• Omdat ik ff zin heb om er met iemand over te praten.
    komt ie.
    Ik vind al een tijdje iemand ongeveer leuk.. Sinds een paar weken is dat gevoel veel groter geworden. We zien elkaar wel s in de trein en zo, maar ik durf niet echt met m te praten, ook al staar ik veel naar m en staart hij terug. denk je: mwoah, niet erg toch.. hij staart ook, dus heb je kans. Nou, dat dacht ik dus ook. Maar nu komt t.
    Ik liep vandaag t station op en was vastberaden om, als ik m zag, tegen m te praten. En ja hoor, ik zag m. Ik denk: wacht ff tot ik in de trein ben.
    ZIT HIJ DAAR, MET EEN MEISJE, EN GAAN ZE EVEN LATER ZOENEN...
    FML...
    poeh, lang verhaal..
    bedankt voor t luisteren en zo..
    jullie ook zoiets demotiverends meegemaakt??? of juist iets heel leuks?


    you make everything seem so possible <3

    Sherlocked schreef:
    Ik vind het eigenlijk een beetje overdreven. Je kent die hele jongen niet, je hebt hem nog nooit gesproken, en toch ga je zo'n beetje huilen omdat hij een vriendin heeft? Ai. Kijk eens naar alle beroemdheden.
    En misschien kijkt hij wel terug omdat hij het raar vindt dat er iemand de hele tijd naar hem kijkt.

    Of ik iets desmotiverends heb meegemaakt?
    Mijn tante en oom hebben beide kanker.
    Ik heb me al sinds de zomer van 2011 niet meer blij gevoeld.
    Ik ben al minstens 3 maanden niet naar school geweest.
    Mijn beste vriendinnen laten me in de steek.
    Ik durf het huis nauwelijks meer uit.

    Had enough? (:


    Ik snap best dat je het zwaar hebt en sterkte, maar dat hoef je niet op haar af te reageren...Ze wilt ook alleen maar ff haar verhaal kwijt

    WhatYouWant, vervelend, maar er zijn nog heeeeel veel andere leuke boys
    :D


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik ben juist heel blij, want ik kreeg vandaag mijn PWS terug en ik heb waarschijnlijk een goed cijfer! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the