• Hoi hoi!

    Qreative Minds heeft sinds gisteren ook een Instagram-account. Super leuk - behalve dat ik totaal niet creatief ben met foto's. En gezien hier zoveel photoshoptalenten rondlopen, hoopte ik dat er hier mensen waren die af en toe de covers (of eigenlijk het gebiedje eromheen) willen opleuken. ^^

    Wie vindt het leuk om hier af en toe een afbeelding te pimpen? (:

    De eerste is een fantasieboek, voor alle leeftijden. Spannend en met humor. (:




    (beide plaatjes zijn groter als je erop klikt)

    Voor de sfeer de flaptekst:
    De magische wereld verkeert aan de rand van de afgrond. Griselda heeft de oorlog verklaard aan iedereen die haar tegenwerkt en deinst nergens voor terug. De volkeren verzamelen zich om de heerseres te verslaan, maar de verboden Magicae krijgt Terra Fabula steeds meer in zijn greep.
    Williams leven wordt door het gif van een eeuwige slaap bedreigd. De tijd is ongenadig en de zoektocht naar hulp is niet zonder tegenslagen. Martha doet wat ze kan, maar gelukkig staat ze er niet alleen voor.
    Koning Eldrick heeft overal mysterieuze aanwijzingen verborgen die kunnen helpen in de strijd tegen Griselda. Het vinden van de raadsels lijkt een onmogelijke taak. Laat staan de ontcijfering daarvan. Ze verschuilen zich in oude boeken en betoverde objecten. De geheimen stapelen zich op.
    Tijdens de reis over de eilanden bemoeilijken nieuwe gevaren de tocht. Alles is onzeker. Een onvermijdelijke confrontatie komt dichterbij. Het lot is nog onbepaald en de krachten van de duistere koningin worden sterker. De verhalen die de wereld haar verbeelding hebben gegeven, staan op het spel.


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 16:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik weet niet precies of ik snap wat je bedoeld?
    Als ik denk dat ik het begrijp, heb ik dit vanmiddag nog gedaan voor een vriendin die haar boek graag wilde promoten.


    Maar dan moet je even zeggen of je dit bedoeld en dan kan ik wel proberen iets te verzinnen?
    I het alleen niet raar dat je dan andere mensen hun dingen op jou insta gaat zetten?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja, zoiets bedoel ik (:

    En ik weet niet, is dat raar? Haha ik heb dus nog nooit insta gebruikt. We delen dit blogaccount met zijn zessen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ja, zoiets bedoel ik (:

    En ik weet niet, is dat raar? Haha ik heb dus nog nooit insta gebruikt. We delen dit blogaccount met zijn zessen.

    nouja, Insta is om je eigen gemaakte foto's op te plaatsen en dus niet andere mensen foto's voor je te laten maken. Dan zet ik ze liever op mijn eigen insta.
    kijk bij mijn vriendin was het voor promotie voor haar boek, dan vind ik het wat anders als zij mijn foto ook op haar insta zet. Helemaal omdat ze dan bijvoorbeeld kan zeggen dat ik hem gelezen heb, zo leuk vond dat ik haar wilde promoten.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 16:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aaah vandaar.


    Every villain is a hero in his own mind.