• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.


    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - xTrustMex | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - GoogleIt | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - xTrustMex | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - xTrustMex | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd+leerjaar:
    Innerlijk:
    Extra:
    Uiterlijk:
    Afdeling:
    Speciale kracht:


    - We kunnen pas echt beginnen als we de twee afdelingshoofden hebben!
    - Je mag per persoon meerdere rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Wanneer je OOC praat, praat dan tussen [], {} of ()
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Je komt in haar zicht dan krijg je ook die afschuwelijke pijn -__-]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [okee ik kom eventjes online, wat heb ik gemist?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madison straft Jason omdat hij Madison aardig maakte tegen Cassie. Ze kan zichzelf niet stoppen. Datcleraarcgedoe telde niet want anders zou zevoor pijn krijgen. Jason ligt te krijsen nu dus en vraagt voor hulp. Madison wilde niet zo ver gaan maar kan zichzelf niet meer stoppen. Mary kwam binnen die eencellige met Thimkpo heeft. De leraren en hoofd staan erbij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie Jade Mirron

    Madison blijft maar doorgaan met Jason te martelen. Ik zucht en maak een wegvlieg beweging met mijn hand waardoor Madison tegen de muur aan vliegt en bewusteloos in elkaar zakt. Snel loop ik op Jason af en help hem overeind.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nee, want mijn kracht heeft met pijn te maken. Daarom. Zie rollentopic.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fáilte
    Vol afgrijzen kijk ik naar het afereel. Even schud ik met mijn hoofd om de shock van me af te schudden. Meteen daarna loop ik naar het groepje mensen.


    Take me to wonderland

    Katherine Sharp
    Duizelig sta ook ik op. Het had niet veel gescheeld of de pijn had ook bezit van mij genomen. "Gaat het?" vraagt Christopher. Ik knik en loop de zaal uit, terug naar mijn kamer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Katherine Sharp
    Duizelig sta ook ik op. Het had niet veel gescheeld of de pijn had ook bezit van mij genomen. "Gaat het?" vraagt Christopher. Ik knik en loop de zaal uit, terug naar mijn kamer.


    [ehmm als je daar mee bedoelt dat je poppetje genezende krachten heeft dan kan dat niet want 1 van die van mij (Liam) heeft dat ook al. en het is leuker als de gaves uniek zijn...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nee, kijk in het rollentopic, de laatste reactie. Ze heeft voor een deel genezende kracht in zich, maar kan ook pijn beheren. Dus dat wil zeggen, niet alleen pijn sturen, maar vooral pijn tegenhouden. Ook bij andere. Het is vrij moeilijk uit te leggen, maar het is niet een van die twee. Het is meer een combinatie, maar dan anders. Je zou het pijn stillen kunnen noemen?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Madison Quin Prime
    Ik voel hoe ik weggegooid word. 'Yes!' Komt er uit mijn mond als ik de muur raak. Opeens komt er een pijlschot en bloed loopt vanuit mijn achterhoofd. Voor ik het merk val ik bewusteloos neer.

    Jason Quinten Happle
    Ik zie hoe Madison weg wordt gegooid door Cassie. Ze helpt me overeind en ik knuffel haar. 'Dankje zeg ik met tranen in mijn ogen nog van de pijn. Ik hoor een Yes van Madison die inmekaar zakt. Bloed vult de vloer. Ik begreep haar ze had het niet onder controle.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fáilte

    Ik zie hoe de vloer rood kleurt van Madisons bloed. "Ik weet dat het een tigres is, maar moeten we haar niet helpen?" Vraag ik.


    Take me to wonderland

    Christopher Grey
    Verslagen kijk ik naar Madison die bloedend op de grond ligt en besef dat Katherine dit zou kunnen helen. Misschien. Ik kende haar kracht niet, maar het leek me wel dat het iets in die richting zat.

    Katherine Sharp.
    Ik was nauwelijks de zaal uit toen ik terug geroepen werd door Grey. "Madison, ze is tegen een muur geslagen." Ik graaf diep en mijn geheugen. "Madison Quin Prime, les Tigres." zegt hij. Snel ren ik terug naar de zaal waar ik haar bewusteloos aantref.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cassie Jade Mirron

    'Dankje,' zegt Jason en hij geeft me een knuffel. Ik kijk naar Madison die bewusteloos op de grond ligt. Ik bijt op mijn lip, 'iets te hard,' mompel ik. "Ik weet dat het een tigres is, maar moeten we haar niet helpen?' zegt Fáilte. Ik knik, 'goed idee'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MissSharp schreef:
    [Nee, kijk in het rollentopic, de laatste reactie. Ze heeft voor een deel genezende kracht in zich, maar kan ook pijn beheren. Dus dat wil zeggen, niet alleen pijn sturen, maar vooral pijn tegenhouden. Ook bij andere. Het is vrij moeilijk uit te leggen, maar het is niet een van die twee. Het is meer een combinatie, maar dan anders. Je zou het pijn stillen kunnen noemen?]


    [eigenlijk kan mijn poppetje ook anderen genezen -.- maar laat nu maar zo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Er staat zichzelf genezen. Nee, dan ga ik voor afleiden/wegdoen/stillen pijn.]

    Katherine Sharp
    Ik zie dat er een aantal leerlingen op haar afkomen. "Uit de weg" snauw ik, "ze heeft ruimte nodig."
    Ik kijk weer terug naar het meisje dat Madison heet. Het bloeden wil maar niet stoppen. "Ik kan niet zien of ze pijn heeft, dus kan ik ook niets doen. Behalve een doek nemen om het tegen haar achterhoofd te houden, maar dat kan iedereen."

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 13:53 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt