• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Caitlynn Abigail•


    Nadat ik Mike niet had kunnen vinden en aan de bar zat kwam er een meisje naar me toe. "Ey, heb jij Mike toevallig gezien? Hij was er net nog.."
    Ze zweeg en keek me verwachtingsvol aan. Maar ik schudde mijn hoofd.
    'Ik was ook al naar 'm op zoek, niks gevonden.. Misschien is hij naar huis gegaan ofzo.'
    Ik pakte mijn telefoon en wou hem SMS'en, totdat ik erachter kwam dat ik geen telefoonnummer had opgeslagen. Slim, Caitlynn.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sierra Michelle SIlver

    "Nog een watertje" zei ik tegen de barman. "Beter 1 goeie noot dan geen enkele" zei ik toe een wow-geluidje uit haar mond kwam en ze dat zei.

    [Ik ging eten, ben van de trap gevallen dus nu heb ik volgens mij een gekneusd staartebeentje en een net geen gebroken duim, Maaan ik heb zeer]

    Nieuw topic, wordt pas in gepost als dit topic vol is :3.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    Ze schudde haar hoofd van niet. ‘Ik was ook al naar ‘m op zoek, niks gevonden.. Misschien is hij naar huis gegaan ofzo,’ reageerde ze en keek op haar gsm. Ik knikte licht terwijl ik weer even rondkeek. ‘Ik denk het ook dan..’ antwoorde ik en keek daarna weer naar haar. ‘Ik ben Kailynn trouwens,’ zei ik met een vriendelijke uitdrukking.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caitlynn Abigail•

    Ik druk mijn telefoon weer in m'n broekzak en nip van mijn biertje.
    "Ik ben Kailynn trouwens," zegt het meisje met een vriendelijke uitdrukking, waarop ik vriendelijk terug lach.
    'Ik ben Caitlynn. Leuk je te ontmoeten.' Lach ik.
    'Woonde je altijd al in London?' vraag ik vervolgens terwijl ik ondertussen een bierviltje verpulter.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sierra Michelle Silver

    Mijn telefoon ging en vlug keek ik op het scherm wie het was. Cody ? No fucking way. Ik drukte op het rode telefoontje en dronk mijn water op. Ik draaide me om naar de barman. "Cola, zonder iets in, ik hou je in de gaten" zei ik dreigend.


    [Serieus, ik kan mjn duim amper bewegen]

    [Wtf? Moet je dan niet even naar de huisartenpost ofzo? x3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    LovingStyles schreef:
    [ik ben er weer a.]


    [Mike ligt nu in een ziekenhuis kamer.]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [Mike ligt nu in een ziekenhuis kamer.]


    [okee a.]

    Aimee Jade Tempeste
    Ik zit in de gang van het ziekenhuis te wachten tot ze klaar zijn met Mike's maag leeg te pompen. Blijkbaar had er echt iemand iets in zijn drankje gedaan. Ik sta op als er een dokter aan komt gelopen. 'Je mag bij hem als je familie bent,' zegt de dokter. Fuck! Ik twijfel even maar zeg het dan toch, 'Ik eh ben zijn vriendin,' zeg ik dan maar, anders zou ik nooit die kamer in komen. De dokter kijkt me even aan en gebaart dan dat ik mee moet komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike Timothy Reynolds.
    Ik lag weer stil, ik hoorde geen motorgeluid meer. Mijn ogen wilden nog steeds niet open,maar mijn hoofdpijn was verminderd. Voorzichtig probeerde ik mijn armen te bewegen, het lukte. Met veel moeite kreeg ik mijn ogen open, het was wazig, maar mijn ogen waren open.

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    ‘Ook leuk om jou te ontmoeten,’ antwoorde ik lachend terug. ‘Onze ouders hebben in iedergeval een goeie smaak qua naam,’ vervolgde ik, het enige verschil was de t, die er bij haar wel inzat. ‘Woonde je altijd al in London?’ vroeg ze daarna terwijl ze een bierviltje klein maakte. ‘Mijn hele leven al, ben hier geboren. En jij?’ vroeg ik haar daarna terwijl ik een slok van mijn glas cola nam.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:12 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aimee Jade Tempeste
    Net als ik de kamer inloop opent Mike voorzichtig zijn ogen. 'ehmm gaat het een beetje?' vraag ik bezorgd. Hij vraagt vast nog wel wat ik hier doe...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike Timothy Reynolds.
    "Ehmm, gaat het een beetje?" Vroeg Aimee bezorgd. Ik ging iets verder rechtop zitten. "Hey.." Mompelde ik. "Het gaat wel.." Ik knipperde met mijn ogen om de wazige vlekken te verdrijven.

    Vince

    Ik kijk verveeld voor me uit met een pilsje in mijn hand, ik kijk even naar mijn flesje. Hij zit nog zo'n voor de helft vol.


    I only miss you when I'm breathing

    [Uuh, ik wacht wel ff tot morgen voor de dokter ;P]
    Sierra Michelle Silver

    Ik zong mee met de liedjes die tekst hadden. Ik kende zowat alle liedjes dus ik kon ze allemaal. Grappig. Pff. Ik voel me eenzaam. Speelt er hier geen band ofs, kan ik nog meespelen. Lol.