• Hehe, ik lees nu een manga, en het hoofdpersonage ziet er heel Savoy-like uit c: Of in ieder geval lijkt hij precies op hoe ik Savoy altijd voor me zie. Dit is hem:

Yue
    Zodra Savoy begint Maeve's geheugen te wissen draai ik me om en richt me volledig op het eten. Dit hoef ik niet te zien. Ik ben al langer mijn geheugen kwijt, en weet niets meer van voordat ik in de villa zat. Maeve's geheugen wordt maar voor een klein deel gewist, maar als nog voel ik me met haar verbonden als ze begint te smeken het te laten stoppen. Het voelt machteloos om niets meer te weten, geen herinneringen meer te hebben. Maar het is immers nodig, zodat Fjodor het niet kan zien. Bij die gedachte kijk ik even op van waar ik mee bezig was: het vlees nog een keer omdraaien zodat beide kanten egaal bruin worden. Fjodor wist dat ik nog niet lang vampier was, maar zelf weet ik niets meer over hoe ik ben getransformeerd. Dat betekent dat hij de rest van mijn verleden ook zou moeten kunnen zien. Ik voel een verwachtingsvolle kriebel door mijn maag schieten. Hij zou me kunnen helpen mijn herinneringen terug te krijgen! Maar als die Jonah waar Odile over vertelde hem vermoord, dan ben ik weer helemaal bij het begin. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik anders mijn verleden terug zou moeten krijgen. Als ik de deur open gaan draai ik me om, en zie dat Maeve de kamer verlaat. Odile komt de keuken in gelopen en ik stap opzij zodat ze het eten kan bekijken. Ik blijf even stil, maar open uiteindelijk toch mijn mond. "Odile..? Ik vroeg me af... Nou, is het Jonah's plan om Fjodor te vermoorden?"

Savoy
    Verbaasd en tevreden merk ik dat het me lukt. Het meisje voor me begint te vergeten wat er gebeurd is. Met een zelfvoldane grijns kijk ik naar haar als ik klaar ben, maar ze lijkt me niet te herkennen en kijkt me aan met een glazige blik in haar ogen. "Is er wat?" hoor ik haar vragen, en ik schud mijn hoofd. "Nee hoor, popje." Ik kijk haar zelfgenoegzaam na als ze de kamer uit loopt en ga op de bank zitten. Ik leun achterover en bedenk me wat voor nieuwe mogelijkheden dit voor me open legt. Ik was nooit zo geïnteresseerd in mijn gave en heb er nooit veel gebruik van gemaakt, maar als ik zo iemands geest kan beïnvloeden, wat kan ik dan nog meer? Kan ik mensen de meest belachelijke dingen laten geloven, simpelweg door het ze op te dragen? In dat geval zijn de mogelijkheden die ik nu heb eindeloos. Ik betwijfel echter of mijn gave zo ver gaat, maar de gedachte is interessant om mee te spelen. Even kijk ik op als ik Odile naar me zie kijken, en beantwoord haar glimlach. Zonder haar was ik immers niet op het idee gekomen dit ooit uit te proberen.

Hoe the hell on earth doe je dat?? hij is super en zoals vluuv zegt met die schaduw. :O

Do it scared, but do it anyway.

Ash Ketchum? :'D Echt waar? Dat is geniaal _O_ Ik keek nooit zo veel pokémon toen ik klein was, maar ik kan me nog wel herinneren dat ik een van de slechteriken uit Totally Spies leuk vond :x -Ik ga hem even googelen-
    Oja, hij heette Tim Scam :') En toen had hij zich vermomd, met het pseudoniem Mac Smit! :o Genius.

ow god, nu krijg ik alle series weer in m'n hoofd. Ik was ook meer van het pokemon._O_

Sioux schreef:
    Hoe the hell on earth doe je dat?? hij is super en zoals vluuv zegt met die schaduw. :O

Basically... tekenen wat je ziet. Klinkt te makkelijk door de bocht genomen, maar veel meer dan dat is 't niet ;o.

And lol, I was a DBZ addict as a child.

No growth of the heart is ever a waste

Haha, mooie herinneringen :') Lol, jullie keken allemaal van die stoere series, ik keek van die slechte meisjes shit; ik hield ook echt heel veel van Winx :'D
    Dat speelde ik dan in de pauzes op het schoolplein met mijn vriendinnen, en dan was ik Musa _O_

Shogun schreef:
    (...)
    Basically... tekenen wat je ziet. Klinkt te makkelijk door de bocht genomen, maar veel meer dan dat is 't niet ;o.

And lol, I was a DBZ addict as a child.

bij tekenfilm figuurtjes zou ik nog zeggen van ja dat klopt en is nog redelijk te doen. Maar zo realistisch??:O

Vluuv schreef:
    Haha, mooie herinneringen :') Lol, jullie keken allemaal van die stoere series, ik keek van die slechte meisjes shit; ik hield ook echt heel veel van Winx :'D
    Dat speelde ik dan in de pauzes op het schoolplein met mijn vriendinnen, en dan was ik Musa _O_

ik keek best veel, dus dat ook. Alleen we speelde het niet na. Avatar heb ik wel nagespeeld_O_ en pokemon ook trouwens.

[ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:37 ]

Sioux schreef:
    (...)
    ik keek best veel, dus dat ook. Alleen we speelde het niet na. Avatar heb ik wel nagespeeld_O_ en pokemon ook trouwens.

Oja, Avatar, hoe kon ik dat vergeten :'D Ook heel veel gespeeld _O_

@Archer - Oh my god, had jij een homovriend? :'D Dat is geniaal _O_ Ik had altijd een hekel aan Darcy omdat die Riven van Musa had afgepikt :x Grr.
    Wij hadden trouwens ook een van de overblijfmeesters tot Knoet gedoopt _O_ Dus die kwam af en toe even langs en dan zaten wij meteen allemaal zo: AAAH, het is Knoet D: Snel Winx, transformeer, val hem aan!
    lol, wat moet die gast wel niet van ons gedacht hebben x)

@Shogun - Haha, dat lukt mij nooit :'D De ogen worden altijd scheef, het haar wordt vercrackt, de schaduwen kloppen niet, etc. Hoe dan ook, ik heb echt respect voor jouw tekenskills _O_

@vluuv, echt waar? Hoe krijg je het verzonnen om een overblijfleraar om te toveren tot knoetXD dat is dus gewoon awesome!!

Haha, oh well, volgens mij was het niet eens ons idee. Hij had eens gezegd dat hij ooit ergens anders werkte en dat daar ook kinderen waren die Winx speelden en hem als Knoet gebruikten, dus toen besloten wij dat ook te doen _O_

Dat is gewoon nog genialer:D

Ja, die gele! _O_

Beyblade heb ik nooit gekeken, maar Hey Arnold en the Thornberries wel. Dat vond ik echt geweldig, dat zij met dieren kon praten enzo _O_ lol, er zijn nu ook allemaal van die gifs van bijvoorbeeld Disney films met het hoofd van die vader er in geplakt, ik lach me daar steeds echt dood om :'D

Ik had een glinsterend Mew pokémon kaartje! Indrukwekkend, niet? c:
    Haha, schrijf die fanfic, dan ga ik hem lezen :Y)

En ik heb volgens mij één keer naar Ketnet gekeken, maar toen maakten ze een grap over Nederlanders en die vond ik heel gemeen dus toen wilde ik nooit meer kijken :') Echt heel kinderachtig, want het was helemaal geen gemene grap x) Het ging er om dat iedereen zijn eigen letter K (van ketnet) moest tekenen of knutselen en dan opsturen. Dus die presentator zo: "Ja, we hebben heel veel mooie K's binnengekregen. En we willen nog even tegen onze Nederlandse vrienden zeggen.." -toen haalde hij zo'n enorme ronde kaas tevoorschijn- "..dat we niet dit soort kaas bedoelden! Haha!" Naah, ik was helemaal verontwaardigd. Maar bovendien keek iedereen die ik kende naar Fox Kids/Jetix en Nickelodeon, dus dat deed ik vanzelf ook :')

Oke, ik zal Odile even naar bed laten gaan zodat er de mogelijkheid is een nieuwe dag aan te laten breken.

Odile - Goede vampier.

Ik voel Lewis' handen me tegen zich aantrekken. Even golft er een warme stroom door me heen. Zijn woorden werken geruststellend en op dat moment besef ik me dat ik de slaap hard nodig heb. Het zal niet lang duren voor het licht wordt. Ik vraag me af waar Fjodor mee bezig is. Het is onmogelijk dat deze clan in vijftig jaar is gezonken naar dit niveau van incompetentie. Ik weet zeker dat hij iets achterhoudt. Het deel van de clan dat ik heb gezien, kan niet alles zijn. Ik besluit de gedachte niet met de rest te delen. Ik voel er weinig voor om ze nog meer op stang te jagen. Bovendien is er zo weinig dat we ertegen kunnen doen.
    Lewis maakt zich los van me en wandelt naar de keuken toe. Niet veel later dringt de herkenbare geur van bloed mijn neusgaten binnen.
    'Hier,' zegt hij en zet het glas voor me neer. 'Je ziet eruit alsof je het kan gebruiken.' Ik glimlach dankbaar en gooi het bloed in een teug naar binnen.
    'Het komt goed,' zegt hij dan. Ik kijk op. Op Lewis' gezicht is er niks van aarzeling of angst te bekennen. 'Fjodor sterft en dan trouwen wij.'
    Ik haal me Jonah weer in het hoofd. Ik hoop het. Ik hoop het zo..
    Ik kom overeind en aai langs zijn gezicht.
    'Weltrusten iedereen. Ik ga mijn rust proberen te pakken. Ik hoop dat het enigszins heeft gesmaakt.' Het laatste zeg ik naar Quinten, waarna ik de kamer verlaat en omgeven word door de duisternis van de slaapkamer. Ik gooi mijn trui en broek uit en kruip in bed.
    Rust.
    Allereerst rust.
    Het duurt niet lang voor ik in slaap val, iets waar ik voorheen zo veel moeite mee heb gehad.

No growth of the heart is ever a waste

Quinten
    Ongeïnteresseerd prik ik verder in m'n eten. Beetje bij beetje eet ik mijn bord leeg. Tussendoor verlaat een kleine gaap mijn mond. Morgen zouden we ontsnappen als ik alles goed gevolgd heb. Ik knik naar Odile, ze vroeg of het gesmaakt had. Het was te lang geleden dat ik wat gegeten had, dus alles smaakte. Het laatste beetje ruim ik zonder erbij na te denken op en ik loop ook naar een slaapkamer. Ik moest slapen voordat we morgen iets gingen doen. Anders zou alles helemaal slecht aflopen. Zonder nog enige aandacht aan de rest te besteden doe ik de deur dicht en laat me op het bed vallen. Ik was echt alleen. De duisternis van de kamer omringde me en sloeg als een deken over me heen. Ik had eigenlijk geen idee of er ergens schone kleren waren. Hopelijk zou het morgen allemaal goed gaan. Ik had geen idee wat er allemaal zou gebeuren. Ik sloot mijn ogen en viel langzaam in slaap. Deze nacht sliep ik uitermate slecht en woelde veel.

Ik zal binnenkort weer reageren, maar ik wilde even zeggen dat Endure waarschijnlijk weer gaat joinen! c:
    Waarschijnlijk maakt ze een grote zus van Yue aan, ook een vampier, maar goed. Ik dacht ik zeg het even, dan weten jullie het alvast ^-^