• Ja. Ik heb altijd al de gewoonte gehad katten enorm te vertroetelen door ze te overladen met allerlei leuke spulletjes; mandjes, kleedjes, krabpaaltjes en speelgoed. Zo hebben mijn vriend en ik vandaag een speel- en krabmat gehaald voor Malibu. Ze vond er niks aan, tot ze ontdekte dat ze hem ook gewoon kon slopen. Voor alle goede orde; het balletje hoorde in dat stoffen omhulsel te zitten. Ook mag ik niet bij haar in de buurt komen, want ze bewaakt het stoffen vodje alsof het haar baby is, het is helemaal onder gekwijld holy fuck.


    Ik nog eens wat voor d'r meebrengen (cat)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 22:17 ]


    26 - 02 - '16

    Weeeeeeell, ze gebruik het toch? ;p haha. Ik vind het wel grappig. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die laatste foto is wel echt cute!

    Heel herkenbaar tho, mijn hond sloopte ook altijd ieder speeltje dat hij kreeg, daarom zijn we gewoon gestopt met speeltjes kopen haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Patholoog schreef:
    Weeeeeeell, ze gebruik het toch? ;p haha. Ik vind het wel grappig. ^^


    Dat wel hahahah. Misschien moet ik even een voorraadje inslaan voordat die matten uit het assortiment gaan, zoals ook gebeurde met haar kleine krabpaaltje(s). Iedere drie maand konden we zo'n nieuw klein krabpaaltje halen doordat de oude dan op was. Echt balen dat die uit het assortiment zijn gegaan D:


    26 - 02 - '16

    Catullus schreef:
    Die laatste foto is wel echt cute!

    Heel herkenbaar tho, mijn hond sloopte ook altijd ieder speeltje dat hij kreeg, daarom zijn we gewoon gestopt met speeltjes kopen haha :')


    De hond van mijn ouders had altijd de gewoonte alle ledematen van de knuffels af te bijten die hij kreeg, inclusief de oren en de staart :W

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 21:41 ]


    26 - 02 - '16

    Wat een cutie haha.
    Ik heb die van mij deze week voor het eerst catnip gegeven in de vorm van een speeltje. Wat een lol is dat, misschien is dat iets? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Boogeyman schreef:
    Wat een cutie haha.
    Ik heb die van mij deze week voor het eerst catnip gegeven in de vorm van een speeltje. Wat een lol is dat, misschien is dat iets? :')


    Er zat ook een catnip zakje bij, maar die hebben we gelijk aan de kant gehaald, want anders had ze die zo open gebeten :')


    26 - 02 - '16

    Awh, op dat lieve kopje kun je toch niet boos worden? (;

    Heliotrope schreef:
    (...)

    Er zat ook een catnip zakje bij, maar die hebben we gelijk aan de kant gehaald, want anders had ze die zo open gebeten :')


    O jee, dan is het er ook een dikke boef. Die van mij ging er helemaal tegen aan rollen en tegen aan krabben met zijn achterpoten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Chilton schreef:
    Awh, op dat lieve kopje kun je toch niet boos worden? (;


    Nee, dat niet inderdaad :')
    Alleen vond ik het niet zo grappig dat ik even het balletje wilde pakken en madam gelijk begon te blazen. Gekke poes XD


    26 - 02 - '16

    Boogeyman schreef:
    (...)

    O jee, dan is het er ook een dikke boef. Die van mij ging er helemaal tegen aan rollen en tegen aan krabben met zijn achterpoten.


    Deze ook. Koprollen, yoga-houdingen, hele acrobatische toeren. Ik verbaas me er keer op keer over hoe flexibel ze eigenlijk is D:


    26 - 02 - '16

    Heliotrope schreef:
    (...)

    Deze ook. Koprollen, yoga-houdingen, hele acrobatische toeren. Ik verbaas me er keer op keer over hoe flexibel ze eigenlijk is D:


    Haha geweldig is dat hè, omdat te zien. :'D

    Die van mij rent dan wel eens door de kamer heen, en denk ik echt zo van 'hey, wie ben jij en wat heb jij met Pumba gedaan?'
    dan heeft hij weer zo'n gek speel uurtje. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Boogeyman schreef:
    (...)

    Haha geweldig is dat hè, omdat te zien. :'D

    Die van mij rent dan wel eens door de kamer heen, en denk ik echt zo van 'hey, wie ben jij en wat heb jij met Pumba gedaan?'
    dan heeft hij weer zo'n gek speel uurtje. :')


    Ja inderdaad. Bij Malibu bijna iedere dag wel. Waardoor is ze bezeten, denk ik dan.


    26 - 02 - '16

    Ja indd

    Ze kijkt echt megasassy op die laatste foto, te mooi. :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ze kijkt echt megasassy op die laatste foto, te mooi. :')


    Ze is ook echt ontzettend sassy. Ze gaat gewoon met de rug naar ons toe zitten als het haar niet aanstaat.


    26 - 02 - '16