• Members of the WAG-gang
    Broussard - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    iheartniam - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Queensbury - Elena - WAG van David Villa.
    Tocopilla - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Courtois - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    McQueen - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:03 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    kom maar op (wbw)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hoi.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Die geest op die foto was dus ooit een poppenspeler.
    Ze had honderdeneen poppen (of honderd dat weet ik niet meer)
    En al haar poppetjes leven nog volgens mij.
    Maar een familie had haar vermoordt, omdat ze dachten dat ze een heks was of zo.
    Als wraak gaat nu die geest die hele familie vermoorden en zo.
    Toen had je drie mensen, A B en C. A is een vrouw en heeft een relatie met B. Alleen is A een afstammeling van die familie. C is een vriend van B en weet van die geest af of zo. En omdat C weet dat A door de geest wordt vermoordt, vermoord C A zelf.
    Even later gaan B en C naar het theater waar al die poppetjes staan en gaan ze tellen. Dan zien ze dat één pop mist en die pop was volgens mij bij de vader van A.
    Dan gaan ze naar het huis van de vader van A. Dan denken ze dat hij nog leeft, want hij zit in een stoel. En die laatste pop zat ernaast. En dan gaan ze tegen die vader van A praten, en toen viel hij voorover en was zijn hele ruggengraat eruit gehaald door die pop volgens mij.
    Toen gingen ze naar een oude oma en opa die ook van die legende wisten.
    Maar die oma en opa hadden daarvoor een meningsverschil gehad en toen ging die oma (of die opa, dat weet ik niet meer zeker) in zo'n kelderkast zitten.
    Maar die geest zat daar ook, en als je die geest ziet mag je niet gillen, want dan hakt die je tong eraf of zo.
    Maar die oma keek dus achter haar, maar zag niks. Keek ze weer naar voren en opnieuw naar achteren, zat die geest ineens daar. Ging ze gillen en BAM tong eraf. Toen viel ze tegen dat kastje aan en viel het deurtje open, zodat haar tongloze lichaam half in de keuken lag. En toen was ze dood.
    Toen gingen B en C weer naar dat theater om naar die geest te gaan en al haar poppen te verbranden volgens mij, toen gingen ze helemaal achter in het teathergedoe en zagen ze voor een gordijn die ene laatste pop die ook de vader van A had vermoordt. Al die andere poppetjes waren al dood. En toen ineens kwam er een tong uit die pop, zo'n hele lange tong. Want dat waren alle tongen die die geest had afgenomen. En achter dat gordijn zat die geest en die tong ging door die pop en door die mond van de pop naar B en likte aan hem. (IEEEEEEEL)
    Toen renden B en C weg, over een brug door het theater, alleen die brug brak of zo, toen viel C naar beneden, toen schreeuwde hij en BAM tong eraf. Toen zag je hem zo helemaal tongloos en allemaal bloed langs zijn mond. Ook dood.
    En toen wist B die geest te vermoorden op een of andere manier.

    Ik ben echt slecht in uitleggen (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hoi Lynn!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik weet niet of die uitleg in goede volgorde is, maar dat alles kwam er wel in voor (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha awesome, die wil ik zien!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hey Lynn (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Grrrr, heb ik eindelijk iets gevonden wat ik wil voor mijn verjaardag, is het poke duur!! (finger)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik wil ook nog stiekem een keer don't be afraid of the dark zien, maar eigenlijk ben ik bang in het donker dus slecht idee :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tocopilla schreef:
    Grrrr, heb ik eindelijk iets gevonden wat ik wil voor mijn verjaardag, is het poke duur!! (finger)

    naww ): Wat wou je hebben dan?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tocopilla schreef:
    Grrrr, heb ik eindelijk iets gevonden wat ik wil voor mijn verjaardag, is het poke duur!! (finger)
    Wat wilde je hebben?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Adler schreef:
    Ik wil ook nog stiekem een keer don't be afraid of the dark zien, maar eigenlijk ben ik bang in het donker dus slecht idee :W
    Waar gaat die over?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Adler schreef:
    (...)
    naww ): Wat wou je hebben dan?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    (...)

    Die is echt leuk!
    Hoe duur was die dan?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John