• Er is blijkbaar een foto van Selena Gomez gelekt.
    Aangezien er mensen zijn die dit liever niet zien, maar er ook mensen zijn die het 'bewijs' willen zien, zal ik een link zetten en niet de foto zelf.
    Op de foto staat Selena dus naakt, dus je weet wat te verwachten!

    De foto.

    Wat denken jullie? Fake of echt?


    Edit: Blijkbaar is de foto al oud, maar dat wist ik dus niet. Ik zag hem net pas, dus ja... Voor mij is 'ie nieuw :').

    Modbreak: Dit topic is toegestaan, het hoeft dus niet meer gemeld te worden.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 19:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2012 - 18:28 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Alright, alright. Misschien wel ja, maar véél minder dan celebs die dit doen.


    Daarom zijn het dan ook celebs. Als disney-sterretje kan je beter geen naaktfoto's maken :').


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Daarom zijn het dan ook celebs. Als disney-sterretje kan je beter geen naaktfoto's maken :').


    Ach ja, het is nog steeds hun eigen leven dat ze verpesten. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oh God, zij nu ook al? Het wordt erger en erger met die kinderen van Disney...


    .

    Vermoed dattie echt is, want die moedervlek op haar linkerborst is ook te zien op verschillende foto's van haar in lingerie. En de borstvorm komt overeen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ugh, ugh, ugh.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:35 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Shogun schreef:
    Vermoed dattie echt is, want die moedervlek op haar linkerborst is ook te zien op verschillende foto's van haar in lingerie. En de borstvorm komt overeen.



    Dat dacht ik ook, ging even googlen en het viel me ook op.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Shogun schreef:
    Vermoed dattie echt is, want die moedervlek op haar linkerborst is ook te zien op verschillende foto's van haar in lingerie. En de borstvorm komt overeen.

    Maar het valt ook op dat de huidskleur vanaf haar nek ineens heel anders wordt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat tering hilarisch

    dat is zooo fake

    Nahh, I don't care, ik vind het wel grappig dat iedereen die foto aandachtig gaat bestuderen om te kijken of 'ie echt is. XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Merryweather schreef:
    Gatverdamme. :S


    Save me from myself.

    So be it.
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat het lichaam wel veel duidelijker is qua kwaliteit in vergelijking met haar hoofd.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ...

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:32 ]


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Mortician schreef:
    I'm so not going to watch this. (joehoe)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Wauw, dat was vriendelijk... *sarcasme*


    ik heb even alle reacties gelezen en ik maak zelf wel uit wat ik van haar vind. naar mijn idee ben je gewoon een slet als je naaktfoto's gaat maken. irritant dat mensen telkens op mijn mening ingaan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.