• Heeeeeeeeeey sexay Quizletters *wop wop wop*

    Oké, ik zou graag een tweede hobby gaan doen. Het probleem is dat ik aan paardrijden doe, maar de dagen dat ik dus niet ga rijden zit echt letterlijk van 's morgens tot 's avond op mijn computer, en dat ben ik beu. Ik wil meer zelfdiscipline krijgen en weer buiten komen!
    Ik ga al 4 tot 5 keer per week rijden, dus waarschijnlijk gaat dat een hobby zijn die ik maar één keer in de week ga doen, gewoon als bezigheid.
    Hebben jullie misschien suggesties? Kom niet af met dansen want ik haat dansen.
    Zelf zou ik graag willen gaan turnen, maar een meisje uit mijn klas dat ook turnt zegt dat het al te laat voor me is om daaraan te beginnen, en dat ik al van jongs af aan daaraan het moeten beginnen. Wat is jullie mening hierover? Ik ben 17.

    En wat is jullie hobby? (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:48 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Het is nooit te laat om ergens aan te beginnen. Als jij wilt turnen voor je lol kan je dat op je 30ste nog gaan doen. Alleen als je op professioneel niveau wilt kan je beter starten op jonge leeftijd, maar dat hoeft nog niet eens perse hoor. Gewoon doen!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het is nooit te laat om ergens aan te beginnen. Als jij wilt turnen voor je lol kan je dat op je 30ste nog gaan doen. Alleen als je op professioneel niveau wilt kan je beter starten op jonge leeftijd, maar dat hoeft nog niet eens perse hoor. Gewoon doen!


    Dit.
    Maar, waarom zou je nog iets extra's willen doen? Soms ben ik ook elke avond weg, en dat vind ik echt niet leuk. Je wordt er uiteindelijk zo moe van, vreselijk.


    Food.

    Scharry schreef:
    (...)

    Dit.
    Maar, waarom zou je nog iets extra's willen doen? Soms ben ik ook elke avond weg, en dat vind ik echt niet leuk. Je wordt er uiteindelijk zo moe van, vreselijk.


    Nou dat is jouw mening erover. Als ik graag elke avond weg ben is dat toch mijn keuze.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    tekenen

    Dit heb ik getekent. ik ben steeds beter gaan tekenen.
    Ik begon met oveertrekken, vervolgens stap voor stap leren tekenen, natekenen en nu ben ik zover dat ik plaatjes zoek iets eruit hal en daar een tekening van maak:D


    If you can dream it, you can do it❤️

    Assassin schreef:
    Het is nooit te laat om ergens aan te beginnen. Als jij wilt turnen voor je lol kan je dat op je 30ste nog gaan doen. Alleen als je op professioneel niveau wilt kan je beter starten op jonge leeftijd, maar dat hoeft nog niet eens perse hoor. Gewoon doen!


    Hier ben ik het half mee eens. Je zegt dat je veel paardrijdt; als je dat 'professioneel' wilt gaan doen, zou ik niet gaan turnen. Bij turnen en dans gebruik je je spieren namelijk heel anders dan bij het paardrijden, wat bij het rijden dus uiteindelijk in de weg kan komen te zitten (mijn vriendin had hetzelfde). Ga anders voetballen of iets in die trant?

    Ik heb helaas geen hobby. Ik heb vier jaar paardgereden, maar nu heb ik een pauze van een aantal maanden omdat ik een tijdje geleden aardig hard gevallen ben (en ik daardoor een paar weken met krukken moest lopen). Ik mis het wel ontzettend, dus misschien ga ik binnenkort weer beginnen. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Hier ben ik het half mee eens. Je zegt dat je veel paardrijdt; als je dat 'professioneel' wilt gaan doen, zou ik niet gaan turnen. Bij turnen en dans gebruik je je spieren namelijk heel anders dan bij het paardrijden, wat bij het rijden dus uiteindelijk in de weg kan komen te zitten (mijn vriendin had hetzelfde). Ga anders voetballen of iets in die trant?

    Ik heb helaas geen hobby. Ik heb vier jaar paardgereden, maar nu heb ik een pauze van een aantal maanden omdat ik een tijdje geleden aardig hard gevallen ben (en ik daardoor een paar weken met krukken moest lopen). Ik mis het wel ontzettend, dus misschien ga ik binnenkort weer beginnen. ^^


    Ik rijd al professioneel hoor. Alleen voor het moment rij ik maar 4-5 keer omdat ik een nieuw paard heb dat pas zadelmak is, en daar ga ik volgend jaar pas wedstrijden mee doen :'). En het is niet alsof ik echt een die-hard turnster ga worden, neen, ik wil gewoon iets om me mee bezig te houden al ik niet ga rijden, iets wat me in vorm houdt. :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Leer gitaarspelen :')
    Ben van plan om ook opnieuw te beginnen.
    De eerste stap is bij mij al gezet, ik heb mijn gitaar weer bovengehaald maar moet hem alleen nog stemmen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zwemmen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tekenen, schilderen, boeken lezen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Drogo schreef:
    (...)

    Ik rijd al professioneel hoor. Alleen voor het moment rij ik maar 4-5 keer omdat ik een nieuw paard heb dat pas zadelmak is, en daar ga ik volgend jaar pas wedstrijden mee doen :'). En het is niet alsof ik echt een die-hard turnster ga worden, neen, ik wil gewoon iets om me mee bezig te houden al ik niet ga rijden, iets wat me in vorm houdt. :)

    Ah, zo. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoiets wilt, maar toch zou ik het sterk afraden. Maar ach, dat is ook slechts mijn mening.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan me voorstellen dat het al redelijk druk hebt, dus misschien inderdaad een hobby die je zelf kunt inplannen.
    Joggen, lezen, schilderen, tekenen, instrument leren bespelen, bakken/koken, skateboarden, freerunning, yoga (.. Die misschien ook niet xd)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Ik kan me voorstellen dat het al redelijk druk hebt, dus misschien inderdaad een hobby die je zelf kunt inplannen.
    Joggen, lezen, schilderen, tekenen, instrument leren bespelen, bakken/koken, skateboarden, freerunning, yoga (.. Die misschien ook niet xd)


    Freerunnen heb ik ook al aan gedacht, helaas zijn er geen speciale lessen die je daarvoor kan volgen.. En ik ga het echt niet op mezelf leren, er zijn al genoeg ongelukken gebeurd daarmee D:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Boogschieten! :Y)


    Let the Night embrace you

    Ga kickboksen, doe ik ook (cat)
    Het is goed voor je conditie en om een beetje in vorm te blijven.


    From these ashes, I will rise

    Ik zit op geen sport op het moment. :"D

    Mijn hobby's zijn tekenen, muziek luisteren, schrijven. Héél sportief dus.