• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 24: You know the rule.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ach je hebt ze er tussen zitten," zegt Kyle met een hoog stemmetje.
    Ik barst in lachen uit en sla meteen mijn hand voor mijn mond terwijl ik afwachtend naar de leerkracht kijk.
    "Oh-oh," mompel ik achter mijn hand.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial barst in lachen uit en slaat meteen zijn hand voor zijn mond. "Genoeg!" Zegt de docent. Ik begin te lachen. "We gaan al." Zeg ik en pak mijn boeken in en sta op. Ik trek Irial omhoog en duw hem zijn tas in zijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Genoeg!" schreeuwt de docent.
    "We gaan al," zegt Kyle lachend terwijl hij zijn boeken neemt. Hij trekt me omhoog en duwt me mijn rugzak in handen.
    Gewillig laat ik hem me het lokaal uitsleuren.
    "En nu?" zeg ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "En nu?" Vraagt hij lachend. Ik haal lachend mijn schouders op, ik kan ook echt niet stoppen nu hé. "Kantine?" Ik probeer te stoppen met lachen alleen dat maakt het voor mij alleen maar erger.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Kyle komt niet bij van het lachen.
    "Kantine?" vraagt hij dan.
    "Nee," zeg ik lachend terwijl ik mijn hoofd schud. "Teveel mensen."
    Ik ga gevaarlijk dicht tegen hem aanstaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Nee. Teveel mensen." Lacht hij hoofdschuddend. "Ow, gaan we zo spelen." Zeg ik. Als hij heel dicht tegen me aan gaat staan. "Zoek maar een lokaal uit." Zeg ik wenkbrauwwiebellend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ow, gaan we zo spelen? Zoek maar een lokaal uit" zegt hij terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.
    "Waarom ben jij niet zo mondig als er andere mensen bij zijn?" vraag ik lachend terwijl ik een beetje met zijn -nou, mijn- trui speel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Waarom ben jij niet zo mondig als er andere mensen bij zijn?" Vraagt hij lachend terwijl hij een beetje met, mijn/zijn trui speelt. Ik haal mijn schouders op. "Dat ben ik." Zeg ik en pak zijn hand waarna ik hem meetrek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [trug]
    Lilly
    Net toen ik was gaan zitten werden Irial en Kyle eruit gestuurd. IK staarde verdrietig voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Dat ben ik," zegt hij terwijl hij zijn schouders ophaalt.
    Daarna sleurt hij me mee, achter zich aan. Ik blijf stil staan en duw hem tegen een muur aan, achter een paar kluisjes. Ik ga tegen hem aan staan en duw mijn lippen op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Bij de kluisjes stopt Irial en trekt me erug waarna hij me tegen een muur achter de kluisjes aan duwt. Hij gaat tegen me aan staan en drukt zijn lippen op de mijne.
    Gewillig kus ik hem terug en laat mijn tong even over zijn lippen gaan, terwijl ik mijn armen om zijn nek leg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kon miijj gedachte er niet bijhouden. 'Meneer ikvoel me nie lekker' zeg ik en sta op. Snel loop ik richting mijn kluisje. Ik hoor wat stemmen maar bel Isa weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik hoor mijn mobiel gaan, ik neem hem op. "Jhaa." Zeg ik geirriteert, maar niet zo bedoeld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'Isa ik kan het niet aan.' roep ik wanhopig uit. Ik probeerde zacht te doen maar ikw as gewoon wanhopig.

    [dracy had je mijn pb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Isa, ik kan het niet aan." Roept ze wanhopig uit. "Rustig Lilly, haal lucht!" Zeg ik en zucht even. "Probeer afleiding te zoeken."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.