• Vandaag heb ik eindelijk mijn bril gekregen. En opeens zag ik alles veel scherper. Nu ben ik helemaal blij (: Alleen nu zit mama zo van; Ja met bril is het mooier en je moet geen lenzen nemen. Dus ik twijfel een beetje. Zal ik er toch lenzen bij doen of denken van laat maar zitten? Ik wil graag meer meningen dan alleen die van mama. Dus zeg het maar?



    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 14:40 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    In veel gevallen vind ik dat model nogal afgezaagd, maar ik moet zeggen dat jij er héél erg goed mee staat. Dus geen lenzen nodig nee, vind ik (;


    effort never betrays you

    Je ogen hebben een aparte kleur en dat maakt ze best bijzonder. Door die bril komen ze heel mooi uit en daarom vind ik dat het met bril leuker is.


    To live would be an awfully big adventure

    LordSarita schreef:
    Ik vind die bril hartstikke leuk staan. Lenzen hoeft niet.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Een bril staat je leuk
    Maar als je graag lenzen wil zou ik dat doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Narwhals schreef:
    Die bril staat je echt heel leuk. Lenzen hoeven niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Met bril is het leuker want dan vind ik het leuker om naar je te kijken, als je begrijpt wat ik bedoel haha? Want dan val je me veel sneller op dan zonder bril. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Infinitum schreef:
    Je ogen hebben een aparte kleur en dat maakt ze best bijzonder. Door die bril komen ze heel mooi uit en daarom vind ik dat het met bril leuker is.

    Midna schreef:
    Wat zijn je ogen leuk ;D En bril staat je vet leuk ;D
    Dus lenzen hoeven naar mijn mening niet.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Midna schreef:
    Wat zijn je ogen leuk ;D En bril staat je vet leuk ;D
    Dus lenzen hoeven naar mijn mening niet.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind de bril je beter staan dan lenzen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    xGuitarHerox schreef:
    hij staat je leuk!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ANNE, WAT LEUK :9~
    Houden die bril! Geen lenzen! _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind die bril je echt heel mooi staan, je lijkt er veel volwassener door.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    I think those glasses look lovely on you. En als je nog steeds twijfelt, just remember this:



    Bigger one


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Midna schreef:
    Wat zijn je ogen leuk ;D En bril staat je vet leuk ;D
    Dus lenzen hoeven naar mijn mening niet.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."