• Pfff,,
    ik moet ff mn hart luchten
    in de club waar ik paardrij, zit een hele mooie jongen, hij heeft les vlak na mij. Ik heb hem al een paar keer gezien, maar vandaag is de vonk bij mij echt overgeslagen; ja, ik ben verliefd.
    Mr ik heb eigenlijk nog niets tegen hem gezegd, hij kan zelfs al een vriendin hebben.
    Pff, ik wou dat ik het lef had om iets tegen hem te zeggen...

    Sorry dat moest ik even kwijt kunnen..



    Nu, een week later, heb ik eindelijk iets tegen hem gezegd!! (het waren wel maar korte woordjes zoals dankjewel enzo, maar het is een begin!)
    Ik ben nu echt helemaal in de wolken, ik hoop dat ik er volgende keer nog iets meer tegen duf te zeggen...
    Waaah, ik ben echt blij dat ik er iets tegen heb gezegd!!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Gewoon is een keer een babeltje proberen te maken :)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Spreek hem een keer aan? Misschien heb je het lef niet, zou ik ook niet hebben. MAAR! Wat kan hij tenslotte verkeerd doen buiten terug antwoorden? :'] En maak dan een babbeltje ofzo... x']

    Veel succes ;-)


    Tanya is de beste.

    Je moet het hem duidelijk maken. Je moet er daarom niet meteen mee praten als je dat niet wilt, ma bon. Bij mij is het toch allemaal verloren...

    Grijp je kans;)

    bots 'per ongeluk' tegen hem aan is bij mij ook gelukt.. bij mijn inmiddels alweer ex.. -.-'

    Gewoon er mee proberen te praten, en als het een beetje klikt gewoon geleidelijk meer en meer proberen te praten^^
    probeer ik nu ook te doen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    bots 'per ongeluk' tegen hem aan is bij mij ook gelukt.. bij mijn inmiddels alweer ex.. -.-'

    dat is op zich wel een goede strategie, als hij niet elke keer als ik hem zie op zijn paard zou zitten :p


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    'K heb het een beetje aangepast hierboven ! xD


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    (...)
    dat is op zich wel een goede strategie, als hij niet elke keer als ik hem zie op zijn paard zou zitten :p

    Hmm en is er nergens een plaats waar je hem na het paardrijden kan tegenkomen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmm en is er nergens een plaats waar je hem na het paardrijden kan tegenkomen?

    'K zou echt niet weten waar ...
    Op de paardrijclub (of hoe dat oo noemt :p) is de enige plek dat ik hem zie :(


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    gewoon proberen.. om te praten. gewoon over je dag of over je hobbys.. begin klein en eindig mis met liefde.. zowiezo geef nooit de hoop op anders kom je der niet


    Some angels have no wings.

    (...)
    'K zou echt niet weten waar ...
    Op de paardrijclub (of hoe dat oo noemt :p) is de enige plek dat ik hem zie :(

    Hmm en als jullie je paard moeten wegzetten ofzo?
    _weet nog geeneens of dat moet, heb nog nooit gepaardrijd x'D-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmm en als jullie je paard moeten wegzetten ofzo?
    _weet nog geeneens of dat moet, heb nog nooit gepaardrijd x'D-

    Nja, het was doordat hij op het paard waar ik juist op had gereden, ook moest rijden; en de zadel en zo moest vervangen; dat ik van die kleinigheidjes tegen hem heb kunnen zeggen.
    Maar ik wil méér dan alleen maar dankuwel zeggen! :p


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3