• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    trug

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 14:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben er weer, ik mocht papier door de papier versnipperaar halen :D xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [whahaha droog. ik ehb fictie dossier bijna af](yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ehm andré liep tog weg. miss. moet lily het anders vertellen aners lopen we vast]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik stond op. Misschien is het wel goed omhem het te vertellen. 'andré wacht even' roep ik em achterna


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen idee, verzin wat.]

    André

    Ik zit op een bankje die best beschut achter de boom staat, verveeld staar ik voor me uit. Ik zucht een keer en geniet van de warme zonnestraaltjes op deze houde dag, die op mijn gezicht komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hij wa eigelijk al buiten xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Snel ren ik André achterna. Ik ga naast hem zitten. 'IK ga het je vertellen' zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dracy schreef:
    [Hij wa eigelijk al buiten xD]
    [eghehhe. ik lusiter een heel leuk nummer. van maddi jane if it was a movie. she's fcking 11 jaar en kan goed zingn]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Ik ga het je vertellen." Ik knikm et gesloten ogen. "Hopelijk heb ik niet iets gedaan waardoor het lijkt dat ik je heb gedwongen." Zeg ik kalm en met nogsteeds gesloten ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [samenvatting?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'Nee maar het licht gevoelig en het is misschien beter om er met iemand over te praten.Maar lul het niet door' vroeg ik zacht en beniuwsd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Nee, maar het ligt gevoelig, en het is misschien beter om er met iemand over te praten. Maar lul het niet door." Zegt ze zacht. Ik knik als bevestiging het geheim te houden. "Ik zal niks zeggen." Zeg ik met een klein glimlachtje terwijl ik nog mijn ogen gesloten heb, al zie je dat niet door mijn bril heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik dacht even na hoe ik het zou vertellen. 'Ik ben verliefd op een meisje' zei ik zacht en keek hem afwachtend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Ik ben verliefd om een meisje." Zei ze zacht, mijn ogen schoten even open maar ik ontspande me snel weer. "Een meisje..." Herhaal ik langzaam. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik haat haar nu niet ofzo...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.