• Welk liedje van TokioHotel is jouw favorieten liedje? en nee het mogen er niet meer zijn ik weet dat ik gemeen ben xD maar zeg 1 liedje wat absoluut echt je favoriet is,

    De mijne is
    SCHREI

    wenn nichts mehr geht <333
    zo'n mooi nummer! ik vind ze eik allemaal heel mooi, nja sommige iets minder maar wenn nichts mehr geht is en blijft toch mijn lievelings nummer:P


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Deze versie van Spring Nicht:
    http://www.youtube.com/watch?v=5_w7RSjCNXU&feature=related

    Ik moet elke keer (bijna) huilen als ik die hoor. :S
    Ik vind hem zo mooi! (Y)
    Maar Monsoon, met clip, vind ik ook nog steeds geweldig! Ik krijg er, na vandaag precies een jaar, nogsteeds kippenvel van...

    omg die is echt mega mooi (L)

    Wenn nichts mehr geht indeed ja <3

    Alle engels liedjes sucken dus die i.e.g niet.

    Maar wenn nichts mehr geht heeft zo'n like, speciale betekenis? *zwijmel* Dat smste een gozer ooit naar me die me heul leuk vond en dat was zo lief en ahw -aait-
    Maar ja die dus, denk ik. Of anders, nee niet anders maar op de tweede plek toch wel durch den monsun, wantja, het is monsun he? Hét lied. En op de derde plaats, ehm, Geh, want like omk ik hou gewoon van dat nummer ondanks dat het ontiegelijk slecht ingezongen is? Die teeeekst <33 *aanbid Billa* nee maar echt, de eerste keer dacht ik echt van wtf :') Maar de tweede keer was ik al weg, en die gitaaar van Tom __O__
    Ook echt Ode aan hem daarvoor.

    Maargoed Wenn nichts meer geht blijft mijn janknummer, want ja, en gewoon, het is gewoon zo mooi en en *drools* Ik kap al, maargoed die dus <33 Dat was echt altijd al m'n lievelingetje geweest.

    Het tweede album vind ik, in verhouding met het schrei-album, minder als het gaat om de puurheid. De teksten zijn een beetje té veel ehm perfect enzo? En ja dat hele pure Bill schrijven is er uit. Zoals er bij Freunde bleiben nog wel inzat. Oh oja dat nummer! Daarbij was de shirt omhoog doe actie op concerten! -faints again- Alleen daarom wil ik dat nummer nog een keer live horen/zien! *wbw* Echt mislukt dat hij dat op de zimmer tour niet meer doet T.T Maargoed dat was dus een van m'n favo concert nummers <3 muhaha [/pervert]

    *dubbelpost*

    En schrei si lache omdat hij daar zo ongelovelijk kreunt op de oude cd :'DDDDD Dat is like, zoo fout als je erop let en je dan gaat bedenken hoe ze dat hebben opgenomen. Ik was niet in de studio hoor o.o dus ik ben onschuldig.
    ...

    [/flauw ja ik weet het :')]

    An deiner seite!

    Zker wete spring nicht!!(H)


    Haters Make Me Famous

    Durch den monsun. zekerweten. daar is alles mee begonnen.

    op dit moment is het rette mich..
    maar dat verandert best wel vaak van mij, soms wel in het uur 3 keer ofzo xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ECHT GEEN FLAUW IDEE!
    Ze zijn allemaal zo mooi,(H)
    Wo sind eure hande, maakt me altijd hyper
    Der letzte tag, maakt me blij

    En zo heb ik bij elk liedje iets!(A)

    X.(H)

    euhm dat veranderd elke dag :P
    Nu ist ich bin nich' ich (A)


    ~ If i fall i will rise back up and relive my glory ~

    Ik vind ich bin nicht ich egt zoo cool,alleen spring nicht is ook weer super mooi&in die nacht is gewoon super,1 van die drie..?

    DAN KIES IK IN DIE NACHT!(H)


    Lalalalalalalala.

    IN DIE NACHT!!! Xxxx


    I changed.

    Wenn nichts mehr geht heb ik herinneringen aan, die niet al te goed zijn voor mij en dat mogen jullie best weten: Die doet mij namelijk denken aan m'n hond die al 4 jaar geleden is overleden maar die was net zo oud als mij en ik ben er mee opgegroeid en niemand snapte mij dus heb ik het niet goed kunnen verwerken. *zit met tranen in der ogen*

    Maar.. Welke ik SUPERGOED vind is Der Letzte Tag, die was vanaf het begin al m'n lievelingsliedje.!

    eigelijk heb ik nietecht een favoriet, maar ik vind wo sind eure hande wel heel mooi ;4


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ohkee; moeilijk kiesbaar maar dan: Wo Sind Eure Hände! =D live; uiteraard^^


    it's cool to know nothing.