• Begrijpt me hierin niet verkeerd want ik vind mijn moeder verder heel lief. :'D Maar net was ze toch wel heel erg gemeen. Gewicht ligt hier nogal gevoelig, mijn ouders zijn beide best licht. Nu aten we spinazie met een speklapje, iets wat ik normaal erg lekker vind maar mijn moeder had andere spinazie meegenomen die ik dus erg vies vond. Ik at alleen het speklapje op dus had ik later weer honger. Ik vroeg of ik tosti's mocht maken, klopt mijn moeder meteen op mijn buik en zegt: "Tosti's? Pas je wel een beetje op, je moet wat meer bewegen." Ze vroeg hoeveel ik woog, ik weeg dus ongeveer 58/59 kilo, en ik ben 1,67 lang, ik heb een prima gemiddeld BMI dus. Maar toen ik zei hoeveel ik woog schrok ze helemaal en zei dat ik aan de zware kant was en dat ze zelf al zo geschrokken was dat ze 61 kilo woog.
    Dat vond ik echt gemeen, ik weeg helemaal niet teveel en zij trouwens ook niet. Maar ik heb in het verleden al problemen gehad met eten -te weinig- en dat weet ze wel.

    Jullie reacties zijn echt geweldig en jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb er iets van gezegd maar ze luisteren niet.
    Nu kijken we een tv programma over te dikke mensen, er was een meisje die 10 centimeter kleiner was dan mij en bijna het dubbele woog, dus ik zeg dat, als een opsomming. Zegt mijn vader meteen: "Nou, jij bent ook zwaar hoor." en mijn moeder begint meteen over oefeningen die ik moet gaan doen dus ik heb gezegd: "Ik ben niet te zwaar."
    Mijn moeder en zusje doen nu behoorlijk wat oefeningen, volgens mij heeft mijn moeder een complex want ze is 1,73 en weegt 61 kilo en dat is een prachtig gewicht en ze ziet er ook heel goed uit, maar mijn zusje weegt een stuk meer en die is ook goed bezig met afvallen, die is nu 3 kilo afgevallen. Maar dan hoef ik het toch niet meteen ook te doen?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:10 ]


    Your make-up is terrible

    Nou, bij mij hebben mijn opa, oma en moeder over mijn rondingen zitten praten, waar ik bij was, in een restaurant in Nederland. -Ze hebben best wel gelijk, ik ben niet erg slank, maar ook niet dik- Maar ik lig tegen ondergewicht aan. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weeg 78; niks mis mee, rite. Je moeder moet niet zeiken, ze hoort van haar kind te houden, dik of dun. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    M'n moeder en ik hadden hier laatst ook ruzie over! Ik zat wat chips te eten, pakt ze opeens de kom af en zegt ze dat ik moet oppassen. Ik weeg 52kg, en bij mijn weten is dat helemaal niet dik!
    Zeg gewoon tegen je moeder dat je dat niet zo fijn vindt dat ze dat zegt, heb ik ook gedaan en sindsdien heeft ze het er nooit meer over gehad ^^


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik weet precies wat je bedoeld.
    Heel mijn familie is dun. En dan ook echt dun. Mijn tante is 1,60 en weegt bijvoorbeeld maar 45 kilo. Ik ben dus de enige die zich druk maakt om mijn gewicht. Ik ben 1,61 meter en weeg 57 kilo. En mijn familie maakt daar best vaak lullige opmerkingen over. Terwijl het onderwerp erg gevoelig bij mij ligt. Ik heb een aantal jaren bijna iedere dag mijn boterhammen weggegooit omdat ik mezelf te dik vond. Nu weet ik veel beter, en eet ik ook gezonder, want ik weet dat te weinig eten je JUIST dik maakt. Maar goed, sommige mensen begrijpen gewoon niet dat ze je met zulke opmerkingen kwetsen. Misschien moet je tegen je moeder zeggen dat je het niet fijn vind dat ze dat soort dingen zegt.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je hebt gewoon een goed gewicht hoor! Behoorlijk gemeen van der.. :/


    Believe in yourself.

    Dat is inderdaad gemeen... Je bent helemaal niet te dik! Zoals hier al talloze keren is gezegd, maar ja.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou ja! Dat zou mijn moeder niet zeggen want ze weet dat ik dan over haar gewicht begin.

    Maar je hebt een goed gewicht dus je moeder kletst onzin


    Physics is awesome

    Dan wil ik niet weten wat ze denkt over mij, lol :')
    Ik ben maar 1m61 ongeveer en weeg 57,5
    Dus ik snap haar niet bepaald :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Een normale bmi bij een jongvolwassen of een kind van ongeveer 15 jaar o 14 is 22


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik weeg zelf ook 59 kilo en ik ben 1,71/1,72... Volgens het voedingscentrum (heb ik pas nog ooit eens uitgerekend, omdat ik soms wel eens dacht dat ik te dun was), heb ik een goed gewicht... Dus dat zal bij jou ook in orde zijn...

    Wel gemeen van haar dat ze dat dan zegt...


    Deep inside, I've never felt alive

    Jullie reacties zijn echt geweldig en jullie hebben helemaal gelijk. Ik heb er iets van gezegd maar ze luisteren niet.
    Nu kijken we een tv programma over te dikke mensen, er was een meisje die 10 centimeter kleiner was dan mij en bijna het dubbele woog, dus ik zeg dat, als een opsomming. Zegt mijn vader meteen: "Nou, jij bent ook zwaar hoor." en mijn moeder begint meteen over oefeningen die ik moet gaan doen dus ik heb gezegd: "Ik ben niet te zwaar."
    Mijn moeder en zusje doen nu behoorlijk wat oefeningen, volgens mij heeft mijn moeder een complex want ze is 1,73 en weegt 61 kilo en dat is een prachtig gewicht en ze ziet er ook heel goed uit, maar mijn zusje weegt een stuk meer en die is ook goed bezig met afvallen, die is nu 3 kilo afgevallen. Maar dan hoef ik het toch niet meteen ook te doen?


    Your make-up is terrible

    Wtf... dat is echt...
    Oke, ik heb hier geen woorden voor.


    Life is hard and then we die

    Ook al is het vast moeilijk: negeer ze.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    schat! you're BEAUTIFLE! don't bother what other people say!! will always love ya!

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:17 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Bij mij is het net omgekeerd. Ik ben 1.69 en weeg iets zwaarder dan jij en mijn vader zit de hele tijd te zeuren dat ik geen anorexia mag krijgen terwijl ik niet eens ondergewicht heb en eigenlijk net de juiste bmi heb.
    Dat is ook niet erg prettig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.