• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Ik voel me niet zo goed," zegt Mary waarop ze haar tas opraapt en recht gaat staan.
    Ik sla met mijn vuisten naast mijn hoofd op tafel en barst in snikken uit terwijl ze het lokaal uitrent.
    Hou toch je grote mond!
    Ik probeer mezelf snel weer onder controle te krijgen maar laat mijn hoofd liggen, wachtend op de bel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melding:

    ~Bel gaat, Voor diegene die er nog niet waren, vraag om een samenvatting en hervat je maar gewoon :)~

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 14:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik ren zo snel ik kan naar buiten, en laat me weer tegen de muur op de grond zakken. Ik barst in snikken uit. Lacht ze me gewoon uit? Denkt ze dat het allemaal 1 grote grap is? Ik staar naar mijn schoenen, die wazig zien vanwege de tranen. Of voelt ze hetzelfde? Onmogelijk. Ze houdt van die Michael. Niet van mij. Niet van zo'n vieze lesbische trut. Snikkend probeer ik mijn tranen in bedwang te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Zodra de bel gaat sta ik op en storm het lokaal uit. Ik wandel met stevige pas naar buiten waar ik een sigaret opsteek en die al ijsberend oprook. Ik mompel rond mijn sigaret heen een paar flinke verwijten terwijl ik het briefje aan flarden scheur.

    Charlotte

    Ik sleep mezelf recht en weet met veel moeite mijn boeken op te tillen om ze in mijn rugzak te steken. Slenterend, vechtend tegen meer tranen begeef ik me naar het volgende lokaal en laat me op een willekeurige bank ploffen zonder te kijken naast wie ik terecht kom.
    Ik veeg een paar ontsnapte tranen weg met mijn mouw en haal mijn boeken van Engels boven. Ik leg mijn armen erop en verberg mijn hoofd erin.
    Ik had heel wat reacties verwacht van Mary, maar niet degene die ik gekregen heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik hoor de bel gaan en besluit toch maar weer naar de les te gaan. Ik veeg mijn tranen weg en loop naar het volgende vak, Engels. Ik loop het lokaal binnen. Waarom altijd met haar? Ze haten me hierboven echt. Ik staar naar mijn voeten. Misschien moet ik deze keer niet naast haar gaan zitten. Mijn verstand spreekt me tegen, maar mijn voeten brengen me automatisch naar haar. Ik ga zitten.
    "Het spijt me, Charlie, ik had niet zo moeten reageren..." zeg ik en mijn stem breekt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (samenvatting?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlie

    Er komt iemand naast me zitten, ik kijk niet op om te weten wie het is.
    "Het spijt me, Charlie, ik had niet zo moeten reageren..." hoor ik Mary zeggen.
    Mijn lichaam geeft kleine schokjes omdat ik opnieuw, zonder geluid, begin te snikken. Ik duw mijn hoofd dieper tussen mijn armen in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Voor ik het wist was Irial als weg, om mijn hoede en om me heen kijkend loop ik door de gang of ik hem zie. Als ik door het raam in de gang kijk zie ik hem buiten. Ik krijg weer een glimlach en wil naar beneden gaan, maar als ik net naar de trap wil word ik tegen de muur geduwt. "Hou je vriendje in bedwang, Morgan." Sist de footballer die net van Irial en klap kreeg. Ik knik hevig met een bang gezicht. "Ander volgen er maatregelen." Sist hij waarna hij me loslaat en wegloopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Net wanneer ik terug de trap opwandel zie ik dezelfde kerel die ik net een mep gegeven had bij Kyle weglopen.
    "Hé," schreeuw ik razend terwijl mijn handen zich al tot vuisten ballen naast mijn lichaam. Ik ren achter hem aan en geef hem een trap in zijn kont zodat hij een eind vooruit vliegt.
    "Had je wat?!" roep ik terwijl ik hem woedend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Nee Irial!" Ik ren naar hem toe en pak hem vast. "Alsjebliefd." Smeek ik bijna en kijk hem bang aan. "Niet doen." Ik sta te trillen op mijn benen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik leg voorzichtig mijn armen om haar heen wanneer ik haar schouders zie schokken. Ik hou mijn gezicht half onder haar armen, en hoop dat ze me ziet.
    "Boe," zeg ik zacht.
    Ik aai haar zacht over haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik duw mijn armen steviger tegen de bank aan om Mary's gezicht niet te hoeven zien. Mijn hoofd draai ik naar de andere kant terwijl ik wanhopig probeer het snikken tegen te houden.
    "Boe," hoor ik Mary zacht zeggen. Wanneer ze dan ook nog haar hand eens door mijn haren laat gaan is het hek helemaal van de dam en begin ik weer als een bezetene te snikken.

    Irial

    "Nee, Irial!" hoor ik Kyle roepen voor zijn armen om me heen komen. Smekend kijkt hij me aan.
    "Alsjeblieft, niet doen."
    Ik sla mijn armen om hem heen en smoor zijn woorden door hem zo dicht tegen me aan te trekken dat zijn gezicht in mijn trui geduwd wordt.
    "Hou je poten van hem af!" schreeuw ik tegen zijn belager waarop ik van woede sta te hijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Wanneer ze harder begint te huilen kan ik het ook niet meer inhouden.
    "Alsjeblief, Charlie..." fluister ik smekend. Ik trek haar tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me tegen zich aan.
    "Hou je poten van hem af!" Schreeuwt hij tegen de footballer, Irial staat van woede te hijgen. "Waarom altijd ik." Zeg ik en pak Irial steviger vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (samen vatting?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira