• Zoals de titel luidt, en k bedoel echt heel erg fan, dat je alles download/ nieuw koop, wanneer er iets nieuws uitkomt en k heb het hier niet over toen je klein was, waar je toen "fan" van was. Snavvie??
    Ikku van Breaking Benjamin, die band stond in de soundtrack van Step-up en k was verkocht. Ik ben er nog steeds fan van^^

    Lol die laatste "van" in mn titel moet er eigenlijk niet staan. Kan die weg worden gehaalt?? Het klinkt zo raar.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:54 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    K3 natuurlijk. Maar rond mijn twaalfde begon mijn Twilight-obsessie, wat ik beschouw als de verschrikkelijkste periode in mijn hele leven 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Souza schreef:
    Tokio Hotel. :W


    Tears are words the heart can't say.

    Souza schreef:
    Tokio Hotel. :W


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Eledhel schreef:
    K3 natuurlijk. Maar rond mijn twaalfde begon mijn Twilight-obsessie, wat ik beschouw als de verschrikkelijkste periode in mijn hele leven 8D


    dit + Taylor Swift. Mehhh...
    Ik vind dat mijn smaak toch heel wat verbeterd is nu :3

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 11:00 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    K3


    Firm believer of all that is magic

    RVertonghen schreef:
    Tokio Hotel.


    En dat kwam bij mij toen ik bijna tien was.


    Food.

    Souza schreef:
    Tokio Hotel. :W


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Jonas Brothers, back in 2007/2008. Toen ze heel populair waren. :')


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Tarot was de eerste denk ik in 1999. Daarna Nightwish in 2000.
    Tarot ben ik nog steeds groot fan van. Van Nightwish sinds 2008 helemaal niet meer.

    Of eigenlijk is het de artiest Marco Hietala waar ik ontzettend fan van ben. Heb geloof ik iedere cd/dvd waar hij ooit op gezongen heeft. Op de laatsten van NW na dan..

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 16:37 ]

    K3 ja, ik ben toen ooit nog eens naar een concert van hun geweest in België. Mijn vader heeft er alleen wel een hele zere nek aan over gehouden XD. En anderhalf jaar geleden begon mijn obsessie voor Angels and Airwaves, heb al hun albums gedownload, luister elke dag naar hun muziek, etc.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 16:44 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    K3 + M-kids als allereerst.
    Daarna Shakira, Nightwish en t.A.T.u

    Shakira geen fan meer van, Nightwish ook niet meer zo 'die-hard' als vroeger, maar ik luister ze nog wel en ga naar hun concert omdat ik dat altijd al een keer wou.

    t.A.T.u, nog geen dag voorbij gegaan waarvan ik geen fan was. Ben en was altijd een trouwe fan, tot vorig jaar toen ze uit elkaar gingen. Nog steeds fan van een niet (meer)-bestaande groep dus.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Souza schreef:
    Tokio Hotel. :W


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Coldplay, en daar ben ik nu nog steeds heel erg fan van. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    xDesire schreef:
    K3 + M-kids als allereerst.
    Daarna Shakira, Nightwish en t.A.T.u


    Shakira geen fan meer van, Nightwish ook niet meer zo 'die-hard' als vroeger, maar ik luister ze nog wel en ga naar hun concert omdat ik dat altijd al een keer wou.

    t.A.T.u, nog geen dag voorbij gegaan waarvan ik geen fan was. Ben en was altijd een trouwe fan, tot vorig jaar toen ze uit elkaar gingen. Nog steeds fan van een niet (meer)-bestaande groep dus.


    God I love you..
    Nja, van Shakira was mijn zus meer fan van.. Ik luisterde gewoon mee met haar ;d Half fan eigenlijk.. Maar rest is zelfde ;D Op Nightwish na dan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bubbles, kill me please.(no_chears) Toen ik ongeveer 8/9 was, was ik echt fan van, al snap ik steeds niet waarom. En eigenlijk vond ik alleen Hanna leuk. Waarschijnlijk kent niemand hen, maargoed.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?