik de les volg. Af en toe kijk ik Mary aan vanuit mijn ooghoeken en voel mijn maag keer op keer in de knoop slaan.

    Irial

    "Irial, laat ze," zucht Kyle.
    "Nee!" zeg ik luider dan ik bedoeld had terwijl ik mijn vuist op tafel laat neerkomen. "Het moet ophouden!"
    Ik draai me terug op en zie hoe één van de football spelers recht gaat staan met een dreigende houding. Ik doe net hetzelfde tot we oog in oog staan.
    "Ophouden," sis ik op een dreigende toon zonder mijn blik af te wenden.
    Dat de leerkracht ons tot de orde roept heeft geen effect.
    Ik ontwijk een vuistslag en sla snel terug, wel raak. Na amper één klap valt de kerel op de grond. Ik ga terug zitten en wapper even met mijn hand omdat mijn knokkels zeer doen van de slag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik frons even en staar naar mijn boek. Waarom doet ze ineens zo raar? Ik probeer de les te volgen, maar het lukt niet echt. Ze leidt me steeds af. Hoopvol wacht ik tot de bel me verlost.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Sorry," fluister ik zacht wanneer ik doorkrijg dat ik uit mijn normale doen ben. "Ik weet niet goed -"
    Tja, wat?
    Ik verberg mijn hoofd in mijn handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ophouden." Sist Irial als hij tegenover de footballer staat. De footballer haalt uit maar gelukkig ontwijkt Irial hem, hij slaat terug. De footballer valt op de grond. Irial komt terug zitten en wapperd met zijn hand, ik kijk ernaar zijn knokkels zijn wat rood. "Dank je. Maar daarmee stopt het nog niet..." Zeg ik en kijk naar beneden. "Wat stond er op dat briefje?" Vraag ik zachtjes en zucht een beetje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Dank je. Maar daarmee stopt het nog niet..." zegt Kyle terwijl hij naar beneden kijkt.
    "Het kan maar beter stoppen," brom ik kwaad, luid genoeg zodat de anderen het kunnen horen.
    "Wat stond er op dat briefje?" vraagt hij zacht.
    Ik steek het snel in mijn broekzak en haal mijn schouders op.
    "Dat doet er niet toe."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Sorry," fluistert ze. Ik richt mijn blik weer op haar.
    "Ik weet niet goed -"
    Ik kijk haar vragend en bezorgd aan.
    "Ja?" fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Ik zie dat hij het briefje in zijn broekzak steekt en zijn schouders op haalt. "Doet er niet toe." Zegt hij dan. Ik wet dat ik hem nu niet zou kunnen overhalen het te laten zien, dus laat het maar zo. Toch zit ik een beetje te trillen op de stoel. Ik kijk op de klok, over zes minuten gaat de bel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik zie hoe Mary me aankijkt maar durf haar blik niet te beantwoorden.
    "Ja?" fluistert ze.
    "Jij-," ik leg mijn hand op mijn hart. "En ik-," ik wrijf even over mijn slapen. "Maar-" Ik besef dat ik er niet uit ga komen en laat mijn voorhoofd op mijn bank vallen.
    "Auw," jammer ik wanneer het harder neerkomt dan ik bedoeld had.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 14:19 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Mijn voet tikt met een stevig ritme op de grond terwijl ik van woede mijn tong over mijn piercing laat gaan.
    Als er ook maar één klootzak zijn pink durft uit te steken naar Kyle doe ik ongelukken. Het is niet rationeel, maar het kan me niet schelen op dit moment.
    Ik leg mijn potlood weg voor ik de tekening kan verpesten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik luister half naar de docente die de les afsluit en ik pak mijn spullen alvast in, en wacht op de bel die zo wel zou gaan. Ik hoor Irial met zijn voet op de grond tikken. Ik voel de woede van hem afkomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik snap haar uitleg niet helemaal, en wil ernaar vragen, wanneer ze haar hoofd op de bank laat vallen.
    "Auw."
    Ik kijk haar bezorgd aan en leg mijn hand op haar arm.
    "Gaat het?" vraag ik bezorgd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Gaat het?" vraagt Mary terwijl ze haar hand op mijn arm legt.
    Zachtjes schud ik mijn hoofd en ik haal diep adem terwijl ik de juiste woorden zoek.
    "Sinds gisteren - ik ben zo in de war- en als je me aanraakt-"
    Ik zucht terwijl de rilling die over mijn rug loopt mijn afmaakt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik staar haar even aan alsof het de eerste keer is dat ik hoor dat Sinterklaas niet bestaat. Vanbinnen wil ik juichen en springen, maar mijn pessimistische hersendeel zegt me dat ze me aan het uitlachen is.
    "Ik voel me niet zo goed," zeg ik wat luider, zodat de leerkracht het ook kan verstaan, en nadat ik mijn tas van de grond heb geplukt, loop ik het lokaal uit, met ogen die branden van de tranen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.