• Hallo lieve users!

    Het is weer tijd om te stemmen voor de officiële maandelijkse wedstrijden van Quizlet! Voor de ene wedstrijd hebben we meer inzendingen dan de andere, maar alle deelnemers hebben hun best gedaan mooie creaties in te zenden!

    Voor Quiz of the Month was er voor de maand februari voor een thema gekozen waar – geef maar toe – iedereen wel dol op is. Het thema was namelijk Disney! Dit zorgde voor zes originele quizzen. Het is zeker de moeite waard om alle quizzen eens te maken. Stem daarna op je favoriet hier!

    Voor Story of the Month kregen we maar liefst vijf inzendingen binnen met als thema Onderweg naar huis. Elk zijn ze heel verschillend van elkaar. Veel leesplezier alvast en vergeet niet hier je stem uit te brengen!

    Het thema voor Poem of the Month bracht blijkbaar velen tot inspiratie. Voor het thema Zwarte ziel schreven welgeteld tien users een gedicht! Moeten we nu stiekem bang zijn? In ieder geval vinden wij dit heel positief! Veel leesplezier bij deze donkere, maar mooie gedichten. Je kan op de poll hier je stem uitbrengen.

    Helaas kreeg de wedstrijd Column of the Month niet veel columns binnen. Mignon schreef de waarheid neer over het thema Winter. Zij is de winnares van COTM voor deze maand. Gefeliciteerd!

    Tenslotte voor de wedstrijd Image of the Month, met als thema Sport, hebben we ook slechts één – maar wel een leuke – inzending! Deelneemster Pontmercy wint daarom automatisch met haar foto over skiën. Gefeliciteerd!

    We zouden het verder appreciëren als vriendjespolitiek wordt vermeden. Geef alle deelnemers een eerlijke kans! (bloos)

    Wil jij de volgende maand ook meedoen aan een van deze wedstrijden? Wie weet win jij dan wel 25 credits! Hou dus zeker de volgende topics in de gaten!


    Ik wil een tuin vol egels

    Oeh, spannend! :p Hopelijk is er volgende keer wel een IOTM poll, ik zou echt eens moeten meedoen. ^^


    What would Emma do?

    En voor COTM hopelijk ook. :p


    Nog 2 dagen om te stemmen! Er zijn nog niet veel stemmen binnengekomen! :o
    Let op dat de laatste dag om te stemmen de 29ste is en niet de 30ste want die bestaat niet in februari. :W


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zal hier morgen eens wat beter naar kijken. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hazy schreef:
    En voor COTM hopelijk ook. :p


    Nog 2 dagen om te stemmen! Er zijn nog niet veel stemmen binnengekomen! :o
    Let op dat de laatste dag om te stemmen de 29ste is en niet de 30ste want die bestaat niet in februari. :W

    Daar had ik zelfs nog niet bij stil gestaan. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb overal mijn stem uitgebracht! ^^


    What would Emma do?

    Morgen is de laatste dag om te stemmen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Diplodocus schreef:
    Ik heb overal mijn stem uitgebracht! ^^

    Ik ook!


    Ik wil een tuin vol egels

    De laatste stemdag! Komt de uitslag morgen?


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    De laatste stemdag! Komt de uitslag morgen?

    We beloven niets, maar dat is wel de bedoeling. :-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb overal op gestemd!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!