• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oké nu loopt lilly vast]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Char glimlacht naar me. Met veel moeite glimlach ik terug. Vanuit het niet rolt er een traan over mijn wang. IK draai me om en ren weg naar de wc's.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Je bent een genie." fluisterd hij lachend. Ik glimlach even naar hem en teken verder aan het tekeningetje, de namen maak ik een beetje graffity achtig. Ik laat zijn hand los en leg mijn hand op zijn bovenbeen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Na een glimlachje begint Kyle verder te krabbelen. Ik wil net opletten wanneer ik zijn hand op mijn bovenbeen voel. Ik krijg rillingen en kijk hem gespeeld boos aan.
    "Wacht maar," zeg ik grijnzend. "Tot we thuis zijn."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Wacht maar. Tot we thuis zijn." Zegt hij grijnzend. Ik kijk op van mijn schrift. "Oe, nu ben ik bang." Zeg ik zachtjes, en kijk hem speels aan. Ik doe express nog mijn hand even bewegen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Op de wc's rolde de tranen over mijn wangen. Wat meost ik doen? Uiteindelijk besloot ik dat ik Isa in vertrouwen zou nemen. Ik stuuurde haar een sms. Isa ik moet je wat vertellen waar ben je?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik hoor in de verte mijn mobiel trillen. Ik open mijn ogen en pak hem. 'Isa ik moet je wat vertellen. Waat ben je?' Lilly... 'Ik ben thuis, ik was ineens misselijk en heb buikgriep. Wat is er?' Sms ik terug en ga terug liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Mijn mobiel piepte en ik ging zitten op een bankje in de gang. IK besloot isa maar te bellen. 'Isa met Lilly'' zeg ik zacht en een beetje schoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Oe, nu ben ik bang," zegt Kyle met een speelse blik.
    Ik voel zijn hand over mijn been gaan.
    "Auw!" roep ik zo luid ik kan.
    Wanneer de hele klas naar achter kijkt moet hij wel zijn hand weghalen. Enkelen rollen met hun ogen, anderen kijken weer naar voor.
    Grinnikend kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    Ik had nog nieteens mijn naam gezegt of ze begind al. "Hoi, Lil. Vertel me eens wat er is." Zeg ik en slik een par keer om de misselijkheid weg te krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'I ik ben verliefd' stamel ik zacht. Was het wel goed om het te vertellen. IK vertrouwde isa wel maar liever had ik haar heiro gehad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lol lees net in me agenda dat ik voor de schoolkrant een stukje over Homo's moet schrijven. :) Ga ik meteen doen.]

    Kyle

    "Auw!" Roept Irial hard, de hele klas kijkt om, als een speer haal ik mijn hand weg. Hij kijkt me grinnikend aan, ik stuur hem een fake vuile blik. "O, zo leuk." Zeg ik lachend en leg mijn hand op tafel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [nice. homo's zijn schattigxD jeej bijna klaar met 1ste boeekverslag:S achja ik heb een makkelijk thema uitgekozen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "I-Ik ben verliefd." Stamelt ze. Ik lach even. "Lieverd, iedereen is wel eens verliefd." Ik denk even na. "O- Praat verder." Zeg ik als ik denk dat ik weet wat ze bedoeld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'O op een meisje Heidi' zeg ik beschaamd. Een paar tranen rollen over mijn wangen. 'Maar ze heet iets met quincy maar ik weet neit wat ik moet doen' ratel ik zacht verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan