• Nou, ik zat te denken om op les boogschieten te gaan. Apart, idd, maar weet iemand of zo'n les leuk is?


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mij lijkt het cool^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik zou het niete weten
    ik heb het ooit een keer gedaan, geen les hoor
    was met een klassenuitje, t is wel grappig

    Ik heb het ook wel eens gedaan, vond er niet zo veel aan. Neem anders eerst eens een proefles voor je beslist?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb er een jaar op gezeten.
    Is leuk, maar ik ben gestopt omdat de club heel saai was. Het was daar altijd heel stil enzo. Best jammer.. vond het een leuke sport en vooral om kracht in je armen te krijgen. Sws hou ik ervan om een boog vast te houden en te kunnen schieten. Echt jammer dat ik mijn boog heb verkocht :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik doe het. :3
    Ik vind het echt erg leuk. Als je me jouw vragen via gb stuurt, wil ik er op antwoorden, al weet ik nog lang niet alles. Ik doe het nu pas een maandje, maar wil het wel blijven doen. (:


    Let the Night embrace you

    Dat is awesome ;d Mja, ik zou het niet weten ):


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb het wel eens gedaan en vond het heel leuk
    Ook al kwam die pijl niet eens drie meter ver :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    En idd, als je vragen hebt, stuur maar een PB, stel ze hier of in mn GB. Heb er een jaartje op gezeten dusja, ik moet wel het meeste weten :]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb dat weleens gedaan en ik vond het echt stom. Maar misschien kun je een proefles nemen als je twijfelt?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel