• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik speel wat met mijn GSM, en kijk een beetje rond.
    Iedereen is aan het praten, en ik val er zo een beetje uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik knik nogmaals. 'J-ja dat was ze' zeg ik en mijn ogen lopen over van het huilen. Mijn zicht werd wazig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle


    Ook Irial heeft zijn trui uit gedaan, hij trekt me op zijn schoot en trekt mijn gezicht naar de zijne, waarna hij ruw zijn lippen op de mijne drukt. Weer ontsnapt er een kreun en ik kus hem wild terug, ik laat mijn tong langs zijn lippen gaan en herhaal dat een paar keer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    "J-Ja dat was ze." Tranen lopen over haar wangen. Ik kijk een beetje moeilijk, maar pak haar dan toch vast en omhels haar, niet dat ik haar leuk vind, maar gewoon om te troosten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    ANdré omhelst me en ik snik nog wat harder. Waarom waarom? dacht ik wanhopig. 'D-d-dankje' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "W-wacht," zeg ik met moeite. Ik zet hem terug naast me.
    "Doe je broek uit," beveel ik terwijl ik naar de passagiersstoel kruip. Ik open het handschoenkastje en ga op zoek naar één van de condooms die ik er standaard in zitten heb. Triomfantelijk haal ik er eentje uit. Ik kruip terug op de achterbank en doe ook mijn broek uit terwijl ik het pakje tussen mijn tanden hou.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [whahahah ik ga dood van het lachen]:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "D-D-Dank je." Zeg Lilly, ik knik en duw haar van me af, zodat ik haar aankijk. "Is goed." Zeg ik glimlachend.

    Kyle.

    "Doe je broek uit." Beveelt Irial en kruipt naar voor, ik hoom hem wat rommellen, ondertussen doe ik wat hij zei. Als hij terug komt trekt hij zijn broek uit, ik zie dat hij een condoom tussen zijn tanden houd. Ik grinnik en kijk hem aan en glimlach naar hem. "Kom maar." Zeg ik uitdagend en kijk hem verlekkert aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'sorry dat ik me liet gaan' zeg ik zacht. Ik kijk hem even aan. Dat hij niet gillend wegrende ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Sorry dat ik me liet gaan." Zegt ze zacht. Ik glimlach naar haär. "Ik laat me ook zo vaak gaan hoor." Zeg ik, zij is al de tweede die ik aan kan kijken zonder bril, zonder dat ik onzeker word. Hopelijk begind ze nu neit over mijn verspreking van net...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik zag dat hij zijn bril af had. Mijn hoofd bonkte. 'Heb je iets van een paracetamol' ik keek hem afwachtend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik neem het condoom in mijn hand en duw Kyle achterover met de andere. Ik ga boven hem hangen en druk mijn lippen op de zijne. Na even gekust te hebben scheur ik het pakje met mijn tanden open en doe het condoom om.

    [En hier mag ik niet verder :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ehm het zijn 2 jongens dat heb je toch neit echt een condoom nodig of ben ik zo dom]:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [xD Jawel, jongens ook. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [gehheeheh. sorry was nieuwsgierig. Eigenlijk meot ik alles weten voor pta]:|


    Change is for weirdos ~ Niall Horan