• Zoals de titel luidt, en k bedoel echt heel erg fan, dat je alles download/ nieuw koop, wanneer er iets nieuws uitkomt en k heb het hier niet over toen je klein was, waar je toen "fan" van was. Snavvie??
    Ikku van Breaking Benjamin, die band stond in de soundtrack van Step-up en k was verkocht. Ik ben er nog steeds fan van^^

    Lol die laatste "van" in mn titel moet er eigenlijk niet staan. Kan die weg worden gehaalt?? Het klinkt zo raar.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:54 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Pussycat Dolls hahahah omg


    where would I be, if you didn't believe?

    Chipz, echt supah fan, sokken, sweater, t-shirt, pet, bijna alle singels, album, map, tijdschrift/stickerboek echt serieus geobsedeerd


    ©1998

    Justin Bieber.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Yiall schreef:
    Justin Bieber.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Lady gaga. :p Maar bij nader inzien ben ik nu een veel grotere fan van 1D dan dat ik ooit van Lady gaga ben geweest. ^^


    Take me to wonderland

    Justin Bieber in 2009, still fan. c:

    One Direction I think... daarvoor herinner ik me niets meer :')

    nu niet meer.. i'm team starkid now(H)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    K3


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Rihanna en Micheal Jackson volgens mij..


    El Diablo.

    Taylor Swift(flower)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    eerst een poosje lady gaga maar dat ging over en nu one direction en eigenlijk heb ik bij one direction een heel ander gevoel dan bij lady gaga dus one direction hehe :)

    Mika, volgens mij ontdekte ik hem in 2008. En nu is hij nog steeds mijn favoriet (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    RVertonghen schreef:
    Tokio Hotel.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Simple Plan

    K3.. (A)

    En Ch!pz was ik ook fan van!!
    En nog wel wat andere groepjes/duo's..

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:28 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."