• Zoals de titel luidt, en k bedoel echt heel erg fan, dat je alles download/ nieuw koop, wanneer er iets nieuws uitkomt en k heb het hier niet over toen je klein was, waar je toen "fan" van was. Snavvie??
    Ikku van Breaking Benjamin, die band stond in de soundtrack van Step-up en k was verkocht. Ik ben er nog steeds fan van^^

    Lol die laatste "van" in mn titel moet er eigenlijk niet staan. Kan die weg worden gehaalt?? Het klinkt zo raar.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:54 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ow ja Samson en Gert, daar was ik super fan van :P k3 een beetje xD


    Your Butt is Mine!

    Midna schreef:
    (...)

    Tjah.. daar was ik ook als eerste echt fan van (:


    K luisterde er wel wat van... maar vond ze niet echt heel leuk. xD Dan had k nog liever Mkids met indianendans, hoewel dat nr me doodirriteerd:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    K luisterde er wel wat van... maar vond ze niet echt heel leuk. xD Dan had k nog liever Mkids met indianendans, hoewel dat nr me doodirriteerd:Y)


    Ok M-kids ook.. beide ;d maar k3 was ik iets eerder fan van dan m-kids.. maar ik was gewoon fan om de muziek... meer niet XD.
    Ik was fan, samen met me zus.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xSKITT schreef:
    Ow ja Samson en Gert, daar was ik super fan van :P k3 een beetje xD


    Hahahaha! Ik ook ;x


    26 - 02 - '16

    the Kaiser Chiefs.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Midna schreef:
    (...)

    Ok M-kids ook.. beide ;d maar k3 was ik iets eerder fan van dan m-kids.. maar ik was gewoon fan om de muziek... meer niet XD.
    Ik was fan, samen met me zus.

    Das wel sweet, nowadays heb k een totaal andere muzieksmaak dan mijn zusje en broer, maar vroeger was dat andersxD Lekker keihard meezingen met weet k veel wat voor nrs ook alweer, en vooral met junior songfestivalxD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Das wel sweet, nowadays heb k een totaal andere muzieksmaak dan mijn zusje en broer, maar vroeger was dat andersxD Lekker keihard meezingen met weet k veel wat voor nrs ook alweer, en vooral met junior songfestivalxD


    omg ja dat ook XD of er was zo'n serie.. en dat kwam op een zondag als goed is. en dat waren dan kinderen die liedjes deden van bekende mensen en werden omgebouwd als hun ;d en de presentator had ook elke week een aparte blouse ;d

    Ghehe maar ik en me zus schelen maar 2 en een halve jaar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dance4ever schreef:
    (...)
    Lol I like it, k ff snel wat zitten luisteren van hm


    hahaha jaa ze zijn ook heel leuk :Y)


    As travars

    Toen ik klein was K3. Daarna een hele tijd niks. You know, wel een aantal bands goed vinden, maar niet echt fan ofzo.. But sinds 2010 wel,, Destine =D En ROOM 94 is eigenlijk ook wel goed :3


    Inspiration can hit you any time

    Midna schreef:
    (...)

    omg ja dat ook XD of er was zo'n serie.. en dat kwam op een zondag als goed is. en dat waren dan kinderen die liedjes deden van bekende mensen en werden omgebouwd als hun ;d en de presentator had ook elke week een aparte blouse ;d

    Ghehe maar ik en me zus schelen maar 2 en een halve jaar.


    Ik en mijn zusje 1,5 jaar:Y) same with my bro^^ Alleen is hij ouder. Haha dat je dan precies dat van die blouse onthoudtxD Het prog zegt me niks, maar wel grappig:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ik en mijn zusje 1,5 jaar:Y) same with my bro^^ Alleen is hij ouder. Haha dat je dan precies dat van die blouse onthoudtxD Het prog zegt me niks, maar wel grappig:Y)


    komt omdat in 1 aflevering hij 1 had met allemaal snoepjes erop.. XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    komt omdat in 1 aflevering hij 1 had met allemaal snoepjes erop.. XD

    LolxD Goed geheugen btwxD Groot fan ervan geweest?? xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    LolxD Goed geheugen btwxD Groot fan ervan geweest?? xD


    Blijkbaar ik keek het elke week met me zus (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Velcro schreef:
    De eerste band was Di-rect toen ik 11 was ofzo, en toen ging Tim weg en nu is de band verneukt. Toen ik ongeveer 12 of 13 was ben ik overgegaan naar Paramore en Simple Plan, later dat jaar kwam daar All Time Low bij. *O*


    Mijn levensverhaal, haha :')
    Alleen kwam er na Simple Plan mijn alltimefavorite You Me At Six, en daarn The Blackout (:


    Destroy what destroys you.

    Midna schreef:
    (...)

    Blijkbaar ik keek het elke week met me zus (:

    Gezellig:9~ K weet nog dat ik de teletubbies geweldig vond, maar goed dat gaat wel heel ver trug. Toen was ik ooit ziek in... groep 6 ofzo, ging ik het voor de grap nog een keer kijken. Ik lag echt plat.
    Weetje lekker handig he, twee gesprekken tegelijk voeren^^:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."