• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Mijn ogen gaan nog verder open wanneer hij vraagt,
    "Hier of auto?"
    Wanneer hij me dan ook nog eens stout aankijkt voel ik mijn broek meteen spannen. Ik laat even mijn hand over mijn borstkas gaan terwijl ik nadenk.
    "Auto," zeg ik snel en doe als de bliksem mijn trui aan.
    Ongeduldig wacht ik tot Kyle hetzelfde doet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik glimlach even. Ik maak het nummer af en kijk hem aan. 'Het klonk niet slecht' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wanneer komt char turg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Als ze uitgepraat is met Michael :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [gheeh dat gaat lang duren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Weet ik niet]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Auto." Zegt hij en doen snel zijn trui aan, ik doe het ook en kijk hem aan. Ik pak zijn trui vast en met mijn andere hand lok ik hem met mijn wijsvinger.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Euhmmm.. Waar is iedereen?]


    26 - 02 - '16

    André

    "Het klonk niet slecht." Ik kijk haar aan. "Maar iedereen zegt dat altijd." Zeg ik even met een moeilijk gezicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [lilly en andré in de gleelokaal. she's is in love on heidi. gehhehe. kyle en irial gaa naar de car en char en michael buiten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik glimlach even. 'beter dan valse kraai' zeg ik tegen hem en kijk hem even aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Is dat een compliment of belediging?" Vraag ik met een dom gezicht. "Want ik weet niet echt of iemand het goed bedoeld nadat ik in de gavange-" Ik stop als ik merk dat ik me verspreek


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Kyle grijpt mijn trui vast en maakt een 'kom hier'- gebaar met zijn wijsvinger. Opnieuw knik ik even.
    Mijn voeten gaan vanzelf vooruit. Ik voel me even als een marionet waarvan Kyle de touwtjes in handen heeft.
    Gaat niet snel genoeg.
    Ik neem de controle weer over, pak Kyle op, sla hem over mijn schouder en ren met hem naar mijn auto. Misschien ietwat te hard zet ik hem neer en duw hem tegen de auto om tegen hem aan te gaan staan zodat ik hem kan zoenen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dan gaan Quincy en Heidi denk ik maar naar het Glee-lokaal]

    Quincy
    'Vind je zingen leuk?' vraag ik aan Heidi. Ik zie dat ze naar even naar de grond kijkt. 'Ik weet niet of ik wel kan zingen..' mompelt ze. 'Vast wel!' zeg ik met een glimlach en ik prik haar in haar zij. Ik pak haar bij haar arm. 'Kom! We gaan naar het Glee-lokaal!'

    Heidi
    'Quincyyyy!!!' mopper ik als hij me voor de zoveelste keer mee sleurt. Het is gelukkig niet te zien aan mijn arm dat ik al meer dan 3 keer ben meegesleurt. In het Glee-lokaal zie ik André en Lilly zitten. 'Ga zingen dan' fluistert Quincy pushend in mijn oor. Ik pak een gitaar en begin wat te pingelen. Die had ik veel te lang niet meer gedaan. Ik zette de goede akkoorden in en begon You belong with me te zingen.


    26 - 02 - '16