• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Daar waren ze toch al?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nope, ze waren intussen ff naar buiten gegaan geloof ik en anders n.v.m ^^]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik wou net André een antwoord geven toen Quincy en Heidi binnen kwamen. Verdrietig staarde ik ze na. Toen begon Heidi te zingen. Met groote ogen die vol stroomde en open mond luisterde ik naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Hij stapt vooruit maar het gaat volgens mij niet snel genoeg, hij tilt me op en slaat me over zijn schouder, ik lach, hij rent naar de auto en zet me hard neer, waarna hij me tegen de auto duwt en tegen me aan gaat staan, zijn gezicht komt naar mij toe. Ik pak gretig zijn gezicht vast en druk ruw mijn lippen op de zijne, ik voel vlagen opwinding achter elkaar komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [leuk nummer. en dat meisje is net heidio]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Terwijl we zoenen haal ik mijn sleutel uit mijn broekzak en weet ze na een hele hoop gepruts in het slot te krijgen. Ik draai het slot om en trek de deur van de achterbank open. Ik trek Kyle tegen me aan en duw hem op de achterbank. Dan kruip ik naast hem en doe de deur dicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Samenvatting? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    Gelukkig geeft Lilly geen reactie op wat ik zei, want er komen er een paar binnen, waarvan een Quincem hij begind te zingen voor het meisje. ik zie Lilly tranen in haar ogen krijgen. Is dat Heidi? Ik sta op en loop naar Lilly toe, waarna ik haar overeind trek en meesleur. "Wat dat r?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    Mijn mond valt een beetje open, maar ik doe hem gelijk weer dicht, als ik haar hoor zingen. Ik begin te klappen als ze stopt met spelen en glimlacht.

    Heidi
    Ik merk dat er mensen naar mij kijken en voel me een beetje ongemakkelijk. Als het liedje afgelopen is glimlach ik naar iedereen. Ik zie dat Lilly een beetje emotioneel is. 'Gaat het wel?' vraag ik aan haar.


    26 - 02 - '16

    Kyle

    Na wat gepruts is de auto open, hij opend de deur en duwt me naar binnen, hij komt naast me en sluit de auto deur. Ik voel me erg warm worden en trek mijn trui uit. Waarna ik verliefd naar Irial kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Michael en Charlotte staan te praten; Lilly, Quincy, Heidi en André zijn in het Glee lokaal en Irial en Kyle zitten in zjn auto :'). Niks bijzonders gebeurd]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik knik. Ik geef geen antwoord ik kan alleen maar knikken. Ik wordt meegesleurd. Ik blijf knikken. Waarom waarom??? En waarom dat nummer?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gancanagh schreef:
    [Michael en Charlotte staan te praten; Lilly, Quincy, Heidi en André zijn in het Glee lokaal en Irial en Kyle zitten in zjn auto :'). Niks bijzonders gebeurd]
    [lilly en andré zijn buiten lokaal andré trok d'r mee]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Ik weer niet zo goed wat ik moet doen dus zet mijn bril af en kijk haar aan. "Wat dat Heidi?" Vraag ik terwijl ik haar recht aankijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Bijna meteen trekt Kyle zijn trui uit. Mijn ogen glijden over zijn borstkas en ik doe hetzelfde. Dan trek ik hem op mijn schoot met zijn gezicht haar het mijne gericht. Ik grijp zijn nek vast en duw zijn gezicht naar het mijne waarop ik ruw mijn lippen op de zijne druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.