• word gespeel door mijn favoriete hij-is-zo-knap acteur, Josh hutcherson! oelala. ~ ik ga de film wel zien, maar pas nadat ik het boek uit heb. Of de boeken, om zo maar te zeggen. Ik ben vandaag begonnen in deel 1.. dat word maar even doorlezen.

    Maar goed, ik denk tenminste dat Peeta word gespeeld door Josh omdat hij er erg op lijkt en omdat het op internet staat.. maar als ik even zoek staat het er heel onduidelijk.. :I en ik zag die acteur van Gale, nou ik weet zeker dat er een massa fangirls alleen voor Gale komen.

    gaan jullie ook naar de film, quizlet mensjes? :'D

    v check this out. :'3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ga samen met Assassin ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jep, ik ga! En inderdaad; Josh is echt fkdjakjwekfj omnomnom :9~ Vooral in interviews en zo is hij echt een schatje :'D En hij lijkt me de perfecte Peeta, dus dat zit sowieso goed :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ILOVENIKKI schreef:
    Ik ga samen met Assassin ^^

    Gezellig! :'D

    @Fayan, ja echt he lksjdmlk ik vind iedereen in die film wel geschikt voor de rollen enzo. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    R0MANA schreef:
    (...)
    Gezellig! :'D

    @Fayan, ja echt he lksjdmlk ik vind iedereen in die film wel geschikt voor de rollen enzo. :B


    Ik bijna iedereen. Ik zie Lenny Kravitz echt niet als Cinna o.o En ik had me Prim ook anders voorgesteld, máár wie weet zijn ze wel vet goed :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Neut, ik ga niet. Vond de boeken al zeer teleurstellend, laat staan dat ik dan ga genieten van de film.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Fayan schreef:
    (...)

    Ik bijna iedereen. Ik zie Lenny Kravitz echt niet als Cinna o.o En ik had me Prim ook anders voorgesteld, máár wie weet zijn ze wel vet goed :'D

    Ohja, Cinna had ik me zeker wel anders voorgesteld haha. :')

    @Dovahkiin, ik vind de boeken juist leuk, ik snap niet hoe je die teleurstellend kunt vinden. ö


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Contostavlos schreef:
    ik ga sowieso, maar leuke jongens maken het toch net iets leuker.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga natuurlijk ook (a) Josh is freaking knap en met hem al Peeta maakt de film gewoon compleet hihi.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vind Liam eigenlijk iets beter gekozen dan Josh , maar dat maakt mijn niet zoveel uit
    Ik ga toch wel kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga wel maar dat is zeker niet voor de jongens. Ik vind Peeta gewoon niet goed gecast. Ik had een wat schattigere jongen als Alex Pettyfer verwacht. Natuurlijk ben ik het er nu wel mee eens dat het gewoon zo is maar ik denk nog steeds dat het beter had gekunt wat betreft sommige spelers.

    Mags schreef:
    Ik ga, sowiesoooo, al was het alleen om mijn Josh te zien! Nog steeds ben ik Ashley eeuwig dankbaar voor het laten inzien hoe geweldig hij is.
    Ik ben trouwens wél dol op Liam zijn acteerwerk, maar ik vind hem gewoon géén Gale. No offence.


    (wbw) Agree. Josh is gewoon de lekkerste. (joehoe)


    To love is to destroy.

    Dovahkiin schreef:
    Neut, ik ga niet. Vond de boeken al zeer teleurstellend, laat staan dat ik dan ga genieten van de film.


    Ex astris, sciencia

    I dislike Josh, hahah. Ik ga gewoon om op Woody te crushen.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?