• Er is blijkbaar een foto van Selena Gomez gelekt.
    Aangezien er mensen zijn die dit liever niet zien, maar er ook mensen zijn die het 'bewijs' willen zien, zal ik een link zetten en niet de foto zelf.
    Op de foto staat Selena dus naakt, dus je weet wat te verwachten!

    De foto.

    Wat denken jullie? Fake of echt?


    Edit: Blijkbaar is de foto al oud, maar dat wist ik dus niet. Ik zag hem net pas, dus ja... Voor mij is 'ie nieuw :').

    Modbreak: Dit topic is toegestaan, het hoeft dus niet meer gemeld te worden.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 19:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2012 - 18:28 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Beckett schreef:
    (...)

    Nee, omdat je er geen reden voor hebt. Maar ik kan gewoon niet begrijpen waarom iemand in godsnaam naakt foto's maakt van zichzelf (als het echt zou zijn)

    En ze schreef erbij: als het nep zou zijn: arme Selena, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze daar iets sarcastisch zou schrijven.


    Als je naaktfoto's van jezelf hebt ben je niet direct een slet --'
    Ontopic: Zoals mensen al hadden gezegd, hij is fake (:


    To infinity and beyond •

    Nep of niet, die voorgevel op mijn beeldscherm is niet heel leuk om te zien. :/

    Beckett schreef:
    (...)

    Nee, omdat je er geen reden voor hebt. Maar ik kan gewoon niet begrijpen waarom iemand in godsnaam naakt foto's maakt van zichzelf (als het echt zou zijn)

    En ze schreef erbij: als het nep zou zijn: arme Selena, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze daar iets sarcastisch zou schrijven.


    Je maakt toch ook gewone foto's van jezelf? Mét kleren aan? Waarom doe je dat? Je moet maar in de spiegel kijken en dan zie je jezelf ook. Daar zit geen verschil in...
    Maar goed, ik wil geen ruzie. Ik doe mee aan je fotowedstrijd en ik wil niet om die reden slechte punten krijgen al krijg ik die sowieso wel ;D. Lolz :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Lol, nou er is nog wel een aardig groot verschil tussen normale foto's en naaktfoto's van jezelf maken hoor :').


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Lol, nou er is nog wel een aardig groot verschil tussen normale foto's en naaktfoto's van jezelf maken hoor :').




    Inderdaad :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dooh, bij iedereen wordt dat toch meteen nieuws van de dag. Je hoeft op school maar een naaktfoto van iemand gezien te hebben of er maar overgehoord hebben, en het is nieuws van de dag.

    Dan leef ik onder een steen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Je maakt toch ook gewone foto's van jezelf? Mét kleren aan? Waarom doe je dat? Je moet maar in de spiegel kijken en dan zie je jezelf ook. Daar zit geen verschil in...
    Maar goed, ik wil geen ruzie. Ik doe mee aan je fotowedstrijd en ik wil niet om die reden slechte punten krijgen al krijg ik die sowieso wel ;D. Lolz :')


    Ik ga jou zeker niet minder punten geven omdat ik het niet met je eens ben. Maar ik vind dat je als celeb toch wat moet oppassen met dat soort dingen je wéét dat het wss ooit zal uitlekken, dan doe je het beer niet.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    xDesire schreef:
    HAHAHAAHAHAHAAHAHAH. Ookal ís het nep, geweldig.
    En naar mijn mening is het wel echt.


    Pass the damn ham, please.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik ga jou zeker niet minder punten geven omdat ik het niet met je eens ben. Maar ik vind dat je als celeb toch wat moet oppassen met dat soort dingen je wéét dat het wss ooit zal uitlekken, dan doe je het beter niet.


    Daar heb je gelijk in. Als celeb moet je inderdaad veel meer op je hoede zijn voor zo'n dingen. Maar toch, omdat je een naaktfoto van jezelf trekt - als hij echt zou zijn, wat blijkbaar niet zo is - betekent dat nog niet dat je een slet bent. Onbekende mensen die dit doen worden ook geen sletten genoemd...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in. Als celeb moet je inderdaad veel meer op je hoede zijn voor zo'n dingen. Maar toch, omdat je een naaktfoto van jezelf trekt - als hij echt zou zijn, wat blijkbaar niet zo is - betekent dat nog niet dat je een slet bent. Onbekende mensen die dit doen worden ook geen sletten genoemd...


    -Steekt hand op- wel door mij hoor :'3.


    i put the fun in funeral

    Eh, boeiend?
    Het ziet er wel echt uit, maar dat zal het toch wel niet zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat ie echt is


    Alleen maar tranen van geluk

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in. Als celeb moet je inderdaad veel meer op je hoede zijn voor zo'n dingen. Maar toch, omdat je een naaktfoto van jezelf trekt - als hij echt zou zijn, wat blijkbaar niet zo is - betekent dat nog niet dat je een slet bent. Onbekende mensen die dit doen worden ook geen sletten genoemd...


    Dat worden ze wel xd


    ALTERMOON schreef:
    (...)

    -Steekt hand op- wel door mij hoor :'3.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:58 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat worden ze wel xd


    Alright, alright. Misschien wel ja, maar véél minder dan celebs die dit doen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:58 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Alright, alright. Misschien wel ja, maar véél minder dan celebs die dit doen.


    Ja hallo, zij zijn ook niet beroemd he xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.