• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - xTrustMex | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - We kunnen pas echt beginnen als we de twee afdelingshoofden hebben!
    - Je mag per persoon meerdere rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Wanneer je OOC praat, praat dan tussen [], {} of ()
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Katherine Sharp
    Plots hoor ik de deur open gaan, en verschrikt kijk ik diegene aan die binnen komt. Hij sluit de deur weer achter zich en komt met een uitgestoken hand naar voren. Ik klap het boek dicht, leg het naast me neer. Ik sta op en schud de hand. "U bent nieuw hier?" vraagt hij. Ik knik. We laten elkaars hand weer los en hij wijst op het boek. "Sense and Sensibility van Jane Austen. Mooi boek." Hij glimlacht. "Wat is uw lievelingsstuk?"

    Christopher Grey [Nieuw]
    Ze kijkt me verrast aan. "Ik heb het boek nog niet uit," zegt ze. "Natuurlijk," verontschuldig ik me. "Maar ik heb het al zo vaak gelezen, het is mijn lievelingsboek." Ze sluit haar ogen. "I do not attempt to deny, said she, that i think highly of him, that i greatly esteem, that i love him." Ze opende weer haar ogen. "Marianne here burst forth with indignation. Esteem him! Like him! Cold-hearted Elinor! Oh! worse than cold-hearted! Ashamed of being otherwise. Use those words again and I will leave the room this moment." "Dat is inderdaad een mooi stuk," zeg ik. "Christopher Grey is het overigens, genoemd naar Brandon." Ze glimlacht en steek haar hand uit die ik schud. "Katherine Sharp."

    [Beeeeetje, lang.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jason Quin Prime
    Ik krijste het uit. De pijn was onverdraagelijk. Was dit dodelijk? Ondertussen bekeek ik Madison. De knipperde niet en keek Niet weg. Ik voelde duizenden naalden. Vuur dat me verbranden en snij wonden op mijn lichaam.

    Madison Quin Prime
    'Stop!' Hoor ik Mary roepen. Ik krijg een sadistiche grijns. Nee ik ging niet stoppen of wegkijken. 'Hij verdiende het.' Bijt ik haar toe. 'Madison, er hoeft niemand dood he?' zegt Souf tegen me. Ik zucht. 'Het is martelend niet dodelijk Souf. Wil je voelen?' Zei ik sadistisch. Ik keek toe. Een monster bestuurde me en ik kon. Er niets aan doen. Mary wist dat niet. Ik was nog nooit zo boos geweest. Meestal kan ik het stoppen, maar nu kon ik niets doen alsof ik zweefde naast mijn lichaam als geest.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katherine Sharp
    Plots hoorde ik een gegil van ergens uit het kasteel. Ik keek Christopher verschrikt aan. Hij keek mij precies hetzelfde aan. "De eetzaal." mompelde hij. En tegenlijk begonnen we te rennen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Soufian Nigel Prángé.

    'Het is martelend niet dodelijk Souf. Wil je voelen?' Zegt ze sadistisch. 'Nee, laat dat voelen maar weg' Antwoord ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Is het martelen nog bezig eigenlijk?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Selena Claire Sensorene
    Ik hoor gegil en leraren rennen. Ik begin ook te rennen en zie Madison Jason martelen. Ik kijk Mary aan. 'als je het niet erg vind kopiër ik je gave en maak ik iets wat haar blik stopt naar Jason.' Zeg ik haar en zonder pardon kopiër ik haar gave


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik moet weg]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja ze kan het een soort van niet stoppen. Op een gegeven moment doet ze het zelf niet meer, maar iets anders. Iets slechts in haar ofzoiets.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Ik ga ook, ben vanmiddag weer terug. :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Christopher Grey
    "Wat is hier aan de hand!" buldert Katherine naast me. Ik had niet verwacht dat er zoveel pit in zou zitten, maar het had effect. De hele zaal was stil, op een kermende Jason na.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Othilie Favre
    Ik liep het gebouw zo snel mogelijk binnen als ik kon. Het was al laat. Toen ik binnenkwam en me even concentreerde om alles in het gebouw waar te nemen, sneed een ongelooflijk lawaai door mijn lichaam heen. Het was vanaf de eerste dag al grote ruzie. Ik doorbrak de concentratie en sleurde mijn koffers naar mijn vroegere kamer. Ik hoorde vaag iets boven me en opnieuw concentreerde ik me. Een paar verdiepingen hoger hoorde ik handen over de leuning gaan en voeten die zich op het tapijt omhoog duwden. Behoedzaam keek in naar boven.
    Ik zag een meisje met blonde haren die langs haar gezicht vielen. Ik zette mijn zicht wat scherper en zag ook dat ze zeer felle, blauwe ogen had.
    Het leek me vriendlijk om even te zwaaien.
    [voor alle duidelijkheid: ik zie daar Brook Phoenix]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Fáilte
    Door een gil keek ik verschrikt op van de tafel. "Wat is er aan de hand?" Vraag ik ongelovig als ik Jason op de grond zie liggen, kermend van de pijn.


    Take me to wonderland

    Jason Quinten Happle
    Oke ik ben een jongen maar ik laat tranen van de pijn over mijn wangen glijden. Ik kijk naar de Aigles tafel. 'Asjeblieft help me.' Zeg ik en krijs het daarna weer uit.

    Madison Quin Prime
    Ik kon mezelf niet houden. Ik kon mijn gave niet meer beheersen. Ik voelde hoe mijn gave hem pijnigde. Ik kon het gewoon niet stoppen. 'Wat is hier aan de hand.' Hoorde ik een vrouw brullen. 'Iets leuks.' Zei het monster sadistisch. Ik wou het stoppen het was genoeg geweest, maar ik wist niet hoe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ben eten]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Katherine Sharp
    Ik knielde naast de jongen neer die gepijnigd werd, en drukt mijn hand op zijn voorhoofd, waardoor de pijnprikkels zijn hersenen niet meer bereikten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt