• Hehe, ik lees nu een manga, en het hoofdpersonage ziet er heel Savoy-like uit c: Of in ieder geval lijkt hij precies op hoe ik Savoy altijd voor me zie. Dit is hem:

Yue
    Zodra Savoy begint Maeve's geheugen te wissen draai ik me om en richt me volledig op het eten. Dit hoef ik niet te zien. Ik ben al langer mijn geheugen kwijt, en weet niets meer van voordat ik in de villa zat. Maeve's geheugen wordt maar voor een klein deel gewist, maar als nog voel ik me met haar verbonden als ze begint te smeken het te laten stoppen. Het voelt machteloos om niets meer te weten, geen herinneringen meer te hebben. Maar het is immers nodig, zodat Fjodor het niet kan zien. Bij die gedachte kijk ik even op van waar ik mee bezig was: het vlees nog een keer omdraaien zodat beide kanten egaal bruin worden. Fjodor wist dat ik nog niet lang vampier was, maar zelf weet ik niets meer over hoe ik ben getransformeerd. Dat betekent dat hij de rest van mijn verleden ook zou moeten kunnen zien. Ik voel een verwachtingsvolle kriebel door mijn maag schieten. Hij zou me kunnen helpen mijn herinneringen terug te krijgen! Maar als die Jonah waar Odile over vertelde hem vermoord, dan ben ik weer helemaal bij het begin. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik anders mijn verleden terug zou moeten krijgen. Als ik de deur open gaan draai ik me om, en zie dat Maeve de kamer verlaat. Odile komt de keuken in gelopen en ik stap opzij zodat ze het eten kan bekijken. Ik blijf even stil, maar open uiteindelijk toch mijn mond. "Odile..? Ik vroeg me af... Nou, is het Jonah's plan om Fjodor te vermoorden?"

Savoy
    Verbaasd en tevreden merk ik dat het me lukt. Het meisje voor me begint te vergeten wat er gebeurd is. Met een zelfvoldane grijns kijk ik naar haar als ik klaar ben, maar ze lijkt me niet te herkennen en kijkt me aan met een glazige blik in haar ogen. "Is er wat?" hoor ik haar vragen, en ik schud mijn hoofd. "Nee hoor, popje." Ik kijk haar zelfgenoegzaam na als ze de kamer uit loopt en ga op de bank zitten. Ik leun achterover en bedenk me wat voor nieuwe mogelijkheden dit voor me open legt. Ik was nooit zo geïnteresseerd in mijn gave en heb er nooit veel gebruik van gemaakt, maar als ik zo iemands geest kan beïnvloeden, wat kan ik dan nog meer? Kan ik mensen de meest belachelijke dingen laten geloven, simpelweg door het ze op te dragen? In dat geval zijn de mogelijkheden die ik nu heb eindeloos. Ik betwijfel echter of mijn gave zo ver gaat, maar de gedachte is interessant om mee te spelen. Even kijk ik op als ik Odile naar me zie kijken, en beantwoord haar glimlach. Zonder haar was ik immers niet op het idee gekomen dit ooit uit te proberen.

gezellig ^-^

Do it scared, but do it anyway.

Lol, ik wou melden dat ik weer ga joinen if you're okay with that, zie ik Winx plaatjes x'D Wtf?

Enfin, ik was dus van plan, door Els, weer te gaan joinen als een zus van Yue :A

Edit; Els was me voor :Y)

[ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:15 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Oude posts doorlezen is een hel, hoe hebben jullie het ooit met mij kunnen uithouden in die RPG's? En wat een korte posts had ik toen nog :l
    Anyway, mag ik beschrijving van Jonah? Want die ken ik natuurlijk nog niet 8D

En ik hoef geen samenvatting ofzo, aangezien mijn personage straks toch ook niks weet, al zou 't leuk zijn als jullie personages zich een keer 'verspreken' of iets zeggen van 'net zoals toen' en dan kan ik er op door gaan en weet ik ook weer wat meer van wat er gebeurd is :A

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Kan zijn dat ik nog wat dingetjes aanpas enzo, maar hier is ze dan alvast [:

- Volledige naam: Yasmin Kingsley.
    - Leeftijd: 20, 21 in vampierjaren.
    - Uiterlijk: Yasmin lijkt qua uiterlijk best veel op haar zusje Yue, maar dan meer volwassen en een tikkeltje arroganter. Ze heeft blonde, stijle haren en haar ogen zjin, in tegenstelling tot haar zusjes groene ogen, chocoladebruin. Wel heeft ze net zoals Yue een slanke bouw en een blanke huid.
    Ach, check gewoon de foto hieronder [:
    - Foto

- Karakter: Gebaseerd op ’t sterrenbeeld steenbok :]
    Yasmin geeft anderen vaak de indruk een krachtig persoon te zijn die van alles weet en kan, zelfs als dat in werkelijkheid niet waar is. Ze is namelijk het type persoon die de mensen om wie ze geeft niet teleur wilt stellen en daarom doet alsof ze alles kan en daarom zal ze ook niet snel hulp vragen.
    Wel is ze erg doelgericht en zal zelfs het gevaar te gemoed treden als ze iets wilt bereiken of wilt ween, ook heeft Yasmin een duidelijk beeld over hoe ze het liefst haar toekomst ziet.
    Yasmin heeft gauw de neiging mensen te vooroordelen op basis van hun status en bezit en vergelijkt zich ook altijd met anderen, hierdoor legt ze anderen en ook zichzelf strenge normen en waarden op.
    And last but not least, zodra Yasmin gehecht is geraakt aan iemand zal ze die persoon niet zomaar laten stikken. Ze zal niet gauw haar genegenheid uiten, terwijl ze wel degelijk om die persoon geeft.
    - Verleden: Yasmin is de oudere zus van Yue. Ze waren altijd een doodgewoon, warm en hecht gezinnetje. Alleen was er altijd één ding dat opviel, de kelder was strict verborden voor Yue en Yasmin, ze mochten er onder geen beding komen. Yasmin, nieuwsgierig en brutaal als ze is, begon het naarmate ze ouder wed steeds verdachter te vinden en was vastbesloten het uit te zoeken. De kelder bleek een groots geheim verborgen te houden, namelijk dat hun ouders beruchte vampierjagers bleken te zijn. Yasmin geloofde het eerst niet, maar na de kelder en de desbetreffende wapens en dergelijke onderzocht te hebben was ze wel overtuigd. Zodra Yue even was logeren besloot ze haar ouders er mee te confronteren, die probeerden eerst alles te ontkennen maar gaven uiteindelijk toe. Yasmin vond het wel interessant, spannend en zag het als een soort avontuur, ze werd namelijk altijd al aangetrokken door verkeerde of gevaarlijke dingen, en wilde een keer mee op jacht. ‘We hebben het er nog over,’ was het antwoord van haar ouders. Yasmin besloot het even te laten rusten en er na een poos weer op terug te komen, maar die kans heeft ze nooit gekregen.
    Een paar weken later werd er namelijk bij hun ingebroken, niet zomaar inbraak, het waren vampiers met het plan om ‘dé’ vampierjagers uit te moorden, alleen wachtte er een verrassing voor de vampiers. De vampierjagers hadden kinderen en de vampiers zagen Yue en Yasmin als wapen om hun ouders te tergen. Ze veranderden de Yue en Yasmin in de wezens die hun ouders het meest verachtten en wisten ook hun geheugen. Nadat de vampiers Yue en Yasmin bewusteloos hadden geslagen werden hun ouders bruut vermoord.
    Yue en Yasmin, beiden nog bewusteloos, werden kilometers van elkaar vandaan als grof vuil achter gelaten in een bos.
    Toen Yasmin bij kwam kon ze zich niks herinneren, zelfs haar eigen naam was vreemd voor haar in het begin. (Cogito ergo sum, haha :p) Het enige wat ze wel wist was dat ze ontiegelijke honger en dorst had en die avond was het de eerste keer dat ze een bloederig hapje had. De dagen verstreken en beetje bij beetje kwam haar geheugen terug, de ene herinnering scherper dan de andere. Ze kwam erachter dat ze Yasmin Kingsley heette en 18 jaar was.
    Ze kwam erachter dat ze een vampier was, snel, sterk.. Machtig. Het was in het begin wennen, maar ze had al gauw de smaak te pakken en haar nieuwe krachten bevielen haar best. Yasmin wist zich snel aan te passen in haar eentje, ze stal en rugtas, kleding en leefde vanaf die dag op mensenbloed. In het begin werd ze steeds bijna gesnapt en was het nog eng en spannend, maar al gauw werd ze de situaties meester.
    Inmiddels is het ongeveer een jaar verder (of hoeveel tijd is er verstreken in de RPG ongeveer?) en is ze nog steeds alleen. Ze trekt alleen rond, ze is wat anderen vampiers tegen gekomen maar vertrouwd ze niet en wilt zichzelf bewijzen dat ze het ook alleen aan kan. Het zou als bedrog aanvoelen als ze zich bij anderen vampiers zou aansluiten.
    Ook de herinneringen aan de vampiers en de ontdekking in de kelder zijn weer teruggekomen, maar ook de herinneringen van nog voor die ontdekking. De gezellige avonden met vrienden, de familie feesten waar ze heen moest met haar ouders, er is alleen één ding waar ze haar vinger niet op kan leggen, of beter gezegd: een persoon. Er is altijd een persoon in haar herinneringen die maar niet scherp in beeld wilt komen en Yasmin vraagt zich vandaag de dag nog steeds af wie het is.
    - Gave: Ze kan in dieren veranderen, al moet ze er nog wel op oefenen, met name de kleinere dieren zijn lastig. Tot nu kan ze enkel in een poes, roodborstje en een muisje te veranderen. Die laatste twee hebben haar veel tijd gekost om onder de knie te krijgen, maar ze had een vermoeden dat het van pas zou komen, daarom bleef ze proberen en nu heeft ze het aardig onder de knie.
    - Extra: Yue is dus haar zusje.

[ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 10:51 ]

Oké, waar hangt iedereen rond? [: Kan ik Yasmin die kant op sturen ergens :A

[Ohja, als iemand beter/leuker/handiger idee heeft voor haar gave, dan hoor ik 't graag :Y)]

[ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 15:24 ]

Welkom! Wij hangen rond in Fjodor's kelder (baby). Hij woont in een flat aan de rand van een stad :]. Je kan ook Jonah gaan stangen :'D. Eh, geen idee waar hij rondhangt btw.

No growth of the heart is ever a waste

Haha dankje :Y)
    Awhm, hoe gooi ik Yasmin erin.
    Ik kan haar wel bij Jonah voegen als Astrid dat wat lijkt :Y)
    Dan kan het bijv. omdat ie denk dat Yasmin wel van pas kan komen ofzo, hoorde nl. van vluuv dat ie bezig is met plan om Odile enzo te redden, en dat Yasmin dan is van;
    Waarom zou ik jou helpen? :L
    En dan gaat JOnah haar uit lokken van 'durf je niet?' en dan gaat ze wel mee.

Of ik kan haar gevangen laten nemen door Fjodors mensen omdat ze daar rondhangt en brutaal is..

Verder weet ik 't ook niet ö

Haha :'D Sure.

Yasmin komt somehow Jonah tegen. Misschien stuur ik haar als kat het hotel voor onderdak en komt ze op de een of andere manier in zijn kamer terecht, ze heeft gave nog niet echt onder de knie dus veranderd terug. Jonah denkt; Handige gave, misschien handig bij mijn plan.
    Yasmin; Tssk,w aarom zou ik jou helpen? --''
    Jonah; Ben je soms bang? -wbw-
    En dan gaat ze wel mee omdat ze zichzelf altijd wilt bewijzen.

Faal idee, maar ik weet het anders ook niet :']

Ze weet niet dat ze een zus heeft.

Hmm, dit is lastig. Ik kan wel doen dat ze Jonah al een poos volgt omdat ze heeft gemerkt dat hij ook een vampier is...

Ik stuur haar morgen wel gewoon het hotel in en dan verzinnen we wel iets ;p

Laat haar daar als schoonmaakster oid een baantje hebben genomen :'D
    En dan komt ze Jonah's kamer in en merkt hij dat ze vampier is etc etc.

Haha, sorry, maar ik zag zo'n vet droge scene tussen hen twee voor me :')

Haha, zit me al te verheugen op die scene (baby).

Ja haha, ik probeer ook maar wat te verzinnen ;p
    Wie is Andrea? Random naam of is 't een personage?
    Anders lijkt me dat ook wel een prima plan :Y)

Andrea is Jonah's ex-batsmaatje _O_.

Batsen, omfg, ik moe(s)t altijd lachen om dat woord.

Jonah klinkt als een klootzak, dit kan nog leuk worden ;p

Dus ze volgde Andrea omdat ze erachter was gekomen dat ie vampier was, dan wordt ie weggestuurd en besluit ze Jonah maar te volgen? Lol. Heb even heel random scène waarin Yasmin als kat perongeluk in Jonah's badkamer opgesloten zit terwijl hij besluit te douchen. Haha, wtf :A

Ik zal sowieso morgen pas posten, moet Frans leren. Jottum.

Oké, dan schrijf ik dat morgen wel :Y)

Ohja, Yasmin heeft haar gave nog niet echt lekker onder de knie ofzo, dus niet dat jullie denken dat ze nu soort God is omdat ze in elk dier kan veranderen of iets in die richting. Nee, ze faalt er nog hard in [: