• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    een jongen kijkt me aan en vraagt of het goed gaat dan zegt hij dat de hulpdiensten eraankomen ik knik en krimp weer in elkaar van een steek in mijn maag, voordat André Levi weer kan slaan kruip ik naar voren en ga ik aan zijn arm hangen "Komop André plies die kleuter is het niet waard."


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Charlie, gaat het? Wat is er?" vraagt Mary terwijl ze naast me komt zitten.
    "Het komt erop neer dat ik mag doen wat ik wil, als hij dat ook mag. Geen probleem, dat is alleen maar eerlijk. Maar die grijns op zijn gezicht, ooooeh!"
    Ik maak klauwen van mijn vingers en doe alsof ik iemand wurg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    Toen de jongen hulpdiensten zij werd ik wakker uit mijn soort van lach trance, 'Fuuuuck' scheld ik en duw de jongen van me af en kruip naar de deur 'Niet de hulpdiensten! niet ambulance! niet het ziekenhuis!' schreeuw ik en laat kruipend een bloed spoor achter

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Ik moet niks vragen om te weten over wie ze het heeft.
    "Wat heeft hij nu weer gedaan?" vraag ik sussend.
    Ik negeer mijn eigen gevoelens, dat het weer geen honderd procent was omdat zij wilde.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik draai me om terwijl de tranen branden in mijn ogen. Mary..Charlotte...Ik. Ik draai me weer naar hun toe. Vanachter mijn bosje zie ik ze zitten praten. In een vlaag van verstandverbijstering ren ik op ze af.
    "Ik wist het wel." zeg ik tegen Charlotte.
    "Waarom was je niet eerlijk? Waarom zei je niet gewoon dat je iets met Mary had?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Wanneer ik Michael achter me hoor krabbel ik razend overeind.
    "Waarom was je niet eerlijk? Waarom zei je niet gewoon dat je iets met Mary had?"
    Ik grijp zijn t-shirt vast met beide vuisten en sis, "Dat heb ik niet."
    Ik ruk mijn handen van hem af bal mijn vuisten naast mijn lichaam.
    "En die grijns was nergens voor nodig net!"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Ik ren weer naar de jongen toe die zichzelf naar buiten sleept en ga zo op hem liggen dat hij niet weg kan.
    "Oh juist ja, je bloedt liever dood," zeg ik kwaad.
    Het kost me al mijn kracht om hem tegen te houden.
    Wat is hij sterk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    'Oh juist ja, je bloedt liever dood' zegt de jongen kwaad.
    'ROT OP!' schreeuw ik boos en probeer op mijn rug te trappen met mijn goede been


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    Ik zie het allemaal gebeurden, al dat bloed, ik word er een beetje duizelig van, ik haal diep adem, in uit, in uit. Ik kijk de andere kant op "ROT OP." Schreeuwt de jongen en probeert Irial te trappen. "DOe normaal hij probeerd je te helpen!" Schreeuw ik naar hem en sta op.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk hen aan vanop de grond.
    Het is allemaal mijn schuld. Als ik niet was thuis weggelopen, was Charlie nu gelukkig geweest. Ik weet niet goed wat ik moet doen, dus ik blijf stil zitten.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:43 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Kyle verbeterd. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik schrik van Charlotte's reactie. De tranen branden in mijn ogen.
    "Char." zeg ik wanhopig.
    "Dat bedoelde ik toch niet zo. Je weet niet wat je van me vraagt. Ik heb dat nog nooit gekunt."
    Ik voel tranen van mijn gezicht druipen. Ik wend mijn hoofd af zodat Charlotte, maar vooral Mary, het niet hoeft te zien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    ik negeer de andere jongen die ook naar me begint te schreeuwen 'Nooit Niet!' schreeuw ik boos


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Char," zegt hij wanhopig. Mijn hart breekt maar ik wil nog niet toegeven.
    "Dat bedoelde ik toch niet zo. Je weet niet wat je van me vraagt. Ik heb dat nog nooit gekund."
    "Waarom zei je dan ja?" vraag ik hees.
    Huilend zak ik op de grond.
    "Waarom hebben de twee mensen van wie ik het meest hou zo'n hekel aan elkaar?"

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:51 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Even wil ik antwoorden dat ik normaal gezien geen probleem had met Michael, maar dat zijn gedrag me gewoon irriteerde, vooral tegenover haar, maar ik besluit wijselijk te zwijgen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.