• Members of the WAG-gang
    Broussard - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    iheartniam - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Queensbury - Elena - WAG van David Villa.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Courtois - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    McQueen - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:03 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    HAHA, toen werd het drama :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Adler schreef:
    heb jij de grudge gezien Elena?
    Ieeee, ja deels
    Met die douche, en dat schilderij en dat jongetje in die ruimte
    Ik durfde twee maand lang nauwelijks te douchen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Courtois schreef:
    Ik moet hier een superromantische Harry -rose scene schrijven kom ik terug zie ik dat. Daar gaat mijn romantische mood
    Dan wordt Harry ineens vermoord door the grudge


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Queensbury schreef:
    (...)Ieeee, ja deels
    Met die douche, en dat schilderij en dat jongetje in die ruimte
    Ik durfde twee maand lang nauwelijks te douchen

    Ik heb hem nog niet gezien, ik wil hem echt zien (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga even mooi verder schrijven en dat beeld proberen vergeten.


    Tears are words the heart can't say.

    Adler schreef:
    (...)
    Ik heb hem nog niet gezien, ik wil hem echt zien (no_chears)
    Dan stond zo'n meisje onder de douche, en ineens zaten er allemaal zwarte haren over haar, toen keek ze naar boven en toen zat the grudge daar en die vermoorde haar
    En met dat schilderij, was zo'n vrouw aan het schilderen, een portret van iemand. Toen liep ze naar de keuken om haar kwasten schoon te maken, kwam ze terug. Zat the grudge in dat schilderij, bij die ogen van dat portret waren ineens de ogen van the grudge


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Queensbury schreef:
    (...)Dan stond zo'n meisje onder de douche, en ineens zaten er allemaal zwarte haren over haar, toen keek ze naar boven en toen zat the grudge daar en die vermoorde haar
    En met dat schilderij, was zo'n vrouw aan het schilderen, een portret van iemand. Toen liep ze naar de keuken om haar kwasten schoon te maken, kwam ze terug. Zat the grudge in dat schilderij, bij die ogen van dat portret waren ineens de ogen van the grudge

    bleeeeh :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Adler schreef:
    (...)
    bleeeeh :W
    En met dat jongetje
    Die moest naar zo'n inrichting omdat de mensen dachten dat hij knettergek was geworden. Toen moest hij in zo'n kleine ruimte zitten, maar die artsen konden hem wel zien via camera's en zo. Maar je ziet the grudge niet door camera's.
    En ineens zag je dat jongetje, en toen hoorde je de grudge met dat rare geluid. En door die camera's zag je dat jongetje helemaal tegen de muren en het plafond worden gesmeten en zo. Je zag hem echt vliegen, want je zag the grudge toen niet.
    Toen renden de artsen naar dat kamertje, waren al zijn botten gebroken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Queensbury schreef:
    (...)En met dat jongetje
    Die moest naar zo'n inrichting omdat de mensen dachten dat hij knettergek was geworden. Toen moest hij in zo'n kleine ruimte zitten, maar die artsen konden hem wel zien via camera's en zo. Maar je ziet the grudge niet door camera's.
    En ineens zag je dat jongetje, en toen hoorde je de grudge met dat rare geluid. En door die camera's zag je dat jongetje helemaal tegen de muren en het plafond worden gesmeten en zo. Je zag hem echt vliegen, want je zag the grudge toen niet.
    Toen renden de artsen naar dat kamertje, waren al zijn botten gebroken
    arm jochiee ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Heb je death silence gezien?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    nope :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Die is ook eng!
    Die geest hierboven is daarvan (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    okay! (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wil je weten waar die over gaat? (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John