• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    De tranen branden in mijn ogen.
    "Wat doe ik dan verkeerd?" vraag ik zachtjes.
    Ik krijg een hopeloos gevoel.
    "Is er iemand anders?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna
    Ik neem Aiden mee naar een bankje.
    "Ik heb je best gemist." zeg ik zachtjes


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden


    ''Ik jou ook? Maar hoezo heb je me geist je hebt hier toch gewoon vrienden. Niet dat ik niet wil dat je me mist'' zeg ik lachend. En i kijk haar aan.

    Donna
    "Gewoon als vrienden inderdaad." zeg ik zachtjes en ik leg mijn hand op zijn been.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Je doet helemaal niks verkeerd," zeg ik terwijl ik voorzichtig op zijn schoot kruip. "En er is niemand anders waar ik dit voor voel. Er is niemand anders waar ik überhaupt iets meer dan diepe vriendschap en lust voor voel."
    Ik geef hem een kusje op de wang.
    "Alleen, de laatste tijd krijg ik van die gekke kriebels wanneer een meisje me onverwachts aanraakt," beken ik voorzichtig. "En ik heb nog even vrijheid nodig om te ontdekken hoe dat precies in elkaar zit, hoe het voelt om-"
    Opnieuw geef ik hem een kusje op zijn wang.
    "Geef me die vrijheid?" vraag ik zacht. "En zorg er voor dat ik wel verliefd op je word? Ik weet dat het kan."
    Voorzichtig druk ik mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Ik moet lachen. En wanneer ze haar hand op mijn been legt, krijg ik een warm gevoel van binnen. ''Ik heb jou ook gemist hoor'' zeg ik met een glimlach.

    [Kyle's Waiting. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "You're not alone," grinnikt Kyle terwijl hij zijn hand op mijn onderrug legt.
    Zachtjes bijt hij in mijn lip. Ik lik even over de zijne, als smeekbede om binnen te mogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Hij likt even over mijn lippen, ik open mijn mond een beetje zodat hij binnen kan. Ik voel me weer vrolijk worden hierdoor en laat dat ook best merken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik trek me weg van Charlotte's lippen.
    "Ik weet niet of ik dat kan." zeg ik zachtjes.
    "Ik wil geen lustobject meer zijn. Ik houd van je."
    Ik slik mijn tranen weg.
    "Je mag wel bij ons blijven. Dan krijg je de logeerkamer." zeg ik en ik kijk weg.

    Donna
    Ik een opwelling druk ik mijn mond op die van de Aiden. Mijn tong zoekt haar weg in Aidens mond. Al snel trek ik me terug.
    "Sorry." zeg ik weer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden'


    Dan zoent Donna mij. Het voelt goed maar dan stopt ze, en ze zegt sorry. ''G-geeft niet'' zeg ik nog in de war.

    Donna
    "Geeft niet." zegt hij.
    Dit zie ik als groen licht en ik druk nog een kus op zijn mond. Misschien gaat dit plan werken. spookt er door mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden


    Dan zoent ze me weer. En ik zoen terug. Ik leg mijn hand op haar wang.

    Charlotte

    "Ik weet niet of ik dat kan," zegt hij zachtjes wanneer hij zijn lippen bij de mijne weg haalt. "Ik wil geen lustobject meer zijn. Ik houd van je."
    Ik zie hem slikken en veeg met mijn duim een ontsnapte traan weg.
    "Je mag wel bij ons blijven, dan krijg je de logeerkamer," zegt hij terwijl hij zijn blik afwendt.
    Ik kruip dichter tegen hem aan en fluister in zijn oor,
    "Vecht voor me, ik weet dat ik iets voor je voel, ik ben het alleen even kwijt. Help me het terug te vinden. Tot dan vraag ik alleen een klein beetje vrijheid. Er is niemand anders waar ik verliefd op wil worden."

    Irial

    Onze tongen vinden elkaar en spelen een spelletje. Ik grinnik wanneer ik voel hoe "vrolijk" Kyle al begint te worden.
    "Hier?" vraag ik een beetje onzeker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ hey kiddo's ik ga ff douchen tot straxxx]