• Ik ben dus al een week ofzo, na heel lang, met mijn crush op msn aan het chatten en vandaag kon hij niet online komen en opeens krijg ik een smsje Love you, liefje! and I was like AAAAAH.

    Iemand leuke smsjes gehad vandaag?


    all I want is the taste that your lips allow

    Nope, I didn't get any text today:Y)xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Awwwwh! Ja ik!! :D

    'Khou van jou lieve schat' sms'te hij zonet nog *zwijmelzwijmel* :$:D


    26 - 02 - '16

    Nou ik zit nu in een groepsgesprek waarbij een iemand een beetje dronken is en niet meer fatsoenlijk meer kan typen en ik lach me echt dood :'D


    As travars

    dance4ever schreef:
    Nope, I didn't get any text today:Y)xD


    Inspiration can hit you any time

    Aww, dat is zo sweet! Doet me denken aan een tijdje geleden, toen ik dat ook had (:
    Maar vandaag heb ik niet echt speciale sms'jes gehad.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha lief (H) (Ik mis die smsjes :X)

    Van mijn beste vriendinnetje had ik een hele leuke sms :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Da's echt lief geak. Ik van m'n baas. Ja, ik krijg 'lieve' smsjes van m'n baas.


    Hey hallo KOOLIEBRIE, ik wou gewoon even melden dat je 't vandaag hartstikke top deed ondanks je aanhoudende klachten in je hand. xxxoxxxoxox je baasje Daantje.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lief ^^
    Mijn vriendje heeft geen mobiel, dus krijg geen lieve sms'jes haha ^^ en mijn vriendinnen en ik doen daar ook niet aan dusja (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik kreeg net een hele lieve; 'Hoi Rebbeccaa ik vint het suuperleek dad jij moregen meegaat nar mijn voedbaal wetstrijt did is saraas moobieltju kusjes vaan robbie.'

    Robbie is pas vijf en doet mee aan zo'n kleutervoetbal-gedoe. Hij stuurde dit met het mobieltje van zijn grote zus, Sarah. Die zei dus: "Probeer het maar Robbie, als je een woord niet goed weet probeer je de losse letters op te zeggen en kijk je hoe het samen klinkt."

    En eentje van Fred;

    'Hee Rebecca, ik heb je vandaag niet eens gesproken en ik wilde je even zeggen dat ik van je hou. Tot morgen.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan niet tegen dat soort smsjes, lol. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lol nee, een van de laatste sms'jes die ik kreeg was "Was dat sms'je bedoelt voor mij ?"


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Gister wel iemand die me beterschap wenste, vond ik toch wel lief dat ze even aan me dacht (:
    Dat soort smsjes zijn veel te klef voor mij, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Souza schreef:
    Ik kan niet tegen dat soort smsjes, lol. :W


    Maar wel leuk voor jou natuurlijk! <3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 22:28 ]


    Tell me about it, stud.

    dance4ever schreef:
    Nope, I didn't get any text today:Y)xD


    Life is hard and then we die

    Het enige sms'je dat ik kreeg was iets als "Is mijn goede nummer", maar als je wil mag je dat best leuk noemen? xd


    “Love is a contradiction.”