• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Kyle probeert me vuil aan te kijken.
    "O, zo leuk," zegt hij lachend.
    Ik grinnik nog een keer en haal mijn hand door mijn haar.
    "Wéét ik toooooch," zeg ik met opzet op een wel heel vrouwelijk toontje.
    Al snel moet ik er zelf om lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    "O-Op een meisje, Heidi. Maar ze heeft iets met Quincy, maar ik weer niet wat ik meot doen." Ratelt ze. "Ho, wacht. Wie zijn Heidi en Quincy?" Vraag ik verward.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Quincy en Heidi zijn nieuw. Quincy kende ik sinds gister al maar Heidi heb ik vandaag voor het eerst gezien en het was gelijk’ zeg ik zacht en stop.wat zou ze ervan vertellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Wéét ik tooooch." Zecht hij met een heel vrouwelijk toontje, meteen lacht hij. Ik kan me lach nu ook niet meer inhouden en lig dubbel. De docent vraagt of het minder kan, maar het lukt niet.

    Isabelle

    "Quincy en Heidi zijn nieuw. Quincy kende ik sinds gister al maar Heidi heb ik vandaag voor het eerst gezien en het was gelijk-" Ze stopt. Ik haa leven adem. "Heb je al eens met haar gepraat? En is het niet gewoon dat je haar heel er mag?" Vraag ik twe dingen.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik hoor de docent vragen of het wat minder kan. Verontschuldigend steek in mijn handen omhoog terwijl ik probeer op te houden met lachen.
    Dan kijk ik weer naar Kyle terwijl ik op mijn piercing bijt. Nu is het mijn beurt om mijn hand over zijn bovenbeen te laten glijden.
    Ik voel me voor het eerst sinds lang gelukkig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    'Niet echt gepraat. Ik wordt helemal warm vanbinnen' zeg ik zacht. Ik was blij dat ze intresse toonde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [waar is char eigenlijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ik schrik even wanneer hij zijn hand over mijn bovenbeen laat glijden, waardoor ik even omhoog hup, en lach. De docent waarschuuwd ons als we nog een keer de les verstoren mogen we eruit.

    Isabelle

    "Niet echt gepraat. Ik word helemaal warm van binnen." Zegt ze zacht. "Ga eerst eens met haar praten, kijk wat zij leuk vind." Is het enigste wat ik kan zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'M-maar ik ga dan stotteren en ik wordt rood' zeg ik en geef het beschamend toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [welk vak hebben jullie?? eigenlijk moet lilly ook in de les zittenxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Kyle wipt omhoog en we krijgen een waarschuwing van de leerkracht.
    "Knorpot," mompel ik zodat alleen Kyle me kan horen. "Hij komt zeker zelf niet aan z'n trekken."
    Ik kijk hem glimlachend aan en neem opnieuw zijn hand vast.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Bedoel je Kyle en Irial? Die hebben Wiskunde. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [gehheh miss. is het slim als lilly ook naar haar les gaat]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "M-Maar dan ga ik stotteren, en ik word rood." Zegt ze. "Niet als je jezelf eerst gaan ontspannen, en diep adem haalt." Probeer ik.

    Kyle

    "Knorpot. Hij komt zeker zelf niet aan z'n trekken." Zegt hij zodat ik alleen het hoor. Ik lach binnensmond[Als dat kan] Hij pakt mijn hand weer vast. "Ach je hebt ze er tussen zitten." Zeg ik met een hoog stemmetje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'dat wordt een ramp' overdrijfi k zacht en kijk op mijn horloge. 'shit ehm sorry ik h;eb dus wiskunde zie ik net. Beterschap nog ik bel je straks nog wel even' roep ik snel. Isa wenst me succes en ik ren snel naar wiskunde. 'sorry meneer ik moest even iets oplossen' zeg ik snel terwijl ik voor Kyle en Irial ga zitten

    [eten tot zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan