• Zoals de titel luidt, en k bedoel echt heel erg fan, dat je alles download/ nieuw koop, wanneer er iets nieuws uitkomt en k heb het hier niet over toen je klein was, waar je toen "fan" van was. Snavvie??
    Ikku van Breaking Benjamin, die band stond in de soundtrack van Step-up en k was verkocht. Ik ben er nog steeds fan van^^

    Lol die laatste "van" in mn titel moet er eigenlijk niet staan. Kan die weg worden gehaalt?? Het klinkt zo raar.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:54 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    All Time Low. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wrs was dat Tokio Hotel , ik liet me alleszins veel te veel meeslepen, tokio hotel ging 24u op 24 door mijn gedachten ,echt ziek eigenlijk. Dat laat ik nu niet meer gebeuren , het volgende waar ik echt fan van was , was christoffer drew ( nevershoutnever) dat was beperkt tot de muziek ervan luisteren , op internet van alles te weten komen over hem en enkele fotos van hem in mijn kamer, nu ben ik niet meer zo extreem fan van iets , er zijn wel een aantal groepen die ik echt wel goed vind en graag zou zien optreden zoals 'The kooks , We Are The Ocean , kids we used to be '.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Tokio Hotel. Hahaha.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Justin Bieber. :')

    One Direction, denk ik :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    SYSTEM OF A DOWN! <3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:38 ]


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Haha, dat begon al vroeg bij mij.
    Ik zat in het 4de leerjaar volgens mij toen ik helemaal in to P!NK was. (krul)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 10:44 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    AC/DC sinds zo lang ik me al kan herinneren eigenlijk. Ook was ik heel fan van Tokio Hotel. En als klein kind vond ik The Pussycat Dolls fantastisch.

    Nu luister ik voornamelijk Guns N' Roses.

    veel ! Haha een paar opnoemen : The Wanted (deuh ) Ne-Yo Backstreetboys NSYNC

    Esmee Denters en JT (A)


    alles heeft een einde

    k3 >.<


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Gek genoeg was dat Micheal Jackson!


    Life is full of fake people

    Bruno Mars volgens mij.


    The universal language of art.

    Pariah schreef:
    Tokio Hotel. :W


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    1D!!!! Ik ben nog noooooiiitt zo fan geweest! Ik had het van mezelf nooit verw8 dat ik alles voor een concert van ze zou over hebben! :D:D:D:D:D

    Tokio Hotel zeker wel.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.