• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:40 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Alvast mijn topics :Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -mijn topics-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Dat was echt heel erg mooi " zeg ik als hij klaar is met spelen.
    "Ik ben gewoon echt sprakeloos"


    [laatste reactie ^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    'Ja jou idee is ook vet Jayden, we gaan stemmen als we meer leden hebben'zeg ik en kijk op. 'Toegelaten op wat?'vraag ik aan Bonita.

    Topics.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Ik wilde je gewoon een liedje laten horen,' zeg ik zacht, 'niets uhm... bijzonders hoor,' zeg ik tegen Summer.
    'Kom dan gaan we terug naar de rest,' zeg ik terwijl ik op sta en weg loop.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Ik ben toegelaten op de academy of music and dance. het is een van de beste scholen hier in de buurt.'zeg ik met een brede grijns terwijl ik een gek dansje doe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik spring op en glimlach. 'Goed zo!'roep ik en geef er een knuffel. Ik ga lachend weer zitten en kijk even naar haar.

    Jaden Mason Howard

    Ik ga rechtop zitten en staar voor me uit.'Ja, jongens ik moet jullie wat vertellen. Ik ben daar ook op toegelaten. Ik dans nog en veel ook. Ik zeg dan dat ik ga skaten maar vaak ga ik dan ook dansen. Ik zei het niet omdat mijn ouders willen dat ik advocaat word' zeg ik zonder ze aan te kijken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'Dan ben ik niet de enige daar 'zeg ik vrolijk terwijl ik hem omhels en een kus op zijn mondhoek geef. 'Welke klas zit je? '


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Oke, maar ik heb daar dus ook een aanmelding naar gestuurd, alleen ik heb nog niks te horen gekregen, dus ik denk dat ik het niet heb gehaald'zeg ik schouderophalend en glimlach naar Jayden. 'Wel cool, dat je daar ook heen gaat'zeg ik tegen hem.

    Summer

    "Ga maar vast" zeg ik. "Ik moet nog even iets doen en dan zie ik jullie straks wel"
    Ik sta op en loop in de richting van het huisje. Daar aangekomen zoek ik in mijn koffers naar pen en papier en ga op een bed zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita
    'je hebt hem ook via de mail van pap gestuurd, drew' mompel ik en log in op me vader zijn account en kijk de mail en open de toelating en laat hem zien. 'zie je nou dat je er ook bent toegelaten' zeg ik lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3