• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Ik lach weer. ''Hoe gaat het met Michael?'' vraag ik dan. En ik leun tegen de kluisjes aan.

    Amy


    Ik gluur geboeid naar binne. ''Whoow kijk hoe ze elkaar vast hebben die zijn zeker verliefd'' fluister ik weer. Ik zet mijn voet anders neer, maar mijn voet komt tegen de deur aan. ''Shit!'' fluister ik. En ik hou mijn adem in.

    Charlotte

    Ik schrik wanneer hij tegen me schreeuwt en kalmeer meteen een heel stuk.
    "Dat het bij jou niet alleen om seks draait."
    Ik kijk hem in de ogen en vraag direct,
    "Ben je verliefd op me en lieg je erover of heeft iemand die jou al veel langer kent dan mij gelogen?"
    Ik noem bewust geen namen, niet nadat Donna me proberen troosten had.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [geheheh lilly is nog steeds aamn het kwijlen om heidi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Met Michael? Dat was uit weet je nog?" help ik hem herinneren.
    "Had je een hersenschudding ofzo?"
    Ik reageer best fel.
    "Sorry."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik grinnik wanneer hij in mijn lip bijt. Hij sluit zijn armen dichter rond me heen en net wanneer ik hem wil optillen hoor ik een geluid net buiten het lokaal. Ik kijk opzij en zie Amy staan gluren.
    Bijna onmiddellijk moet ik lachen. Ik leg mijn wijsvinger op mijn lippen als teken dat ze het geheim moet houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Doe anders dat Lilly naar binne gaat en dat ze Amy ziet gluren en dan komt ze er bij en dan vraagt ze aaan Amy wat ze aan het doen is xDDD]

    Amy


    Ik zie dat Irial iets merkt en gebaard dat ik het geheim moet houden. Ik bloos en ik knik.

    Lilly
    Ik merk dat quince me vragend aanlkijk ik eccurseer me en sta op, ikmloop weg naar bminnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Ik schrik van Donna's opmerking. ''Sorry'' zegt ze. Geeft niet. Zeg ik met een glimlach.

    Michael
    Ik kijk Charlotte boos aan.
    "Wat maakt het jou uit of het mij om de sex draait? Jij wilt toch niets."
    Donna verlult alles. Boos draai ik me om en loop ik weg, weg van Charlotte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Ik lach een beetje als Irial naar Amy kijkt, die ik nu ook pas opmerk, en het geheimhouden gebaar maakt. Ik kijk haar lachend aan. Ik draai Irials gezicht weer naar mij toen en kus hem verder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [mag ik morgen samenvatting{]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Wat maakt het jou uit of het mij om de sex draait? Jij wilt toch niets."
    Ik ren hem opnieuw achterna en grijp zijn pols beet.
    "Ik heb je aangeboden wat je wou! Dat heb ik twee keer gezegd; het is wat jij wilt dat het is!" zeg ik kwaad. "Je hoefde het alleen maar te vragen. Als jij zelf zegt dat je geen relatie wilt dan leg ik me daar bij neer! Doe dan niet alsof het mijn beslissing was!"
    Razend draai ik om en ren naar buiten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik knik naar Aiden.
    "Sorry." herhaal ik nog een keer.
    "Hij heeft nu met Charlotte. Het is al uit met Jessica."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."